SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne alottaa ilmottelee klo 15 ku kaikki pitäis olla valmiit ;)
Toivottavasti :)
Xamk, Mikkelin kampusSairaanhoitaja (AMK), monimuotototeutus
Et saanut opiskelupaikkaa. Valintakokeen pakollinen osio on hylätty
MITÄ TOI PAKOLLINEN OSIO TARKOITAA!!
Vierailija kirjoitti:
jokin valintakokeen osioista, menikö sulla huonosti jokin kokeessa?
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa jotakin niistä osioista mitä on ollut pääsykokeissa. Oisko ryhmä- tai yksilöhaastattelu? Kannattaa soitella sinne koulun hakupalveluun joulukuun alussa niin voivat kertoo enemmän.
Kyttäättekö siis opintopolkua vai sitä toista kamalaa epäselvää sivua ; eduuni joku? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täällä oottaa tuloksia oamk:sta?
👋 Täällä on yksi! Oamk ja Diak..
ja mulla lisäksi lapin amk
Onko täällä muita, jotka hakeneet turkuun? Mä muistelisin, että valintakokeissa saadussa lapussa olisi lukenut, että tulokset tulisi viim. tänään? Mulla ei tietenkään ole sitä lappua enää tallella, että voisin asian tarkistaa. Eikä niitä tuloksiakaan ole vielä näkynyt :(
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita, jotka hakeneet turkuun? Mä muistelisin, että valintakokeissa saadussa lapussa olisi lukenut, että tulokset tulisi viim. tänään? Mulla ei tietenkään ole sitä lappua enää tallella, että voisin asian tarkistaa. Eikä niitä tuloksiakaan ole vielä näkynyt :(
Luki et viimeistään 29. Niiku kaikki muutki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luki et viimeistään 29. Niiku kaikki muutki
Ok, kiitos! Muistin siis väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ TOI PAKOLLINEN OSIO TARKOITTAA!!
Se tarkoittaa jotakin niistä osioista mitä on ollut pääsykokeissa. Oisko ryhmä- tai yksilöhaastattelu? Kannattaa soitella sinne koulun hakupalveluun joulukuun alussa niin voivat kertoo enemmän.
Ei mun varmaan kannata odottaa hakemani muiden koulujen vastauksia varmaan niistäkin tulee sama teksti vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kyttäättekö siis opintopolkua vai sitä toista kamalaa epäselvää sivua ; eduuni joku? :D
Kumpaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ TOI PAKOLLINEN OSIO TARKOITTAA!!
Ei mun varmaan kannata odottaa hakemani muiden koulujen vastauksia varmaan niistäkin tulee sama teksti vai mitä?
Juu lukee, jos ne muut koulut on siinä valintakoeyhteistyössä mukana.
Jaahas taitaapi jäädä tulosten saanti paremminkin huomiseen
kiitos viestistäsi meillä ei ollut ryhmätehtävä ja haastattelu meni todella tosi hyvin melkein 10 min juteltiin haastattelijan kanssa ja hän oli sitä mieltä,että mun pitää olla alalla ihmetelen mitä tässä mättää,mut en usko lahteen eikä jyväskylän amk:sta tulee mitään hyvä,koska mikkelissä suoritin sen kokeen :))
Viime syksynä tulokset tulivat klo. 16-18 välillä vähän tiputellen. Tosin silloinkin taisi olla päivä ennen viimeistään päivää..
Eli joistain kouluist on tullu tänää tuloksia 😱
Vierailija kirjoitti:
Eli joistain kouluist on tullu tänää tuloksia 😱
Jep ja lisääkin voi tulla, ken tietää.
Oon varasijalla 14 kakkosvaihtoehdossa sosionomin monimuotototeutukseen Kotkaan. Nyt jännittää riittääkö pisteet (57) Lamkiin päivätoteutukseen, joka oli ykkösenä.
Tamkilla on nyt virallisestikin julkaistu.
👋 Täällä on yksi! Oamk ja Diak..