Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät halua tavata ihmisiä?

Vierailija
06.08.2026 |

Eivät käy baareissa. Aina kuulokkeet korvilla. Välttelevät naapureita jne

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska joudun päivittäin istumaan kaikenmaailman räpätätien ja setämiesten kanssa palavereissa aamusta iltaan, en jaksa heitä enää työajan ulkopuolella. Helpoista asioista tehdään vaikeita jne. Oma perhe ja muutama ystävä riittää

Vierailija
2/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska joudun päivittäin istumaan kaikenmaailman räpätätien ja setämiesten kanssa palavereissa aamusta iltaan, en jaksa heitä enää työajan ulkopuolella. Helpoista asioista tehdään vaikeita jne. Oma perhe ja muutama ystävä riittää

Ok. Ihan hyvä selitys. Odotin minä vihaan miehiä tyylistä vastausta

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut mun sukulaisia. Miksi minä haluaisi tavata tuntemattomia ihmisiä? Toki voin jutella tuntemattomalle ihmiselle jos hän aloittaa keskustelun ja ei ole vaivaannuttavaa. 

Vierailija
4/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naiset sitä ja tätä!

Vierailija
5/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olen niin vanha, raihnainen ja köyhäkin vielä.

Nuorenpana kävin töissä joten oli varaa käydä baareissa.

Siksi.

Vierailija
6/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas naiset sitä ja tätä!

Miksi naiset pelkää kaikkea? En itse kestäisi elää jatkuvassa pelossa.

Ap

Vierailija
7/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset haluavat tavata ihmisiä ja tapaavatkin, niin miehiä kuin naisiakin, kuten myös muunsukupuolisia jne. He eivät halua tavata sinua, ap eikä kuunnella sinun jatkuvaa ulvomistasi siitä miksi naiset sitä tätä ja tota. 

Vierailija
8/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että seison vaikka bussipysäkillä odottamassa omaa vuoroani, ei ole kutsu yhdellekään miehelle että täällä! Tule tänne! Täällä sinulle seuraa ja ihmeteltävää!

Kaikkein viimeksi siellä bussissa josta ei pääse edes pakoon.

Vierailija
9/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset haluavat tavata ihmisiä ja tapaavatkin, niin miehiä kuin naisiakin, kuten myös muunsukupuolisia jne. He eivät halua tavata sinua, ap eikä kuunnella sinun jatkuvaa ulvomistasi siitä miksi naiset sitä tätä ja tota. 

No miksi Suomen kaupungit ovat aivan tyhjiä jos naiset kerran haluaa tavata ihmisiä? 

Ap

Vierailija
10/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että seison vaikka bussipysäkillä odottamassa omaa vuoroani, ei ole kutsu yhdellekään miehelle että täällä! Tule tänne! Täällä sinulle seuraa ja ihmeteltävää!

Miksi naisten pitää aina paeta kaikkea? Eläkää rauhassa niin pääkoppakin voi paremmin.

Ap

Vierailija
11/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi Suomen kaupungit ovat aivan tyhjiä jos naiset kerran haluaa tavata ihmisiä? 

Ap

Älä jaksa taas tätä yhtä ja samaa typerää trollaustasi🤦🏻‍ Mitä sä oikein saat tästä sellaista, mitä et muualta saa? Edes jotain ihmiskontaktia yksinäiseen elämääsi? Jotain seksuaalista tyydytystä? 🙄

Tiedät varsin hyvin itsekin jauhavasi silkkaa paskaa ja suoltavasi sitä näppäimistöltäsi enemmän kuin laksatiivitehdas saa aikaiseksi koko tuotantovuotenaan. 

Vierailija
12/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten pitää aina paeta kaikkea? Eläkää rauhassa niin pääkoppakin voi paremmin.

Ap

T a p a  sinä itsesi, ap, kun sun pääkoppasi ei tuosta yhtään paremmaksi muutu, pahenee vaan, ja se näkyy sitten tällä palstalla jatkuvana aivovammaisena trollauksena. 

Vierailija
13/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T a p a  sinä itsesi, ap, kun sun pääkoppasi ei tuosta yhtään paremmaksi muutu, pahenee vaan, ja se näkyy sitten tällä palstalla jatkuvana aivovammaisena trollauksena. 

Miksi naiset ei rauhoitu koskaan? Nyt sinäkin olet vihainen. Viha, pelko, ahdistus siinä nykyajan naisten elämä.

Ap

Vierailija
14/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi naiset ei rauhoitu koskaan? Nyt sinäkin olet vihainen. Viha, pelko, ahdistus siinä nykyajan naisten elämä.

Ap

Olen kaikkea muuta kuin mainitsemiasi. 
Sinunlaisesi luuseri mitätön ja arvoton. 

Miksi sinä trollaat ja provoat koko ajan? Mitä oikein pakenet? Mitä yrität saavuttaa? 

Sinulla se vaikuttaa olevan harvinaisen paha olla ja elää itsesi kanssa... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi