Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin äikän ope (FM) voisi laajentaa työnhakua? Ideoita kehiin!

Vierailija
05.07.2018 |

Työttömänä oleminen alkaa maistua jo puulta. Auttakaa mua laajentamaan näköpiiriä: mitä muita töitä tällä koulutuksella rohkenisi hakea?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettajan sijaisuuksia ainakin mahdollista saada pääkaupunkiseudulta, jos yhtään kiinnostaa pienet lasten kanssa oleminen.

Vierailija
2/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla luokanopettajankin työt aika tiukassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kirja tai pyri paikallislehteen toimittajaksi.

Äärettömän hyvällä tuurilla voisit päästä tiedottajaksi.

Vierailija
4/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan helppoa hankkia autokoulunopettajan tutkinto, kun pedagogiikka on jo suoritettu.

Vierailija
5/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lto:n töitäkö voisi päästä sijaistamaan? Mikä ettei. Kasvatustieteitä olen lukenut vain perusopintojen verran. Tätä täytyy harkita.

Joo, luulen että luokanopettajan pestit ovat myös tiukassa. Hakijoita on valtavasti myös määräaikaisiin paikkoihin.

Ap

Vierailija
6/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae koulutuksellasi. 

Jos olet nuori, voit koettaa päästä vaikka myymään kännykkäliittymiä kauppakeskukseen, provikkapalkalla.

Vierailija
7/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki, sivuilla kuntarekry ja valtiolle hakusanoiksi julkiset hankinnat tai hankinnat. 

Eli lain (1397/2016) oppii käytännössä ja toki kurssejakin löytyy, mutta julkisten hankintojen ammattilaisia on oikeasti vähän ja työmarkkinat hyvät.

Vierailija
8/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoissa esimerkiksi opintohallinnon suunnittelijaksi tai opintokoordinaattoriksi, esimerkiksi meillä on luokanopettajia, aikuskasvattajia jne., eiköhän sinne mahtuisi äikänopekin sekaan.

Vierailija
9/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työt, missä tarvitaan sujuvaa kirjoitustaitoa, sisällöntuottoa jne., tai puhtaaksikirjoitusta.

Vierailija
10/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointiin

Henkilöstöhommiin

Johonkin jossa kirjoitetaan

Rekisterinhoitoon

Tapahtumafirmoihin

Vierailija
11/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyvä kirjoittamaan monipuolista ja sujuvaa tekstiä? Tekstien sisällöntuottajaksi, esim. markkinointiosastolle johonkin yritykseen.

Vierailija
12/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita kirja tai pyri paikallislehteen toimittajaksi.

Äärettömän hyvällä tuurilla voisit päästä tiedottajaksi.

Toimittajia ja tiedottajiakin on töitä vailla. Ja heillä sentään journalismin ja viestinnän taitoja.

Vierailija
13/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan helppoa hankkia autokoulunopettajan tutkinto, kun pedagogiikka on jo suoritettu.

Eikös niiden pidä osata ajaa muutakin kuin henkilöautoa? Kuorma-autoa nyt ainakin ja tuttu autokoulunope ajoi nuoruudessaan mm. bussia Hesassa, että sai kokemusta.

Vierailija
14/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S2-opeksi

Vierailija
15/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et opiskelisi paremmin työllistävää ammattia?

Vierailija
16/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmojen netti/Intra sisällöntuotto

Vierailija
17/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tulee vinkkejä liukuhihnalta. Kiitos!

Kyllä, kirjoittaminen onnistuu oikeastaan kaikissa tekstilajeissa, ja lisäksi se olisi erittäin mieluista puuhaa. Olen mielestäni myös luova ja visuaalisesti lahjakas. Ideointikykyä löytyy.

Ap

Vierailija
18/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ainakin opetusala! Mikä vaan korkeakoulutusta vaativa toimistotyö on heiniäsi. Itse en enää jaksa opetusalan pätkää, lisäkouluttautumista ja muuta venymistä. Vakituista työsuhdetta ei vaan ole ainakaan omassa aineessani. Katselen jo vahvasti muualle vaikka taas on viransijaisuus sovittuna ensi lukuvuodelle. Ei vaan enää 10 vuoden pätkätyön jälkeen jaksa kiinnostaa! Me opettajat ollaan liian kilttejä ja mukautuvaisia ja kuvitellaan, että lopussa kiitos seisoo, eli saadaan se vakityö. Ei tule tapahtumaan.

Tsemppiä sulle ap!

Vierailija
19/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki miettinyt esim. erkkaopintoja tai muiden opetettavien aineiden pätevyyttä. Olen valmistunut hiljattain, joten uuden ammatin opiskeleminen ei juuri nyt tunnu ajankohtaiselta, eikä taloudellisestikaan houkuttelevalta vaihtoehdolta. Siksi tässä yritänkin laajentaa näkökenttääni, mitä muuta kuin opehommia tällä koulutuspohjalla voisi katsella.

Ap

Vierailija
20/129 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat maksulliseksi naiseksi ja pukeudut vieläpä perinteiseksi opettajaksi ..siinä monet fantasiat toteutuu ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista! aijai kun muistelen kouluaikoja ja niitä maikkoja (stondaa..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan