SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, Metropolia fyssari ja ensihoito 😊
Paljonko sulla oli sotelista?
69.9
Onko joku saanut Tamk kutsun? Pisteet riittää eli kutsu pitäis tulla
Vierailija kirjoitti:
Kellekkää tullu viel kutsua metropoliaa kätilö tai ensihoitaja?
Mulle tuli kutsu metropolian ensihoitoon
Onk kellekkään tullu viel Turku Amk:n sosionomi monimuotoon valintakoe kutsua?
Oamkiin tuli kutsu sh 👌😊 Tosin osasin jo sitä odottaakin, sotelin pisteet 69,6.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä pisteillä?
Tuleeko valintakoekutsu kaikkiin hakukohteisiin mihin pisteet riittää, vai vain siihen paikkaan mihin hait ensimmäisenä?
Tosiaan Metropoliaan tuli kutsu sh monimuotoon 55.9 pisteillä.
Vähän jänskättää taas uusi tuleva aineistokoe ja laskut ilman laskinta. On nimittäin pikkaisen aikaa kun on viimeksi tarviinnu laskea kunnolla jotain. Ehkä joskus 90-luvulla 😀
Oamk sh tuli kutsu, pisteitä 59,7. Millainenhan itse koe on, kun ei kutsussa lukenut mitään muuta tietoa kuin kellonaika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä pisteillä?
Mulla 69.9 ja kutsu tuli
41.9 oli pisteitä ja kutsu tuli metropolian bioanalyytikon valintakokeisiin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko valintakoekutsu kaikkiin hakukohteisiin mihin pisteet riittää, vai vain siihen paikkaan mihin hait ensimmäisenä?
Tietääkseni vain siihen ensimmäiseen hakukohteeseen!
68.3 pistettä eikä oo ainakaa vielä tippunu kutsua metropoliaan fyssarin kokeisiin 😥
Vierailija kirjoitti:
Onk kellekkään tullu viel Turku Amk:n sosionomi monimuotoon valintakoe kutsua?
Mulle tuli pisteillä 61,2
Oliko sinun pistemääräsi siis 49? Koska olen itsekin hakenut sosionomiksi sinne ja pisterajani olivat 54.2, enkä ole saanut mitään kutsua hm
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Metropoliassa on kaksipäiväiset valintakokeet, miksei ryhmäkeskustelua voi pitää tehtävien jälkeen samana päivänä?!
Höpö höpö. Itselle tuli tänään kutsu Metropoliaan joka koski ainoastaan toista noista pääsykoepäivistä eli porukka on vaan jaoteltu eri päiville otaksun.