Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei jumankauta, mies kiskoi lärvit juhlissa ja sammui

Raivona
07.07.2018 |

Oltiin juhlissa ja mies kiskoi siellä muutamassa tunnissa ehkä 12 lasillista, sammui kotimatkalla autoon vaikka hänen piti navigoida kun minä ajoin. Kun päästiin kotiin, lähti kävelemään lähikauppaan että saisi vielä edes ykkösolutta kun kello oli yli 21, mutta tuli sieltä takaisin pelkän karkkipussin kanssa ihan tillin tallin, käveli sänkyyn ja sammui sinne puku päällä. Vittu kun pistää vihaksi!!

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän sinunkin joskus vähän rentoutua ja ottaa vaikka kännit?

Just samaa ajattelin! Miehesi kuulostaa tosi hauskalta! Voisin hänen kanssa lähtee ryyppään joskus ;)

Karkkipussi

Vierailija
42/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei ollut rymybileet, mutta silti miehesi veteli kaksin käsin viinaa siellä niin että sammui autoonne :-DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ollut rymybileet, mutta silti miehesi veteli kaksin käsin viinaa siellä niin että sammui autoonne :-DD

Tottakai ne oli rymybileet. Paitsi niille jotka joutuvat aamulla töihin. Ne jotka eivät joudu aamulla töihin, ottivat ihan isolla kädellä. Niin kuin rymyhäihin kuuluu. Ne jotka joutuvat aamulla töihin, ovat nyt pikkumaisuuttaan vihaisia niille jotka eivät joudu aamulla töihin.

Vierailija
44/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet osaa käyttää navigaattoria etkä löydä paikasta a paikkaan b niin luovu autosta ja mene taksilla. Muut eivät ole velvollisia olemaan sulle navigaattorina.

Vierailija
45/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies sammuu 12lasillisesta? Mitä? Kirkasta viinaa?

Eikö aapeen luurissa ole muka navia?

2h ajomatkaa, johan äijä olisi selvinnyt siinä ajassa .

Keksittyä paskaa.

Vierailija
46/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sinulla hyvää aineistoa nalkutukseen, jos ukkosi ei toimi mielihalujesi mukaisesti!

Exäni aloitti aina nalkutuksensa minun kahdenkymmenen vuoden syntilistalla: Silloin Töppölän mökilläkin olit niin humalassa, että saappaat olivat väärissä jaloissa ja pissatessasi tipahdit soramontun pohjalle etc, etc, etc...

Vierailija
47/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mies sammuu 12lasillisesta? Mitä? Kirkasta viinaa?

Eikö aapeen luurissa ole muka navia?

2h ajomatkaa, johan äijä olisi selvinnyt siinä ajassa .

Keksittyä paskaa.

Joo, 12 lasillista viinaa on vasta hyvät pohjat. Siitä alkaa ryyppääminen. Eli ap:lle viina on ihan uusi asia.

Vierailija
48/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä sinua tarkkaan ottaen pistää vihaksi?

Se että minä ajoin ja navigoin yksin sen kahden tunnin ajomatkan kun olisin voinut kaivata jeesiä siinä navigoinnissa, lisäksi miehen piti navigoida kaupan kautta mutta motarin liittynä meni ohi kun oli nukahtanut eikä enää ehditty kauppaan siinä kohtaa kun huomasin.

Ja se että örvelsi ja sammui lasten edessä.

Ja että loppuillan sitten saan hoitaa itse lapset nukkumaan ym yksin vaikka menen aamulla aikaisin töihin.

Miten helvetissä me on pärjätty ilman navia koko elämä?

Vierailija
49/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka tarvitsee navia löytääkseen kotiin? Isommalle tielle asti pääsemiseen ehkä, mutta kai nyt kaikki osaa kotiinsa ajaa ilman kartturia?

Vierailija
50/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka tarvitsee navia löytääkseen kotiin? Isommalle tielle asti pääsemiseen ehkä, mutta kai nyt kaikki osaa kotiinsa ajaa ilman kartturia?

Tätä samaa mietin...

Mulla pitää monesti laittaa navigaattori päälle että löydän jostain tuntemattomasta paikasta ns. päätielle mutta sitten kyllä osaa kotiin helposti. J

Vierailija
51/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydäänkö ykkösolutta klo 21 jälkeen? tuotapa en ole itse kekannut koskaan

minulle 12 olutta ei saisi aikaan lärviä vaan pienen hiprakan mutta se saisi kyllä sen aikaan että pitäisi hakea toinen 12 pack taas lisäksi

Vierailija
52/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen mies. Ajattelin, että kyllä se siitä tasoittuu, selvin päin ihan hyvä mies, blaa blaa blaa. Jäin.

Elämäni pahin virhe. Jos saisin yhden asian muuttaa elämästäni, jättäisin sen alkoholistin tuon juuri kuvaamasi tapahtuman jälkeen.

Sen sijaan että jätin hänet vasta viidentoista vuoden jälkeen, kun tilanne oli mennyt koko ajan yhä huonommaksi.

JSSAP, oikeasti, kokemuksella.

N48

Vierailija
53/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois palata kertomaan miten tarina päättyi.

Vierailija
54/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että minä ajoin ja navigoin yksin sen kahden tunnin ajomatkan kun olisin voinut kaivata jeesiä siinä navigoinnissa, lisäksi miehen piti navigoida kaupan kautta mutta motarin liittynä meni ohi kun oli nukahtanut eikä enää ehditty kauppaan siinä kohtaa kun huomasin.

Ja että loppuillan sitten saan hoitaa itse lapset nukkumaan ym yksin vaikka menen aamulla aikaisin töihin.

Jätä se sika, vaikka itte olet äijän valinnut.

Vierailija
55/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tunnin ajomatka ei ole yhtään mitään. Minä olisin jättänyt äijän sinne ja ajanut lasten kanssa kotiin. Vaihdattanut lukot päivystystyönä.

Vierailija
56/79 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma?

Mies kävi sulle karkkia ja meni nukkumaan. Suutuit koska mies ei elä sinua pillin mukaan?

Vierailija
57/79 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän.

Vierailija
58/79 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikö se vielä lasten vanukkaat?

Vierailija
59/79 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku kukkakeppi? Ei 12 lasillisesta tule tuollaiseen kuntoon!

Vierailija
60/79 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain oli sentään hauskat juhlat. Oisitte menny julkisilla ja vetäny molemmat lärvit. Kerran sitä vain eletään!