SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun jotkut itkee täällä et on 1. Varasijalla :D ihan sama mikä koulu mut 1. tulee pääsemään huoh.
T. 5. Varasija ja oikeesti kuumottaa
Itse olen 1 varasijalla Jan olin 2 varasijalla. Ei kukaan ole minulle paikkaa kuitenkaan luvannut ja yksi on jo jättänyt paikkansa ottamatta. Ihan tuurista kiinni jättääkö joku toinenkin. Että kyllä kuumottaa.
Joku kareliaan sh päivätoteutus opiskelupaikan saanut henkilö ilmottaudu jos olet luopumassa mahdollisesti paikastasi niin päästät minut pahasta :(
Oletko mahdollisesti laureaan jonossa?
Vierailija kirjoitti:
Jos minua karelian jonottajaa meinasit niin en ole :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun yläpuolella olevaa kirjoittajaa tarkoitin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun yläpuolella olevaa kirjoittajaa tarkoitin :D
aivan juu :D
Ei-ensikertalainen ja varasijalla 1.
20 paikkaa joista 17 ensikertalaisille.
Toista kertaa todella hilkulla sisäänpääsy. Viimeksi jäin varasijalle 2. Olisi ihanaa päästä sisään niin sais elämän pikkuhiljaa järkeville raiteille. Näin on aika vaikea elää kun ei voi sitoutua juuri mihinkään yli puoleksi vuodeksi mahdollisen muuton johdosta.
Toivottavasti mahdollisimman moni veti hirveät perseet vkl. Maanantaina krapuloissaan eivät sitten tohkenekkaan tehdä päätöstä vaihtaa paikkakuntaa ja peruvat paikkansa :-D
Tieääkö kukaan, mikä oli Laurea Hyvinkään sh alin hyväksytty pisteraja.
Jokos on sijat jollain liikkunut?
Vierailija kirjoitti:
VARASIJAT OVAT LIIKKUNEET
Oikeasti!!! Äää en pääse itse nyt opintopolkuun kun tunnuslukutaulukosta loppui luvut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti!!! Äää en pääse itse nyt opintopolkuun kun tunnuslukutaulukosta loppui luvut
Haha täällä kohtalonkaveri :D onneks pankki aukee 10 nii ei enää pitkä tartte ootella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha täällä kohtalonkaveri :D onneks pankki aukee 10 nii ei enää pitkä tartte ootella
Jatkan vielä, että Turun Jodelissa sanotaan kanssa, että varasijat on liikkunu
Liikkuneet on tosiaan! Kahdella nytkähti eteenpäin varasija kerralla😊
Siis en tiedä miten on mahdollista. Mulle liikkui kaikki varasijat, jossa olen päälle 10 varasojalla, kun se minne halusin, jossa varasija 5. Vähän kyllä ärsyttäää!!!!!! Jopa metropolia kätilö on liikkunut 10 😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Siis en tiedä miten on mahdollista. Mulle liikkui kaikki varasijat, jossa olen päälle 10 varasojalla, kun se minne halusin, jossa varasija 5. Vähän kyllä ärsyttäää!!!!!! Jopa metropolia kätilö on liikkunut 10 😭😭😭😭
Mikä toi on joka ei oo liikkunu?😩 mut eiköhän sekin voi viellä liikkua kun jotkut saa tänää tietää päässeensä toiseen kouluun
Tuliko muuten teille jotka pääsitte kouluun sähköposti samantien kun tulokset julkastiin?😪 mä oon varasijal 1 ja pankkitunnukset loppu ni en pääse kattomaan onko sija liikkunu tänään. Ei oo tullu sähköpostia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi on joka ei oo liikkunu?😩 mut eiköhän sekin voi viellä liikkua kun jotkut saa tänää tietää päässeensä toiseen kouluun
Turku sh. Metropoliassa sh liikkunut 4. Ja kuulemma Laureassakin on liikkunut, mutta en tiedä mitä ja kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turku sh. Metropoliassa sh liikkunut 4. Ja kuulemma Laureassakin on liikkunut, mutta en tiedä mitä ja kuinka paljon.
Voi hitto toi on just se mihin mäki ootan.. ooks lukiolaisten vai amisten jonos? Ja haeks yotodistuksel vai valintakokeel? Ensikertalainen??😩😩
Ei ensikertalaisuus vaikuta pisterajaan. Se on sama kaikille, ensikertalaiset vaan pyyhältää sun ohi niin että sun täytyy saada paljon paremmat pisteet kuin pisteraja(alin hyväksytty) on päästäksesi sisälle.
Oamkiin taisi olla th pisteraja 53 ja sh 51.