SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain, paljon sulla pisteitä?
Minne sait? 58 p.
Toimintaterapeutti, Metropolia.
Paljon sulla oli pisteitä? Ei tainnu mulla sit riittää 😭
Mulla oli vähän yli 70p mut en usko et kaikille on vielä ees lähetetty kutsuja. Mun kaverilla oli mua enemmän eikä oo saanu vielä kutsua😊 joten älä huoli vielä!
Vierailija kirjoitti:
Siis onko nii et kaikki kutsut ei tuu tänään vaa voi olla mahis saada esim maanantaina kutsu?
Metropolia fyssarit jotka saitte kutsun, paljon oli soteli pisteitä?
Juu maanantainakin voi saada vielä kutsuja. Kaikki ei lähetä niitä välttämättä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne sait? 58 p.
Mulla oli vähän yli 70p mut en usko et kaikille on vielä ees lähetetty kutsuja. Mun kaverilla oli mua enemmän eikä oo saanu vielä kutsua😊 joten älä huoli vielä![/quot
Mut luulisin kyllä että samalle linjalle samaan kouluun tulee kaikille samaan aikaan kutsu 😭
Kutsu tuli! Sosionomi metropolia päivä, 61.8/80
Saimian EH 60.5 pistettä alin eli vituks meni.
61pisteellä tuli tänään kutsu Oamkin th pääsykokeisiin. :)
Useiden koulujen sivuilla jo pisterajat näkyvillä kokeeseen kutsuttujen osalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne sait? 58 p.
Mulla oli vähän yli 70p mut en usko et kaikille on vielä ees lähetetty kutsuja. Mun kaverilla oli mua enemmän eikä oo saanu vielä kutsua😊 joten älä huoli vielä![/quot
Mut luulisin kyllä että samalle linjalle samaan kouluun tulee kaikille samaan aikaan kutsu 😭
Eei välttämättä! 😊 voit saada vielä kutsun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne sait? 58 p.
Haitko mihinkään muualle kuin toimintaterapeutiksi???
kutsu tuli - Toimintaterapia monimuoto Meteopolia, lähetetty klo 14 aikaan. pisteitä Sotelista rapiat 70.
Vierailija kirjoitti:
Onko oamkista kuulunut vielä että milloin alkavat lähettää kutsuja?
Mulle tuli tänään kutsu.
Sh päivätoteutus metropolia? Onko tullu kutsuja
Sain kutsun sosionomi päivätoteutus Lappeenrantaan. Hain Lahti, Seinäjoki, Laurea,Metropolia ja viimeisenä Lappeenranta. En tiedä eikö riittänyt pisteet vai miksi näin. 54p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne sait? 58 p.
En tässä haussa 😭 oon niin pettynyt 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne sait? 58 p.
En tässä haussa 😭 oon niin pettynyt 😭😭
Hei älä nyt! Hae keväällä uudestaan. Ja voit edelleenkin saada vielä kutsun!
Onko kukaan saanu lapin amk sosionomi kutsua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu tuli myös Metropolian fysioterapiaan, päivätoteutus =)
Mulla oli päivä ykkösenä mut kutsu tuli kakkosvaihtoehtoon. Paljo sulla oli pisteet esivalinnasta? Mulla 67
Mulla oli pisteet esivalinnasta 69,6
Vierailija kirjoitti:
Sain kutsun sosionomi päivätoteutus Lappeenrantaan. Hain Lahti, Seinäjoki, Laurea,Metropolia ja viimeisenä Lappeenranta. En tiedä eikö riittänyt pisteet vai miksi näin. 54p
Saat kutsun sinne ylimpään vaihtoehtoon minne pisteet riittää.. Ja jos nuo koulut tekevät valintakoeyhteistyötä niin sitten ei pisteet riittäneet muualle.
Sain valintakoe kutsun paikkaan, jonne hain kolmantena. Mun pisteet oli kuitenkin ihan hyvät ja olin varma että niillä pääsisi eteenpäin myös ekassa ja tokassa hakukohteessa, eli tarkoittaako tää nyt sitä että en päässyt niissä eteenpäin, kun sain kutsun kolmanteen? Eli ei ole mitään mahdollisuuksia enää päästä näihin ensimmäisiin hakuvaihtoehtoihin kouluun?
67p