Ei jumankauta, mies kiskoi lärvit juhlissa ja sammui
Oltiin juhlissa ja mies kiskoi siellä muutamassa tunnissa ehkä 12 lasillista, sammui kotimatkalla autoon vaikka hänen piti navigoida kun minä ajoin. Kun päästiin kotiin, lähti kävelemään lähikauppaan että saisi vielä edes ykkösolutta kun kello oli yli 21, mutta tuli sieltä takaisin pelkän karkkipussin kanssa ihan tillin tallin, käveli sänkyyn ja sammui sinne puku päällä. Vittu kun pistää vihaksi!!
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä sinua tarkkaan ottaen pistää vihaksi?
Se että minä ajoin ja navigoin yksin sen kahden tunnin ajomatkan kun olisin voinut kaivata jeesiä siinä navigoinnissa, lisäksi miehen piti navigoida kaupan kautta mutta motarin liittynä meni ohi kun oli nukahtanut eikä enää ehditty kauppaan siinä kohtaa kun huomasin.
Ja se että örvelsi ja sammui lasten edessä.
Ja että loppuillan sitten saan hoitaa itse lapset nukkumaan ym yksin vaikka menen aamulla aikaisin töihin.
Mies vähän "rentoutui". Älä ota turhia kierroksia ;-)
A. P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että minä ajoin ja navigoin yksin sen kahden tunnin ajomatkan kun olisin voinut kaivata jeesiä siinä navigoinnissa, lisäksi miehen piti navigoida kaupan kautta mutta motarin liittynä meni ohi kun oli nukahtanut eikä enää ehditty kauppaan siinä kohtaa kun huomasin.
Ja se että örvelsi ja sammui lasten edessä.
Ja että loppuillan sitten saan hoitaa itse lapset nukkumaan ym yksin vaikka menen aamulla aikaisin töihin.
Jätä se sika!
Kannataisikohan sunkin vetää lärvit joskus? Rentoutuisit?
Onko mies muutenkin paska isä ja puoliso? Jos ei, anna olla.
Ja tämä tapaushan antaa tietty sulle vapauden jättää lapset ja muut vastuut miehen harteille joku kerta kun sinua puolestaan hotsittaa ottaa relasti. Pidä huoli että mies tajuaa tämän, ja myös käytä tätä oikeuttasi.
Olettaen että puhut totta eikä tämä ole vain turha ja typerä provo.
Ole tyytyväinen, ettei sammunut juhlissa ja häpäissyt sinua iäksi.
Ahistaakohan sitä jokin asia? Huom. älä kysy siltä nyt.
Miksi ylipäänsä olitte juhlimassa jos menet huomenna aikaisin duuniin :-D
No ei ole typerä provo ja olisin halunnut itsekin ostaa pari olutta illaksi mutta ei siis ehditty sinne kauppaan ennen 21 😡 Ja mies lähti tosiaan sitä ykkösolutta hakemaan lähikaupasta mutta ei onnistunut siinäkään, ei kai ne myyneet sille tai sitten oli niin pihalla että ei muistanut mitä piti ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäänsä olitte juhlimassa jos menet huomenna aikaisin duuniin :-D
Koska ne oli häät, ei mitkään rymybileet.
Olen käytettävissä toimintapainotteiseen rentoutumishetkeen kerran miehestäsi ei siihen ole.
M
Pennut nukkumaan herätät ukon ja taksilla baariin.
Normisettiä. Taitaa viina olla sinulle vielä uusi asia. Kyllä totut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Siis herätät ukon kattomaan muksuja ja meet ite sinne baariin. Ilta on nuori vielä=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis herätät ukon kattomaan muksuja ja meet ite sinne baariin. Ilta on nuori vielä=)
No en mä viitsi kun menen aamulla töihin 😁
Vierailija kirjoitti:
Normisettiä. Taitaa viina olla sinulle vielä uusi asia. Kyllä totut siihen.
No ei ole. Kyllä mä itsekin juon, mutta en kisko kaksin käsin niin että olisin aivan pihalla ja sammuisin.