Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOTELI syksy 2018

Vierailija
06.07.2018 |

Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.

Kommentit (3148)

Vierailija
701/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EnOlisUskonut kirjoitti:

41.9 oli pisteitä ja kutsu tuli metropolian bioanalyytikon valintakokeisiin. 😅

Mikäs tuossa naurattaa, ei edes huonot pisteet🙂

Tämän syksyn esivalinnan erona aikasempiiin mun mielestä oli ainakin se, että ennakkotekstejä puolet vähemmän luettavana mitä edellisissä ollut.

Joo ja näköjään jengi on saanut huikeita pisteitä ainakin mitä täällä katsonut.

Aiemmissa ei noin korkeita pisteitä ole noin monet saaneet..

Kuinka moni käytti jotain kaveria, tuttua tai sukulaista kokeessa, niin että hän teki puolesta jonkun osuuden?

Ja kuin moni käytti aineisto-osuudessa hakutoimintoa?

Vierailija
702/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellekkää tullu viel kutsua metropoliaa kätilö tai ensihoitaja?

Mulle kätilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsykoekutsu tuli siis tänään Metropoliaan, sosionomi päivämuoto. Esivalintakokeesta pisteet 64,2.

Ja nythän se jänskätys vasta alkoikin! :D

Vierailija
704/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotelipisteitä 47.5.

Kutsu tuli tänään Turkuun sosionomi monimuotoon!

Voinko saada kutsun vielä Porin monimuoto sosionomi koulutukseen, joka oli kakkosvaihtoehtoni, vai sainko.kutsun vain ensimmäiseen hakutoiveeseen?

Muualle en hakenut, vain.nuo kaksi. :)

Vierailija
705/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EnOlisUskonut kirjoitti:

41.9 oli pisteitä ja kutsu tuli metropolian bioanalyytikon valintakokeisiin. 😅

Mikäs tuossa naurattaa, ei edes huonot pisteet🙂

Tämän syksyn esivalinnan erona aikasempiiin mun mielestä oli ainakin se, että ennakkotekstejä puolet vähemmän luettavana mitä edellisissä ollut.

Joo ja näköjään jengi on saanut huikeita pisteitä ainakin mitä täällä katsonut.

Aiemmissa ei noin korkeita pisteitä ole noin monet saaneet..

Kuinka moni käytti jotain kaveria, tuttua tai sukulaista kokeessa, niin että hän teki puolesta jonkun osuuden?

Ja kuin moni käytti aineisto-osuudessa hakutoimintoa?

Montako vuotta olet hakenut koulutukseen saamatta kutsua pääsykokeisiin? 

Vierailija
706/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ninskui kirjoitti:

Sotelipisteitä 47.5.

Voinko saada kutsun vielä Porin monimuoto sosionomi koulutukseen, joka oli kakkosvaihtoehtoni, vai sainko.kutsun vain ensimmäiseen hakutoiveeseen?

Nyt menin.itte sekasin, siis Turku olikin mulla kakkonen ja Pori ykkönen. tulenko vielä saamaan siis Poriin kutsun, vai en? 🙈 oon ihan sekasin näistä hakujutuista

Vierailija
707/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan suuhygienisti -hakija saanut kutsua Metropoliaan ja millä pisteillä, jos on?

Vierailija
708/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ninskui kirjoitti:

ninskui kirjoitti:

Sotelipisteitä 47.5.

Nyt menin.itte sekasin, siis Turku olikin mulla kakkonen ja Pori ykkönen. tulenko vielä saamaan siis Poriin kutsun, vai en? 🙈 oon ihan sekasin näistä hakujutuista

Et. Pisteesi eivät valitettavasti ole riittäneet ensisijaiseen hakutoiveeseesi. 

Vierailija
709/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli onko saanut metropoliaan joku kutsun suuhyg. Minä sain ja pisteitä 60.8. Mut en mee siihen vaan diakiin sosionomi monimuotoon.

Vierailija
710/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tuli keväällä kutsu kaikkien kolmen hakutoiveen paikkaan. Malttakaa nyt ainakin keskiviikkoon asti odotella ja huolestukaa vasta sitten😄

Vierailija
711/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kaikkien kolmen pääsykokeisiin, ajatus pätki.

Vierailija
712/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä että tekeekö koulut valintakoeyhteistyötä ja jos tekevät niin kuuluvatko hakemasi alat samaan valintaryhmään, että tuleeko vain ekasta vai kaikista kutsu valintakokeeseen. Jos tekevät yhteistyötä ja kuuluvat samaan valintaryhmään niin kutsu lähetetään vain ekaan. Jos ei, kutsut tulee kaikista.

Täältä voi tarkastaa tekeekö hakemasi koulut yhteistyötä ja mihin valintaryhmään hakemasi ala(t) kuuluvat: http://www.tamk.fi/web/tamk/sosiaali-ja-terveysalan-valintakoeyhteistyo

Vierailija
713/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolia fyssarikutsu tuli :)

Vierailija
714/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö opetella opintosuunnitelmaa? On yli 50sivua.

sosionomi diakiin tuli kutsu siis monimuotoon.

Vierailija
715/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli onko saanut metropoliaan joku kutsun suuhyg. Minä sain ja pisteitä 60.8. Mut en mee siihen vaan diakiin sosionomi monimuotoon.

Kannattaa siinä tapauksessa ilmottaa metropolialle että et mene kokeeseen, niin ehkä joku saa sinun paikkasi ja mahdollisuuden opiskelupaikkaan :-)

Vierailija
716/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa siinä tapauksessa ilmottaa metropolialle että et mene kokeeseen, niin ehkä joku saa sinun paikkasi ja mahdollisuuden opiskelupaikkaan :-)

Ja se kannattaa tehdä assap. 

Vierailija
717/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako nuo esivalintakoe pisteet varsinaiseen valintaan? Pääsykoekutsu tuli, mutta esivalintakokeesta sain huonot pisteet niin mietityttää vaikuttaako jatkoon vielä 🤔

Vierailija
718/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli kutsu Mikkeliin terveydenhoitajan pääsykokeisiin. Vieläkin pieni shokki kun esivalintako meni niin huonosti ettei tahdo uskoa että kutsu oikeasti tuli :D.

Vierailija
719/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!😊 Tietäisikö joku Metropoliaan fyssari-kutsun saaneista millainen valintakoe on ollut viime aikoina? Millainen esim. ryhmätilanne on ollut?

Vierailija
720/3148 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kkk kirjoitti:

Vaikuttaako nuo esivalintakoe pisteet varsinaiseen valintaan? Pääsykoekutsu tuli, mutta esivalintakokeesta sain huonot pisteet niin mietityttää vaikuttaako jatkoon vielä 🤔

Ei vaikuta ja tämä muistaakseni lukee myös koulujen sivuilla.