Söin aamupalaksi pitsan ja nyt juon energiajuomaa vain bokserit jalassa. Otan vastaan kysymyksiä.
Otan vastaan myös rahalahjoituksia, vanhoja action-fiiguureja ja halauksia.
Kommentit (374)
bokseripitsamies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä me grillataan tänään?
Oletko tulossa tänne? Voi jeesus, mun täytyy siivota.
Oisko yrttimaustettu taimen ja perunavihannesnyytit mitään? Juomaksi tietenkin energiajuomaa.
Että raiskattaisiin hyvä raaka-aine yrteillä? Ei kiitos. Meen jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko yrttimaustettu taimen ja perunavihannesnyytit mitään? Juomaksi tietenkin energiajuomaa.
Yleensä ruokia maustetaan jollakin. En ole huippukokki, mutta olen katsellut miten he kokkaavat. Missä on ravintola, joka tarjoaa maustamatonta ruokaa?
Voinko tulla ottaan suihin?
19-v fudiskundi
Vierailija kirjoitti:
19-v fudiskundi
Pitsa meni jo. Sori.
Vierailija kirjoitti:
19-v fudiskundi
Pitsa meni jo. Sori.
Voin tuoda uuden pitsan ;)
Mitkä täytteet oli pitsassa? Oliko mikropitsa, pakastepitsa vai pitseriasta vai teitkö itse? Oliko oreganoa tai valkosipulia? Mistä hankit aku ankka-reppusi? Onko boksereissaskin aku ankka vai hämähäkkimies? Kuinka vanha olet? Etkö juo kahvia? Mitä vikaa muka kahvissa on? Etkö tiedä että aamulla kuuluu juoda kahvia? Sitä paitsi se tuoksuu hyvältä! Osta kahvia!
Vierailija kirjoitti:
Ai, vastasitkin jo. Kuulostaa hyvälle.
T. NakkipunkkuTuo olisi muuten hyvä nimimerkki tai bändin nimi.
Kiitos! Täytyy nyt harkita. Että perustanko bändin. Osaatko soittaa jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19-v fudiskundi
Pitsa meni jo. Sori.
Voin tuoda uuden pitsan ;)
Tässä on kyllä ilmiselvästi joku juju taustalla. Hmmm. No, jos tuot myös jäitä energiajuomaan niin tervetuloa.
sanot ettei ketään kiinnosta heidän asiansa, mutta kumman kovasti sinä itse olet niistä kiinnostunut, teit aloituksenkin
Vierailija kirjoitti:
Mitkä täytteet oli pitsassa? Oliko mikropitsa, pakastepitsa vai pitseriasta vai teitkö itse? Oliko oreganoa tai valkosipulia? Mistä hankit aku ankka-reppusi? Onko boksereissaskin aku ankka vai hämähäkkimies? Kuinka vanha olet? Etkö juo kahvia? Mitä vikaa muka kahvissa on? Etkö tiedä että aamulla kuuluu juoda kahvia? Sitä paitsi se tuoksuu hyvältä! Osta kahvia!
Huh huh. Alkoi hiki valua selkää pitkin kohti boksereiden verhoamaa persvakoa jo tämän lukemisesta. En tiedä kestääkö näppäilysormeni näin moneen vastausta, mutta yritetään nyt kuitenkin.
1. Se oli Americana, eli ananasta (hyi hyi sanovat pitsapuristit) ja jotain lihaa
2. Se oli Lidlin pakastepannupitsa. Sorruin kun oli tarjouksessa.
3. Pizzamaustetta
4. Se oli muistaakseni tilaajalahja
5. Näissä on impressionistisia kukkia
6. Liian (yli 30)
7. Juon jos tarjotaan, koska äiti kasvatti kohteliaaksi
8. Mahani on fanaattinen kahvinvastustaja ja hän voitti keskinäisen ottelumme
9. Juon teetä, kuten pahin anarkisti
10. En osta!
Oletko sukua haikuja kirjoittelevalle runopojalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa perustaa. Parhaimmillaan edessä on maailmanmainen ja rikkaus, pahimmillaan hauskat kokemukset ja kyky virittää kitara.
Mun soittoarsenaali muodostuu pimpparaudan, koskettimien ja marakassin pyhästä kolminaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa perustaa. Parhaimmillaan edessä on maailmanmainen ja rikkaus, pahimmillaan hauskat kokemukset ja kyky virittää kitara.
Mun soittoarsenaali muodostuu pimpparaudan, koskettimien ja marakassin pyhästä kolminaisuudesta.
Loistava setti. Tulisitko jäseneksi bändiini? Pizza- ja energiajuomapalkalla näin aluksi? Basisti ja rumpali vielä hakusessa, kitaristikin olisi kiva. Minä laulan, punkunpehmeällä äänelläni.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Alkoi hiki valua selkää pitkin kohti boksereiden verhoamaa persvakoa jo tämän lukemisesta. En tiedä kestääkö näppäilysormeni näin moneen vastausta, mutta yritetään nyt kuitenkin.
1. Se oli Americana, eli ananasta (hyi hyi sanovat pitsapuristit) ja jotain lihaa
2. Se oli Lidlin pakastepannupitsa. Sorruin kun oli tarjouksessa.
3. Pizzamaustetta
4. Se oli muistaakseni tilaajalahja
5. Näissä on impressionistisia kukkia
6. Liian (yli 30)
7. Juon jos tarjotaan, koska äiti kasvatti kohteliaaksi
8. Mahani on fanaattinen kahvinvastustaja ja hän voitti keskinäisen ottelumme
9. Juon teetä, kuten pahin anarkisti
10. En osta!
Vastasit melkein oikein kaikkiin kohtiin! Onneksi olkoon. Antaisin jonkun palkinnon, mutta en nyt kuitenkaan anna (en jaksa).
Miksi jalassasi on bokserit? Näillä säillä voi olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ruokia maustetaan jollakin. En ole huippukokki, mutta olen katsellut miten he kokkaavat. Missä on ravintola, joka tarjoaa maustamatonta ruokaa?
Ravintolat tarjoaa esim. kalaa vain suolalla maustettuna raaka-aineen makua korostaen ja muut maut tulee kastikkeesta ja muista pääraaka-aineen makua korostavista komponenteista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sukua haikuja kirjoittelevalle runopojalle?
Mies en poika.
Runo on huono tämä.
Haiku silti kai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava setti. Tulisitko jäseneksi bändiini? Pizza- ja energiajuomapalkalla näin aluksi? Basisti ja rumpali vielä hakusessa, kitaristikin olisi kiva. Minä laulan, punkunpehmeällä äänelläni.
Vapise Beatles tai vähintää Yö, uusi kiintotähti musiikkimaailman taivaalla on täällä! Laitan koskettimet selkään, pimpparaudan kaulaan ja marakassin taskuun ja liftaamaan lähden dollarinkuvat silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolat tarjoaa esim. kalaa vain suolalla maustettuna raaka-aineen makua korostaen ja muut maut tulee kastikkeesta ja muista pääraaka-aineen makua korostavista komponenteista.
Niin. Esimerkiksi yrittikastikkeesta. Ja suolakin on mauste.
Kuten sanoin olen Top Chefini katsonut. Kaikki kaudet.
Tuo olisi muuten hyvä nimimerkki tai bändin nimi.