SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Millähän todennäköisyydellä vois ajatella pääsevänsä sisään Porin Diakkiin sosionomiks kun Tamk:iin oon varasijalla 11 ja se oli mulla kakkos vaihtoehtona.... odottavan aika on aivan liian pitkä...
Miksei se tamk voi ilmottaa jossei pääse, pakkoko sitä on roikottaa lukemassa vaan kesken. Todella ärsyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvelette et saadaanko tänää joitakin tuloksia vai meneekö huomiselle?
Voi mennä huomiselle. Osa kouluista mahdollisesti kartottaa ennen julkistamista myös polkuopiskelijat.
Eihän polkuopiskelijat liity tähän hakuun mitenkään..
Niin sitä varmaan äkkiseltään luulis ;)
Hihih,oletpa salaperäinen. Oudolta kyllä kuulostaa tuollainen kartoitus,kun moneen amkiin ei ilmoittautuminen/hakeminen polkuopintoihin ole edes alkanut vielä.
Polkuopiskelijoidenkin on käytävä valintakokeessa ja saatava hyväksytty tulos, jotta voi päästä tutkinto-ohjelmaan.
T. Polkuopiskelija, joka odottelee pisteitä
Yut kirjoitti:
Miksei se tamk voi ilmottaa jossei pääse, pakkoko sitä on roikottaa lukemassa vaan kesken. Todella ärsyttävää!
Kyllä mulla tamk ilmoitti etten oo päässyt opiskelee. Tosin pisteet ei ees riittänyt pääsykokeisiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pläähh,viimeisin hakemuksen tilanmuutos ollut 23.11 yöllä.. ei siis tapahtunut mitään. Hemmetti että on vaikeeta olla ajattelematta tätä ja odottaa mahdollisesti sinne keskiviikkoon asti.
..Mahdollisesti jopa torstaihin asti.
Eikös takaraja ollut 26.11 eli ke? Tulokset ilmoitetaan viimeistään 26.11.
Tänään on 26.11 😜😜
Mikähän lienee ajatuskatkos, 28.11 tietysti tarkoitin. :D
Saattaa olla pitkä viikko edessä...😶
Laurea kesken, lamk kesken, metropolia kesken, tamk kesken.... piinaavaa.
Lukeeks teil ehdollisesti hyväksyttävissä true vai false
Vierailija kirjoitti:
False, metropoliaan haen
Tamkista ehdollisesti hyväksyttävissä false
Vierailija kirjoitti:
False
Mä en ymmärrä, että miks ne pimittää niitä tietoja jos kerta koko valintaryhmä on jo valmis. Antaa tulla vaa!
loppuuko tänään käsittely asiasta joskus vaikka klo,17:00 vai voiko vastausta tulla vaikka yölläkin miten tämä systeemi toimii
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, että miks ne pimittää niitä tietoja jos kerta koko valintaryhmä on jo valmis. Antaa tulla vaa!
Jep ja kun kävin kyselee Karelialta netissä et milloin ne julkaisee tuloksia. Vastasivat vaan etteivät tiedä tarkkaa ajankohtaa, mutta mahdollisimman pian. Mut sekin voi olla huomenna tai keskiviikkona.
Onneks huomenna ja keskiviikkona töitä, jos ei tänään tulekkaa tuloksia niin ei kerkee koko ajan kyttäilee et joko on jotain tullut :D
Vierailija kirjoitti:
False.
Ehkä ne alottaa ilmottelee klo 15 ku kaikki pitäis olla valmiit ;)
Osaako joku kertoa mitä tuo ”ehdollisesti hyväksyttävissä” tarkoittaa?
Oletko sittenkin huomannut sen sh kutsuttiin 190 hakijoita eli kaikkia,mut silti siinä oli osallistuneena noin 50-60 henk sh ja saman verran terveydenhoitaja eli yht 160 henkilöä yhteensä vaikka pelkästään sairaanhoitaja kutsuttu henkilömäärä oli 190 jos saman verran myös terveyshoitaja kutsuttiin kokeeseen niin sehän on yht noin 300-350, mut siellä oli yhteensä 160 henkilöä!! Kuulosta hyvältä!!!