Söin aamupalaksi pitsan ja nyt juon energiajuomaa vain bokserit jalassa. Otan vastaan kysymyksiä.
Otan vastaan myös rahalahjoituksia, vanhoja action-fiiguureja ja halauksia.
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
bokseripitsamies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terppi arvon Teemestari! Mustaa teetä tehdessä veden lämpötila pitäisi olla mukamas 100 celsiusta. No ei varppina! Vai?? Kitkerää tulee vaikka kuinka oikea määrä purua... Ja laadunkin pitäisi olla vähintään ok.
Musta tee ei ole yksi monoliittinen käsite teemaailmassa. Oikeastaan mihinkään teehen ei suositella kiehuvaa vettä. Se polttaa teelehdet ja haihduttaa maun. Kannattaa kokeilla vaikka alkaen 85 asteesta noilla tummilla teelaaduilla ja testata mikä on omasta mielestä hyvää. Myös haudutusaikaa pitää testata. Sen mitä olen huomannut, niin pakkausten ohjeilla saa heittää sitä kuuluisaa vesilintua.
Ota selvää vaikka netistä tai pyydä joku osaava paikalle pitämään oppituntia.
No sitähän minäkin. Kiisteltiin tästä työkaverin kanssa (hänellä ei VOI olla makurauhasia.) Ps. Virtuaalihalaus.💕 Mulla ei valitettavasti ole lahjoittaa rahaa eikä action-figuureitakaan. 😕
Vaikka ei käyttäisi kiehuvaa vettä kannattaa silti halata teekupin kanssa olevaa melko varovasti. Kiitti kuitenkin.
Sano työkaverillesi, että bokseripitsamies kertoo hänen olevan väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ja millainen on "vanha action -figuuri"?
Nostalgiset muistot on kasarilta ja parhaimmat toimintaukkotaistot myös. Eli He-Manit, GI Joet, Ghostbustersit, BraveStarrit. MASKit ja vastaavat. Tietenkin myös Transformersit käy.
Ok, kiitos vastauksesta. Tätä arvelinkin. Ikävä vaan, että nämä lapsuuskodissa pyörineet tuli myytyä jo kirpparilla joten ei ole enää sulle antaa, sori siitä :/ Myinköhän muuten liian halvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ja millainen on "vanha action -figuuri"?
Nostalgiset muistot on kasarilta ja parhaimmat toimintaukkotaistot myös. Eli He-Manit, GI Joet, Ghostbustersit, BraveStarrit. MASKit ja vastaavat. Tietenkin myös Transformersit käy.
Ok, kiitos vastauksesta. Tätä arvelinkin. Ikävä vaan, että nämä lapsuuskodissa pyörineet tuli myytyä jo kirpparilla joten ei ole enää sulle antaa, sori siitä :/ Myinköhän muuten liian halvalla?
Luultavasti möit. Ja varmaan liian aikaisin myös. Nyt me niillä leikkineet haluaisimme ostaa lapsuutemme takaisin ja hinnat ovat korkealla, kun on maksajakuntaa. Minäkin myin suurimman osan pikkurahalla ja se harmittaa sisäistä pikkupoikaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terppi arvon Teemestari! Mustaa teetä tehdessä veden lämpötila pitäisi olla mukamas 100 celsiusta. No ei varppina! Vai?? Kitkerää tulee vaikka kuinka oikea määrä purua... Ja laadunkin pitäisi olla vähintään ok.
Musta tee ei ole yksi monoliittinen käsite teemaailmassa. Oikeastaan mihinkään teehen ei suositella kiehuvaa vettä. Se polttaa teelehdet ja haihduttaa maun. Kannattaa kokeilla vaikka alkaen 85 asteesta noilla tummilla teelaaduilla ja testata mikä on omasta mielestä hyvää. Myös haudutusaikaa pitää testata. Sen mitä olen huomannut, niin pakkausten ohjeilla saa heittää sitä kuuluisaa vesilintua.
Ota selvää vaikka netistä tai pyydä joku osaava paikalle pitämään oppituntia.
No sitähän minäkin. Kiisteltiin tästä työkaverin kanssa (hänellä ei VOI olla makurauhasia.) Ps. Virtuaalihalaus.💕 Mulla ei valitettavasti ole lahjoittaa rahaa eikä action-figuureitakaan. 😕
Vaikka ei käyttäisi kiehuvaa vettä kannattaa silti halata teekupin kanssa olevaa melko varovasti. Kiitti kuitenkin.
Sano työkaverillesi, että bokseripitsamies kertoo hänen olevan väärässä.
Kerron terveiset! 😁
Kas, itse puolestaan aloitin aamuni energiajuomalla ja ajattelin tässä iltasella vielä vetäistä pitsan! Pistetäänkö hynttyyt yhteen?
Tosin, enpä sitten tiedä riitelisivätköhän sinun action-figuurisi minun animefiguurieni kanssa hiukan...
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa 5kg:n mansikkalaatikko?
Veikkaan noin kahtakymppiä. Itse poimimalla saanee vähän halvemmalla ja ilmaiseksi nätin rusketuksen peppuvaon yläpuolelle.
Sain 2 litraa mansikoita ja yhden pensasmustikkalitran, reilun, 18,90 e tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä täytteet oli pitsassa? Oliko mikropitsa, pakastepitsa vai pitseriasta vai teitkö itse? Oliko oreganoa tai valkosipulia? Mistä hankit aku ankka-reppusi? Onko boksereissaskin aku ankka vai hämähäkkimies? Kuinka vanha olet? Etkö juo kahvia? Mitä vikaa muka kahvissa on? Etkö tiedä että aamulla kuuluu juoda kahvia? Sitä paitsi se tuoksuu hyvältä! Osta kahvia!
Huh huh. Alkoi hiki valua selkää pitkin kohti boksereiden verhoamaa persvakoa jo tämän lukemisesta. En tiedä kestääkö näppäilysormeni näin moneen vastausta, mutta yritetään nyt kuitenkin.
1. Se oli Americana, eli ananasta (hyi hyi sanovat pitsapuristit) ja jotain lihaa
2. Se oli Lidlin pakastepannupitsa. Sorruin kun oli tarjouksessa.
3. Pizzamaustetta
4. Se oli muistaakseni tilaajalahja
5. Näissä on impressionistisia kukkia
6. Liian (yli 30)
7. Juon jos tarjotaan, koska äiti kasvatti kohteliaaksi
8. Mahani on fanaattinen kahvinvastustaja ja hän voitti keskinäisen ottelumme
9. Juon teetä, kuten pahin anarkisti
10. En osta!Vastasit melkein oikein kaikkiin kohtiin! Onneksi olkoon. Antaisin jonkun palkinnon, mutta en nyt kuitenkaan anna (en jaksa).
Elämä on oppimista. Haluaisin siis tietää mikä meni väärin.
Noh. Jätän pakastepitsat haukkumatta ja keskityn sen sijaan teehen ja kahviin. Teehän ei maistu miltään! Ja kahvi on aina pahaa (se kysymys oli kompa). Mutta hyvä vaan, että et osannut vastata kaikkeen täsmälleen oikein, et siis ole minä. Hyvä suoritus!
Olen myös tuo, joka kysyi maton imuroinnista.
Mene siis istumaan sohvan kulmaan. Laskeudu hieman alemmas ja nosta jalkasi röhnöttämään sohvalle. Kädet voi sijoittaa selkätyynyjen päälle tai vaikka ristiin pään taakse. Löhöä.
Kysyä nyt hikiseltä mieheltä kompakysymyksiä. Melko julmaa!
Tee on hyvää, kun sitä osaa tehdä. Mä osaan.
Kiitos löhöämisvinkistä. Kokeilen heti illalla.
Miten meni maton kanssa? Saiko kokea imurin hellän kosketuksen?
Itse pyysit kysymään! Enkä usko hetkeäkään tuota teestä. Ellet sitten lisää sokerivuorta tai tiivistemehua.
Maton kanssa meni hyvin. Löysin syyllisen ja rankaisin häntä julmasti. Arestiin siis joutui ja saanee vielä häädönkin.
Hienon päättäväistä toimintaa maton kanssa! Itsekin vaikka melko nössö olenkin pyrin rankaisemaan mattojani kahdesti vuodessa. Joulun edellä hakkaan niitä piiskalla säälimättä ja kesän alussa hukutan ne veteen ja mäntysuopaan. Oppivatpahan olemaan paikoillaan!
Hyvän teen salaisuus on oikea määrä, oikea laatu, oikea veden lämpötila ja ripaus rakkautta.
Tuota.. Enhän minä tietenkään mattoani rankaissut vaan sitä ilkeämielistä roskaa! Pitkulainen, metallinen, teräväkin!
En usko vieläkään väitettäsi teestä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa 5kg:n mansikkalaatikko?
Meiltä 35 egee
miten helvetissä mansikat on noin kalliita ?
tollanen nösvitsi ap on varmasti iki sinkku mieslapsi
Vierailija kirjoitti:
Kas, itse puolestaan aloitin aamuni energiajuomalla ja ajattelin tässä iltasella vielä vetäistä pitsan! Pistetäänkö hynttyyt yhteen?
Tosin, enpä sitten tiedä riitelisivätköhän sinun action-figuurisi minun animefiguurieni kanssa hiukan...
Voiko animefiguureilla leikkiä vai ovatko ne vain katsomista varten? He-Man ukkelit ainakin kokivat aikanaan seikkailuja lähistön puissa, ojissa ja kallion koloissa.
Vierailija kirjoitti:
aamupalasi tänään?
Tänään oli tylsä aamu. Kaksi kylmää kabanossia sinapilla, banaani, pähkinöitä ja kaksi kuppia teetä.
Pitsaa tekisi mieli.
Huomenta! Testasitko sohvalöhöämistä?
Mitä minä söin äsken?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Testasitko sohvalöhöämistä?
Mitä minä söin äsken?
Testasin. En jotenkin kuitenkaan osannut. Oli samanaikaisesti euforisen mukava asento ja toisaalta kivisti kankkua ja pelotti, että putoan lattialle. Ehkä mun täytyy istuinlöhötessä köyttää itseni sohvaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
tollanen nösvitsi ap on varmasti iki sinkku mieslapsi
Ei vaan olen suur pitsa toiminta mies nösvitsi.
mitä oikeen haet tällä alotuksella?
Tämän aloituksen jälkeen alkoi tehdä mieli pitsaa. Sinällään hankalaa, koska toisen keskustelun pohjalta mieleni teki jo aika vahvastikin pyttipannua. Taidan olla vaikutuksille altis. Pitsa vai pyttipannu?