Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SOTELI syksy 2018

Vierailija
06.07.2018 |

Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.

Kommentit (3148)

Vierailija
2921/3148 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haki ei-ensikertalaisena, paljonko oli pääsykoepisteiden alaraja Metropoliaan? Entä OAMK?

Ei ensikertalaisuus vaikuta pisterajaan. Se on sama kaikille, ensikertalaiset vaan pyyhältää sun ohi niin että sun täytyy saada paljon paremmat pisteet kuin pisteraja(alin hyväksytty) on päästäksesi sisälle.

Oamkiin taisi olla th pisteraja 53 ja sh 51.

Vierailija
2922/3148 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kun jotkut itkee täällä et on 1. Varasijalla :D ihan sama mikä koulu mut 1. tulee pääsemään huoh.

T. 5. Varasija ja oikeesti kuumottaa

Itse olen 1 varasijalla Jan olin 2 varasijalla. Ei kukaan ole minulle paikkaa kuitenkaan luvannut ja yksi on jo jättänyt paikkansa ottamatta. Ihan tuurista kiinni jättääkö joku toinenkin. Että kyllä kuumottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3148 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kareliaan sh päivätoteutus opiskelupaikan saanut henkilö ilmottaudu jos olet luopumassa mahdollisesti paikastasi niin päästät minut pahasta :(

Vierailija
2924/3148 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mahdollisesti laureaan jonossa?

Vierailija
2925/3148 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minua karelian jonottajaa meinasit niin en ole :)

Vierailija
2926/3148 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun yläpuolella olevaa kirjoittajaa tarkoitin :D

Vierailija
2927/3148 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun yläpuolella olevaa kirjoittajaa tarkoitin :D

aivan juu :D

Vierailija
2928/3148 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-ensikertalainen ja varasijalla 1.

20 paikkaa joista 17 ensikertalaisille.

Toista kertaa todella hilkulla sisäänpääsy. Viimeksi jäin varasijalle 2. Olisi ihanaa päästä sisään niin sais elämän pikkuhiljaa järkeville raiteille. Näin on aika vaikea elää kun ei voi sitoutua juuri mihinkään yli puoleksi vuodeksi mahdollisen muuton johdosta.

Toivottavasti mahdollisimman moni veti hirveät perseet vkl. Maanantaina krapuloissaan eivät sitten tohkenekkaan tehdä päätöstä vaihtaa paikkakuntaa ja peruvat paikkansa :-D

Vierailija
2929/3148 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieääkö kukaan, mikä oli Laurea Hyvinkään sh alin hyväksytty pisteraja.

Vierailija
2930/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos on sijat jollain liikkunut?

Vierailija
2931/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARASIJAT OVAT LIIKKUNEET 

Vierailija
2932/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti!!! Äää en pääse itse nyt opintopolkuun kun tunnuslukutaulukosta loppui luvut

Vierailija
2933/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti!!! Äää en pääse itse nyt opintopolkuun kun tunnuslukutaulukosta loppui luvut

Haha täällä kohtalonkaveri :D onneks pankki aukee 10 nii ei enää pitkä tartte ootella

Vierailija
2934/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha täällä kohtalonkaveri :D onneks pankki aukee 10 nii ei enää pitkä tartte ootella

Jatkan vielä, että Turun Jodelissa sanotaan kanssa, että varasijat on liikkunu

Vierailija
2935/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuneet on tosiaan! Kahdella nytkähti eteenpäin varasija kerralla😊

Vierailija
2936/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tiedä miten on mahdollista. Mulle liikkui kaikki varasijat, jossa olen päälle 10 varasojalla, kun se minne halusin, jossa varasija 5. Vähän kyllä ärsyttäää!!!!!! Jopa metropolia kätilö on liikkunut 10 😭😭😭😭

Vierailija
2937/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en tiedä miten on mahdollista. Mulle liikkui kaikki varasijat, jossa olen päälle 10 varasojalla, kun se minne halusin, jossa varasija 5. Vähän kyllä ärsyttäää!!!!!! Jopa metropolia kätilö on liikkunut 10 😭😭😭😭

Mikä toi on joka ei oo liikkunu?😩 mut eiköhän sekin voi viellä liikkua kun jotkut saa tänää tietää päässeensä toiseen kouluun

Vierailija
2938/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko muuten teille jotka pääsitte kouluun sähköposti samantien kun tulokset julkastiin?😪 mä oon varasijal 1 ja pankkitunnukset loppu ni en pääse kattomaan onko sija liikkunu tänään. Ei oo tullu sähköpostia.

Vierailija
2939/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi on joka ei oo liikkunu?😩 mut eiköhän sekin voi viellä liikkua kun jotkut saa tänää tietää päässeensä toiseen kouluun

Turku sh. Metropoliassa sh liikkunut 4. Ja kuulemma Laureassakin on liikkunut, mutta en tiedä mitä ja kuinka paljon.

Vierailija
2940/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turku sh. Metropoliassa sh liikkunut 4. Ja kuulemma Laureassakin on liikkunut, mutta en tiedä mitä ja kuinka paljon.

Voi hitto toi on just se mihin mäki ootan.. ooks lukiolaisten vai amisten jonos? Ja haeks yotodistuksel vai valintakokeel? Ensikertalainen??😩😩