Söin aamupalaksi pitsan ja nyt juon energiajuomaa vain bokserit jalassa. Otan vastaan kysymyksiä.
Otan vastaan myös rahalahjoituksia, vanhoja action-fiiguureja ja halauksia.
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Taas vai yhä?
Olen yrittänyt vähentää. Nykyään syön pitsaa vain välipalaksi.
Onko sulla päässä vikaa? Mulla on.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla päässä vikaa? Mulla on.
On tää mun kupoli aika iso. Joku varmaan pitäisi vikana, kun hattujen osto on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
näetkö penistäsi muutoin kun peilin kautta
Toki. Olemme melko läheisiä. Joku sanoisi jopa että erottamattomia.
Tuletko taas käymään ketjussa alkukesästä? :) t. rullis
Heh, täällä Nakkipunkku. Ihanan lämmin kesä tuli mieleen kun luin ketjun alkupäätä. Nyt olisi kyllä aikaa perustaa se bändikin. 😊🍷
Mites pitkään meinasit jatkaa tätä dieettiä? Varo vaan, kohta et enää mahdu pöksyihisi! Sittenkö jatkat hanuri paljaana? Soiko se hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Ap on id-iootti.
Ilman muuta on, mutta hyvin herttainen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Katohan. Alkukesästä, kun luonto kasvaa ja kukat alkavat kukkia on mitä parhain aika bokseripitsalle ja jääkylmälle energiajuomalle. Eihän tuollaista mahdollisuutta voi jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Heh, täällä Nakkipunkku. Ihanan lämmin kesä tuli mieleen kun luin ketjun alkupäätä. Nyt olisi kyllä aikaa perustaa se bändikin. 😊🍷
Oletko oppinut uusia soittotaitoja? Itse olen alkanut ulista kilpaa naapurin uusien koirien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on id-iootti.
"The id (Latin for "it", German: Es) is the disorganized part of the personality structure that contains a human's basic, instinctual drives. Id is the only component of personality that is present from birth. It is the source of our bodily needs, wants, desires, and impulses, particularly our sexual and aggressive drives. The id contains the libido, which is the primary source of instinctual force that is unresponsive to the demands of reality. The id acts according to the "pleasure principle"—the psychic force that motivates the tendency to seek immediate gratification of any impulse"
bokseripitsamies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katohan. Alkukesästä, kun luonto kasvaa ja kukat alkavat kukkia on mitä parhain aika bokseripitsalle ja jääkylmälle energiajuomalle. Eihän tuollaista mahdollisuutta voi jättää väliin.
Mahtavaa! Ehkä tarjoat sitten pitsat meille muillekin, tosin taidan kuitenkin tuoda omani, kun ei oikein bokseripitsa houkuta.
Ketjua on ollut kiva seurata, koska muistutat yhtä mukavaa ja hauskaa tyyppiä. Jätän tämän (ja sinut) nyt kuitenkin viimeinkin rauhaan (et tuuleta siellä, retale), paitsi jos täällä on sitten pitsa & joku juoma -kokoontuminen alkukesästä. -rullis
Olen jopa ostanut uusia boksereita - raidallisia ja pallokuvioisia. Roskatkin vein ja tölkit kierrätin.