Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei jumankauta, mies kiskoi lärvit juhlissa ja sammui

Raivona
07.07.2018 |

Oltiin juhlissa ja mies kiskoi siellä muutamassa tunnissa ehkä 12 lasillista, sammui kotimatkalla autoon vaikka hänen piti navigoida kun minä ajoin. Kun päästiin kotiin, lähti kävelemään lähikauppaan että saisi vielä edes ykkösolutta kun kello oli yli 21, mutta tuli sieltä takaisin pelkän karkkipussin kanssa ihan tillin tallin, käveli sänkyyn ja sammui sinne puku päällä. Vittu kun pistää vihaksi!!

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen piti navigoida minun kanssani"

Siis mitä? Kait sulla puhelin on ja osannet kuunnella googlen suomenkielistä ilmaista navigointia? Taitaa enemmän vituttaa että isäntä tempas kavereidensa kanssa kunnon jurrit ja itse et töiden vuoksi pystynyt liittymään joukkoon. Mee nukkumaan, näitä sattuu.

Vierailija
22/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit siis halunnut myös ottaa pari kaljaa rentoutuaksesi vaikka menet aamulla aikaisin töihin..? Okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Kait sulla puhelin on ja osannet kuunnella googlen suomenkielistä ilmaista navigointia? Taitaa enemmän vituttaa että isäntä tempas kavereidensa kanssa kunnon jurrit ja itse et töiden vuoksi pystynyt liittymään joukkoon. Mee nukkumaan, näitä sattuu.

No en voinut siinä ajaessa alkaa räpeltää omaa puhelintani.

Menisinkin mielelläni nukkumaan mutta lapset nukahti automatkalla eikä ole vielä väsyneitä, en mä voi niitä yksin jättää valvomaan. Ukko kuorsaa poikittain meidän sängyllä, kuorsatkoon rauhassa mä nukun sohvalla sen muutaman tunnin minkä ehdin 😡

Vierailija
24/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit siis halunnut myös ottaa pari kaljaa rentoutuaksesi vaikka menet aamulla aikaisin töihin..? Okei.

Öö, mikä tässä on ongelma, kyllä mä voin kaljan tai pari ottaa vaikka menisinkin aamulla töihin 😂

Vierailija
25/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, muakin harmittaa sun miehes puolesta huomenna raukalla on hirvee kankkunen, kyllä sääliks käy.

Vierailija
26/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö osaa käyttää navigaattoria vai mitä meinaat? Selkokielistääkö miehesi jotenkin ne ”Käänny vasemmalle”-ohjeet?

Ja kun jo löysitte sinne juhliin, niin luulis osaavan takaisin tulla.

Oletko heikkolahjainen?

Vierailija
27/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä sinua tarkkaan ottaen pistää vihaksi?

Se että minä ajoin ja navigoin yksin sen kahden tunnin ajomatkan kun olisin voinut kaivata jeesiä siinä navigoinnissa, lisäksi miehen piti navigoida kaupan kautta mutta motarin liittynä meni ohi kun oli nukahtanut eikä enää ehditty kauppaan siinä kohtaa kun huomasin.

Ja se että örvelsi ja sammui lasten edessä.

Ja että loppuillan sitten saan hoitaa itse lapset nukkumaan ym yksin vaikka menen aamulla aikaisin töihin.

Hyvinhän sä pärjäsit.

Vierailija
28/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikun sikaa jättämään

Vierailija
29/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäs nyt rauhottua, toi kuulostaa lähinnä huvittavalta, että miehen olis pitänyt navigoida sun kanssa. Mikä siinä ajamisessa oli niin vaikeaa, ei pysty ymmärtämään. Jos oli hyväntuulinen eikä tää toistu usein, niin eikö olis järkevää kuitata huumorilla. 

Vierailija
30/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisinkin mielelläni nukkumaan mutta lapset nukahti automatkalla eikä ole vielä väsyneitä, en mä voi niitä yksin jättää valvomaan. Ukko kuorsaa poikittain meidän sängyllä, kuorsatkoon rauhassa mä nukun sohvalla sen muutaman tunnin minkä ehdin 😡

Lopeta nyt jo märinä. Nyt laitat lapset nukkumaan ja menet itsekin.

Vierailija
31/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää, nauran tälle yhdessä navigoinnille 😂

Vierailija
32/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin suhteellisen varma ettet tarvitse navigointiapua löytääksesi lähikauppanne.

Vierailija
33/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä juhlissa ampuu yli aina muutamalla - sekä miehellä ja naisella - alkomahooli saatta yllättää ja kihahtaa hattuun tyyliin kanttuvei. Sitä sattuu. Jos kuiteskin pohjimmiltaan kunnon kaveri niin anteeksi annettakoon ihnimillinen virhe-arvio oman alkoholin sietokyvyn suhteen.

Terv epävirallinen aavee-pappi

Vierailija
34/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö että auton voi myös pysäyttää, laittaan navigaattorin päälle, ja jatkaa matkaa.

Vierailija
35/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta kun kuulen tämmöistä ja on kyllä järkyttävää.

Että joku mies kehtasi nauttia jossain juhlissa alkoholia niin paljon että humaltui? Ja sitten vielä sammui kun pääsitte kotiin? Kuinka se kehtaa?!

Jätä se sika!

Vierailija
36/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sinunkin joskus vähän rentoutua ja ottaa vaikka kännit?

Vierailija
37/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuossa yllä sanottiin, auto parkkiin tien laitaan ja navigaattori päälle. Mitä muuten ajattelit tuolla marttyyriksi heittäytymisellä saavuttaa? "En sitten mahtunut sänkyynkään nukkumaan kun sinun piti olla tuollainen sika."

Vierailija
38/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata ja jäätelöä, kuuma suihku ja tuoppi limua. leffa ja nukkumaan.

Vierailija
39/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pennut nukkumaan  herätät ukon ja taksilla baariin. 

Siis herätät ukon kattomaan muksuja ja meet ite sinne baariin. Ilta on nuori vielä=)

No en mä viitsi kun menen aamulla töihin 😁

Niuho ja iloton oot

Vierailija
40/79 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normisettiä. Taitaa viina olla sinulle vielä uusi asia. Kyllä totut siihen.

No ei ole. Kyllä mä itsekin juon, mutta en kisko kaksin käsin niin että olisin aivan pihalla ja sammuisin.

Eli alkoholin ammattikäyttö on ihan uutta sinulle. Opettele joskus.