Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei jumankauta, mies kiskoi lärvit juhlissa ja sammui

Raivona
07.07.2018 |

Oltiin juhlissa ja mies kiskoi siellä muutamassa tunnissa ehkä 12 lasillista, sammui kotimatkalla autoon vaikka hänen piti navigoida kun minä ajoin. Kun päästiin kotiin, lähti kävelemään lähikauppaan että saisi vielä edes ykkösolutta kun kello oli yli 21, mutta tuli sieltä takaisin pelkän karkkipussin kanssa ihan tillin tallin, käveli sänkyyn ja sammui sinne puku päällä. Vittu kun pistää vihaksi!!

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kostoksi miehen vanukkaat. 

Vierailija
62/79 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä itse lärvit ja sammu seuraavalla kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta, saman jutun tekee useat, kun ilmaista viinaa tarjolla.

Ei siinä tarvitse mikään juoppo olla.

Ja hyvä kun uskalsi kerrankin ryypätä kunnolla.

Vierailija
64/79 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää kyllä miehen puolesta huomispäivä.

Vierailija
65/79 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö nainen osaa enää karttaa lukea itse ?  Usein on semmoisia tienviittojakin olemassa.

Tais olla sometus päällä koko ajon ajan .

Kyllä mies saa lärvit huitasta jos haluaa, ei siihen mitään lupaa tartte keneltäkään.

Vierailija
66/79 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan ihan hirveän harvoin. Kortti kyllä on, mutta omat matkani teen 100-prosenttisesti julkisilla tai kävellen ja lasten asioissa autoilen kerran, pari kuukaudessa kaupunkiajoa. Vaikka maantieajo on teknisesti toki helppoa, on se minulle ajatuksen tasolla pelottavaa - etenkin, kun on omat lapset kyydissä. Siksi minäkin olisin todella ärsyyntynyt, jos olen lupautunut ajamaan eli itselleni epämieluisaan tilanteeseen, jotta toinen saa käyttää alkoholia, ja sitten puoliso pettäisi oman osansa lupauksesta juopumalla liikaa.

Minun lasteni edessä ei myöskään kumpikaan vanhempi ikinä käytä alkoholia niin paljoa, että on sammumiskunnossa. Se on ihan oikeasti täysin anteeksiantamaton asia minun mielestäni, tässä maassa on niin paljon vanhempien alkoholinkäytön vahingoittamia lapsia. En ole itse alkoholistin lapsi, mutta muun muassa koulutukseni kautta ymmärrän, että alkoholin käyttö vahingoittaa lapsia silloinkin, kun se ei purkaudu suoranaisena väkivaltana tai hylkäämiskokemuksena lasta kohtaan. Jos ollaan lasten seurassa tai sellaisissa olosuhteissa, että tullaan lapset vielä kotosalla illalla tapaamaan, niin sitten ollaan siivosti, piste. 

En siis voi ymmärtää teitä, joiden mielestä AP on kauhea nipo, kun ei arvosta sitä, että puoliso sammuu autoon (lasten kanssa?), vaikka muuta oli sovittu. Sammumispisteeseen juominen ei ole mikään ihmisoikeus, jota jokaisen pitää saada X määrä vuodessa toteuttaa. 

Vierailija
67/79 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulisi meillä tuollaisesta

Vierailija
68/79 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tulisi meillä tuollaisesta

Mutta mulla onkin omat rahat, joten helppo sanoa

Vierailija
69/79 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen on jäänyt yhdet kesäiset synttärit joissa oli paljon väkeä ja varakas juhlija tarjosi kansalle juomat. Jäin ihmettelemään sitä ainaista ongelmaa minkä ilmainen viina tuottaa. Mikä siinä on että toisilla kontrolli pettää ja tärkeimmäksi asiaksi nousee juominen niin nopeasti kuin ehtii? Ei ole vielä viina loppunut maailmasta, mutta ilmainen humala tuntuu olevan ihan vastustamaton juttu :) Jotenkin ymmärrän jos teineille käy niin mutta iso osa porukasta oli aikuisia, yli nelikymppisiä.

Tästä on tosin jo aikaa toistakymmentä vuotta, ehkä tyyli on muuttumassa, toivottavasti. Mutta osa porukasta oli jo parin tunnin päästä niin juovuksissa, mm silloinen seuralaiseni, että piti ottaa taksi ja lähteä kotiin kun jalat ei enää kantaneet, hän siis todellakin kaatuili ruusupuskiin. Ihan mukava ja kiltti kunnon mies noin muuten mutta viina vei aina kun tuli tilaisuus.

Vierailija
70/79 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että tällainen wt-perhe sitten.

Vierailija
71/79 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehen piti navigoida minun kanssani"

Siis mitä? Kait sulla puhelin on ja osannet kuunnella googlen suomenkielistä ilmaista navigointia? Taitaa enemmän vituttaa että isäntä tempas kavereidensa kanssa kunnon jurrit ja itse et töiden vuoksi pystynyt liittymään joukkoon. Mee nukkumaan, näitä sattuu.

No en voinut siinä ajaessa alkaa räpeltää omaa puhelintani.

Menisinkin mielelläni nukkumaan mutta lapset nukahti automatkalla eikä ole vielä väsyneitä, en mä voi niitä yksin jättää valvomaan. Ukko kuorsaa poikittain meidän sängyllä, kuorsatkoon rauhassa mä nukun sohvalla sen muutaman tunnin minkä ehdin 😡

Tiedätkö että auton voi myös pysäyttää, laittaan navigaattorin päälle, ja jatkaa matkaa.

Niin, ja täältä taas yksi uusi kirjoittaja lisää, että on olemassa myös sellainen asia kuin tienviitat: niissä lukee minne mikin tie tai liittymä johtaa.

Maailmassa ehdittiin autoilla n. 100 vuotta ennen kuin nämä "navigaattorit" keksittiin ja ennen kuin kaikille muodikkaille ihmisille kehittyi "huono suuntavaisto", ja hevosilla sekä aaseilla on ajeltu maailman alusta asti ilman noita piipittimiä ja on hyvin löydetty perille.

Tämä Ap:n ynnä muiden samanlaisten "navigointi" on näitä uuden vuosituhannen uusia ja eriskummallisia ongelmia. Se on täysin keinotekoinen ja yksinomaan markkinamiesten luoma tarve, jota ei oikeasti ole olemassakaan.

Jos joku ei osaa valmista tietä pitkin ajaa 200 km:n matkaa kotiin "kun ei ole alligaattoria", ei sellaisella yksilöllä kuulu ajokorttiakaan olla, ja hänen pitäisi olla jossain vajaapäisten hoitolaitoksessa ympäri vuorokauden.

Joku tuolla kysyi Ap:ltä, onko tämä heikkolahjainen. Minä vastaan hänen puolestaan: kaikki navigattorin tarvitsijat ovat.

Vierailija
72/79 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain oli sentään hauskat juhlat. Oisitte menny julkisilla ja vetäny molemmat lärvit. Kerran sitä vain eletään!

Parhaat kännit tulee toisten viinoilla varsinkin jos on itse kuokkimassa.

Vierailija
73/79 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösolutta XD

Vierailija
74/79 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooo

Vierailija
75/79 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä osaa ajaa autolla ja suunnistaa. Tuon yhden kerran jäi sun vastuulle ja epäonnistuit.

Normaalisti miehesi ajaa. Turhaa kiukuttelet kun et itse vaan osaa.

Vierailija
76/79 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma uusiksi tänään.

t. voimismies

Vierailija
77/79 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

käväseppä vessassa huuhtomassa hiekat viemäriin

säälittää sun mies

Vierailija
78/79 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis etkö osaa käyttää navigaattoria vai mitä meinaat? Selkokielistääkö miehesi jotenkin ne ”Käänny vasemmalle”-ohjeet?

Ja kun jo löysitte sinne juhliin, niin luulis osaavan takaisin tulla.

Oletko heikkolahjainen?

Aika heikkolahjainen täytyy olla jos tarvii navigaattoria löytääkseen kotiin.

Vierailija
79/79 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooo

Eikö mielikuvitus riitä keksimään omia miesvastaisia provoja, kun pitää nostaa ikivanhoja?