SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Kyllä tamk on julkaissu jo kaikki
Ne, jotka ei oo saanu Tamkista postia, ei todennäköisesti ole päässeet.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Saas nähdä kuinka siinä käy, sormet ihan puuduksissa napytttelin hakemusta kun niin jännitti 😂
mitäs hakemusta oot nyt siis laitellut
4 ryhmä on valmis!! Joko niitä tuloksia tulee!
Ekasta puuttuu enää JAMK ja LAMK, kaikki muut on jo. ei jaksais oottaa!
LAMK uupuu 4 valintaryhmästä vielä...
Kyllä minä olen saanut TAMK:ista tiedon viime viikolla (Et saanut opiskelupaikkaa. Pisteesi eivät riittäneet valintakoekutsuun) paitsi minä en lähettänyt sinne yhtään mitään semmosta liitettä mitä he pyysivät, rehellisesti sanottuna en edes lukenut mitä sinne olisi pitänyt laittaa esm. työtodistus ym.ym..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen saanut TAMK:ista tiedon viime viikolla (Et saanut opiskelupaikkaa. Pisteesi eivät riittäneet valintakoekutsuun) paitsi minä en lähettänyt sinne yhtään mitään semmosta liitettä mitä he pyysivät, rehellisesti sanottuna en edes lukenut mitä sinne olisi pitänyt laittaa esm. työtodistus ym.ym..
Kyllä keväälläkin noi ilmotukset tuli hyvissä ajoin.
Lamk ja jamk on jääny miettii tuloksiaan
Vierailija kirjoitti:
Jep! Ei pitäis olla noin vaikeeta😂
Vierailija kirjoitti:
DIAK myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DIAK myös
Eihä
Vierailija kirjoitti:
Terkkariksi! 😁
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Terkkariksi! 😁
Ihan vinkkinä,kannattaa lainata sitä viestiä johon vastaat jotta muut ymmärtää mistä puhut. Ja koulua varmaan kyseltiin,kun ilmoitit vaan näpytelleesi hakemusta mutta et yhtään kertonut mihin ja mihin viestiin ylipäätään vastasit. :)
Mikä toi lähdekoodi juttu on... siis mistä saa...
En malta enään odottaa :(
XAMK Mikkelissä esivalintakoe tapahtu 6.11 oliko siellä ennen sitä taikka 6.11 jälkeenkin kokeita koska 190 kutsuttiin sairaanhoitajan kokeeseen ja mun mielestä siellä oli terveyshoitajan kokeeseen osallistajat kanssa yht.noin 150 ihmistä silloin 6.11 koska kutsutti terveyshoitajan määrä oli kanssa melkein saman verran kuin sh
ttaraaa kirjoitti:
Mikä toi lähdekoodi juttu on... siis mistä saa...
En malta enään odottaa :(
Epäselvää rajapintakoodia josta voi hetkeä ennen julkistusta arvailla saiko paikan vai ei. Vielä sieltä ei näe mitään valintaryhmän 4 pääsykoevalinnan osalta.
hamk lamk ja seamk !!! Vauhtia nyt !!!!