Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOTELI syksy 2018

Vierailija
06.07.2018 |

Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.

Kommentit (3148)

Vierailija
2961/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KPL kirjoitti:

Onko täällä polkuopintoihin ilmottautuneita ? :)

Minä harkitsen! Huomenna tosin alkaa vasta haku, saa nähdä haenko vai en....... 

Vierailija
2962/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että Op päivittyy vain aamuisin klo 8 jälkeen? Ihan hermona täällä oottelen josko sijat tippuis vielä toistamiseen tänään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin että Op päivittyy vain aamuisin klo 8 jälkeen? Ihan hermona täällä oottelen josko sijat tippuis vielä toistamiseen tänään...

Juu päivittyy kerran päivässä

Vierailija
2964/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa että Laurean Lohjan monimuoto sh ei ole liikkunut yhtään ??

Vierailija
2965/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AYYY Ensihoitajaks Saimiaan!

Ennen tuloskirjettä näkyi jo varasija 4, tuloskirjeessä olin valintakoejonossa 1. Ja Todistus+valintakoejonossa 12.

Oishan noi voinu 4 päivää aikasemminkin saada niin olis säästyny tammikuun vuokra, mutta enpä kyllä valita :-D

Vierailija
2966/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AYYY Ensihoitajaks Saimiaan!

Ennen tuloskirjettä näkyi jo varasija 4, tuloskirjeessä olin valintakoejonossa 1. Ja Todistus+valintakoejonossa 12.

Oishan noi voinu 4 päivää aikasemminkin saada niin olis säästyny tammikuun vuokra, mutta enpä kyllä valita :-D

Eli useampi jono niinkuin ajattelinkin.. eilen oli täällä keskustelua tästä aiheesta.

Onnea!

Vierailija
2967/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alkaa tuntumaan niin epätoivoiselta kun olen kareliaan sh päivätoteutus varasijalla 2. ja ei liiku ei sitten millään. ja tottakai toiset hakukohteeni liikkuivat viikonlopun aikana kolme sijaa molemmat :) kareliassa nekin.

Mie oon Karelian th 1. varasijalla. Toivon todella et sijat liikkuisivat vielä sen yhden verran! Opiskelen jo tällä hetkellä Kareliassa monimuotona sairaanhoitajaksi, joten en ole ensikertalainen.

Vierailija
2968/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkaa tuntumaan niin epätoivoiselta kun olen kareliaan sh päivätoteutus varasijalla 2. ja ei liiku ei sitten millään. ja tottakai toiset hakukohteeni liikkuivat viikonlopun aikana kolme sijaa molemmat :) kareliassa nekin.

Mie oon Karelian th 1. varasijalla. Toivon todella et sijat liikkuisivat vielä sen yhden verran! Opiskelen jo tällä hetkellä Kareliassa monimuotona sairaanhoitajaksi, joten en ole ensikertalainen.

Tsemiä vaan odotteluun! Kyllä tässä alkaa usko loppumaan jo pikku hiljaa itsellä ainakin..

Vierailija
2969/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi päästä opiskelemaan kerta opiskelet amk-tutkintoa parhaillaan?

Onpahan älytön homma.. Paikat pitäis olla niille jotka eivät opiskele amk-tutkintoa.

Vierailija
2970/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi päästä opiskelemaan kerta opiskelet amk-tutkintoa parhaillaan?

Onpahan älytön homma.. Paikat pitäis olla niille jotka eivät opiskele amk-tutkintoa.

No varmaan siksi, jos hän haluaa terveydenhoitajaksi?

Vierailija
2971/3148 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaaniin aukesi tänään lisähaku. ;)

Vierailija
2972/3148 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään varasijat päivittyneet tänään?

Vierailija
2973/3148 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!!

Sydän meinas pysähtyy kun eilen varasija 5. ja nyt varasija 1. 😮😮.

Vierailija
2974/3148 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ON!!

Mihin kohteeseen?

Vierailija
2975/3148 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo liikkunu mihinkään tänään ja eilenkin vaan metropolia liikkui yhden..

Vierailija
2976/3148 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on liikkunu ja pääsin sisälle 😍😍

Vierailija
2977/3148 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ON!!

Mihin kohteeseen?

Karelia sosionomi monimuoto.

Apua, nyt kyllä niiiiin lähellä että!

Varasijalta 7. lähdettiin.

Vierailija
2978/3148 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi ku tekis mieli unohtaa nää varasijat ja kattoo ne vasta 12.12, stressaa nii paljon näitä. Nyt varasijalla 2, mutta jotenki tuntuu ettei tuu enää liikkuu.

Vierailija
2979/3148 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tuo nyt sitten on, ettei Päämäärään pääse soittamaan ollenkaan, vaikka on puhelinpalauteaika?

Ei edes hälytä sinne soittaessa vaan puhelu epäonnistuu..  Kokemuksia kellään?

Vierailija
2980/3148 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tuo nyt sitten on, ettei Päämäärään pääse soittamaan ollenkaan, vaikka on puhelinpalauteaika?

Ei edes hälytä sinne soittaessa vaan puhelu epäonnistuu..  Kokemuksia kellään?

Sama. Mitä hemmettiä Päämäärä? Soittajia on varmasti paljon ja annetaan lyhyt aika soittaa ja sitten puhelin ei toimi?? Sitäpaitsi vain yksi numero mihin voi yrittää (turhaan) soittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan