SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
alkaa tuntumaan niin epätoivoiselta kun olen kareliaan sh päivätoteutus varasijalla 2. ja ei liiku ei sitten millään. ja tottakai toiset hakukohteeni liikkuivat viikonlopun aikana kolme sijaa molemmat :) kareliassa nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en tiedä miten on mahdollista. Mulle liikkui kaikki varasijat, jossa olen päälle 10 varasojalla, kun se minne halusin, jossa varasija 5. Vähän kyllä ärsyttäää!!!!!! Jopa metropolia kätilö on liikkunut 10 😭😭😭😭
Mikä toi on joka ei oo liikkunu?😩 mut eiköhän sekin voi viellä liikkua kun jotkut saa tänää tietää päässeensä toiseen kouluun
Turku sh. Metropoliassa sh liikkunut 4. Ja kuulemma Laureassakin on liikkunut, mutta en tiedä mitä ja kuinka paljon.
Voi hitto toi on just se mihin mäki ootan.. ooks lukiolaisten vai amisten jonos? Ja haeks yotodistuksel vai valintakokeel? Ensikertalainen??😩😩
Joo ensikertalainen ja haen valintakokeella. Sinäänsä ymmärrän miksi ei liiku. 30 valitaan valintakokeen perusteella ni aika alhaiset mahikset mulla. Millä varasijalla olet?
Onko Oamkissa varasijat liikkuneet?
On liikkunut OAMKissa, tosin omalla kohdalla ei paljon lohduta :D oulu sh 30. -> 26. Mulla on paikka otettuna vastaan Oulaisissa jos (ja kun) ei Oulussa varasijat liiku niin paljon että pääsisin sinne.
Mikä alin pistemäärä Saimiassa terveydenhoitajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en tiedä miten on mahdollista. Mulle liikkui kaikki varasijat, jossa olen päälle 10 varasojalla, kun se minne halusin, jossa varasija 5. Vähän kyllä ärsyttäää!!!!!! Jopa metropolia kätilö on liikkunut 10 😭😭😭😭
Mikä toi on joka ei oo liikkunu?😩 mut eiköhän sekin voi viellä liikkua kun jotkut saa tänää tietää päässeensä toiseen kouluun
Turku sh. Metropoliassa sh liikkunut 4. Ja kuulemma Laureassakin on liikkunut, mutta en tiedä mitä ja kuinka paljon.
Voi hitto toi on just se mihin mäki ootan.. ooks lukiolaisten vai amisten jonos? Ja haeks yotodistuksel vai valintakokeel? Ensikertalainen??😩😩
Joo ensikertalainen ja haen valintakokeella. Sinäänsä ymmärrän miksi ei liiku. 30 valitaan valintakokeen perusteella ni aika alhaiset mahikset mulla. Millä varasijalla olet?
1. Varasija ja tää on mun ekana valintana. Pisteitä reilusti enempi mitä alhasin pistemäärä. Kyl ärsyttää 😩🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Varasija ja tää on mun ekana valintana. Pisteitä reilusti enempi mitä alhasin pistemäärä. Kyl ärsyttää 😩🙄
Äääh pidän sinulle kuitenkin peukkuja, vaikkaan että paremmat chånssit ku mulla !!!
Vierailija kirjoitti:
alkaa tuntumaan niin epätoivoiselta kun olen kareliaan sh päivätoteutus varasijalla 2. ja ei liiku ei sitten millään. ja tottakai toiset hakukohteeni liikkuivat viikonlopun aikana kolme sijaa molemmat :) kareliassa nekin.
Mihin muihin hait Kareliassa?
Ekalta varasijalta sisään Xamk ensihoitoon! 😭☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin muihin hait Kareliassa?
th & fyssari
Maarika kirjoitti:
Muistaakseni 45,50. 😊
Ai laurea
Saimia terveydenhoitaja minimi pisteet tais olla 45,50
Maarika kirjoitti:
Saimia terveydenhoitaja minimi pisteet tais olla 45,50
Onpa vähän😮
ÄÄÄÄH ku harmitaa lukee noita alimpii pistemääii, kun tietää, että pääsisi sisään. Itse vasta ekaa kertaa hain ja valitsin ihan tyhmät valinnat. Esim sh ja bioanalyytikko, jossa koe oli samana päivänä samaan aikaan, mutta eri paikassa, niinpä sinne meni kolme vaihoehtoo saman tien pois. Ja muut koulut näyttävästi aika suositut, kun varasijoilla olen. Hitsi ku niiiii masentunut mieliala. Noh istunpa sitten sen puolivuotta työttömyysrahoilla.
Onko Hamkin th jono liikkunu?
Laurean sh alimmat pisteet oli olleet 44..
Onks täällä mahdollisesti ketään turkuun päässeitä sairaanhoitajia jotka nyt on saanut paikan jostain muualta ja aikoo luopua sh-paikastaan😒😏
Onko täällä polkuopintoihin ilmottautuneita ? :)
Onko kukaan Saimiaan terveydenhoitajaksi varasijalla? 😊