SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Ja mitenkä nuo polkuopiskelijat tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
XAMK Mikkelissä esivalintakoe tapahtu 6.11 oliko siellä ennen sitä taikka 6.11 jälkeenkin kokeita koska 190 kutsuttiin sairaanhoitajan kokeeseen ja mun mielestä siellä oli terveyshoitajan kokeeseen osallistajat kanssa yht.noin 150 ihmistä silloin 6.11 koska kutsutti terveyshoitajan määrä oli kanssa melkein saman verran kuin sh
Että mitä että?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvelette et saadaanko tänää joitakin tuloksia vai meneekö huomiselle?
Voi mennä huomiselle. Osa kouluista mahdollisesti kartottaa ennen julkistamista myös polkuopiskelijat.
Eihän polkuopiskelijat liity tähän hakuun mitenkään..
Niin sitä varmaan äkkiseltään luulis ;)
Hihih,oletpa salaperäinen. Oudolta kyllä kuulostaa tuollainen kartoitus,kun moneen amkiin ei ilmoittautuminen/hakeminen polkuopintoihin ole edes alkanut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Pläähh,viimeisin hakemuksen tilanmuutos ollut 23.11 yöllä.. ei siis tapahtunut mitään. Hemmetti että on vaikeeta olla ajattelematta tätä ja odottaa mahdollisesti sinne keskiviikkoon asti.
..Mahdollisesti jopa torstaihin asti.
Teil joiden valintaryhmä on valmis nii mitä lukee teidän lähdekoodis🤓
Hitsi nyt iski paniikki, varsinkin kun valintaryhmä 1 on valmis. Olen varmaan se joka ei edes pääse valintakoetta läpi 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pläähh,viimeisin hakemuksen tilanmuutos ollut 23.11 yöllä.. ei siis tapahtunut mitään. Hemmetti että on vaikeeta olla ajattelematta tätä ja odottaa mahdollisesti sinne keskiviikkoon asti.
Eikös takaraja ollut 26.11 eli ke? Tulokset ilmoitetaan viimeistään 26.11.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään muutosta
Vierailija kirjoitti:
Kesken.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vielä päivittynyt. Edelleen viimeisin muutos viime torstailta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on 26.11 😜😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XAMK Mikkelissä esivalintakoe tapahtu 6.11 oliko siellä ennen sitä taikka 6.11 jälkeenkin kokeita koska 190 kutsuttiin sairaanhoitajan kokeeseen ja mun mielestä siellä oli terveyshoitajan kokeeseen osallistajat kanssa yht.noin 150 ihmistä silloin 6.11 koska kutsutti terveyshoitajan määrä oli kanssa melkein saman verran kuin sh
Että mitä että?
että oliko Mikkelissä esivalintakokeet ainoastaan 6.11;ta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on 26.11 😜😜
Jep tähän päivään klo.15 aikaa tarkistaa ne sijoittelut.
Sen jälkeen vasta julkaisut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään, maanantaina, on 26.11. Tulokset ilmoitetaan viimeistään torstain 29.11.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mitä että?
että oliko Mikkelissä esivalintakokeet ainoastaan 6.11;ta
Me oli kaikkialla samaan aikaan ja samana päivänä.
Mulla lukee just tamkin kohdalla kans toi ettei riiittäny pisteet valintakokeeseen. Mutta silti lukee jonosija 324. 🤔🤔 Muut mun hakukohteet kuuluu siihen valintaryhmä 1.
Nyt ajateltuna aika tyhmää, kun koulut tiputtekevat noita tuloksia. Miksi ei voinut antaa yhtä tiettyäpäivää, kun tulokset julkaistaan niin ei tarvitsisi stressaa ja stalkkaa opintopolkua 24/7.
jooo kirjoitti:
Mulla lukee just tamkin kohdalla kans toi ettei riiittäny pisteet valintakokeeseen. Mutta silti lukee jonosija 324. 🤔🤔 Muut mun hakukohteet kuuluu siihen valintaryhmä 1.
valintaryhmä 6
jooo kirjoitti:
Mulla ihan sama tilanne
Mul on ollu 20.10🙁😧