Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumikahvilat takovat jättitappiota - yrityssaneeraus

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyökää nyt lyötyä ja makuskelkaa kunnolla. Suomessa ei kannata yrittää vaan maata sohvalla perse homeessa tukia nostaen tai vaatia, että hallitus ”järjestäisi” töitä.

Hommaa on lähdetty hoitamaan niin holtittomasti että ihmettelen eikö kukaan/mikään taho painanut jarrua. Ei voi laajentaa pelkästään fantasiapohjalta, ensin on saatava yritys TUOTTAMAAN. Kaikki on velaksi tehty, kirjanpito leväällään(=laitonta), ja palkat osittain maksamatta. Huhhuh miten pöljää yritysjohtamista.

Konkurssi saattaa pelastaa toimarin jos hänellä ei ole omia sijoituksia yhtiössä. Mutta on hyvin epämääräistä ollut touhu ja veikkaan ettei tämän ihmisen kelkkaan lähde enää kukaan täysjärkinen sijoittaja.

Vierailija
22/26 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun minä olen kuullut Kiisken bisneksistä niin sillä oli joku kuppikakkufirma, tämä muumikahvila on mulle ihan uus juttu. Ei vissiin kauan ole olleet olemassa nämä muumikahvilat kun en ole missään niihin törmännyt? Kuulun useaan muumiaiheiseen faceryhmään, eikä kertaakaan kukaan ole postannut niihin kuvaa että kävimpä nyt oikein muumikahvilassa kun muumifani olen, joten jotain on markkinoinnissa mennyt pahasti pieleen.

Kuten tällä moni on sanonut, jos teemakahvilan perustaa, pitää tehdä se sitten niin kunnolla että asiakas tietää todellakin siirtyneensä sen teeman pariin kun ovesta sisälle astuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun minä olen kuullut Kiisken bisneksistä niin sillä oli joku kuppikakkufirma, tämä muumikahvila on mulle ihan uus juttu. Ei vissiin kauan ole olleet olemassa nämä muumikahvilat kun en ole missään niihin törmännyt? Kuulun useaan muumiaiheiseen faceryhmään, eikä kertaakaan kukaan ole postannut niihin kuvaa että kävimpä nyt oikein muumikahvilassa kun muumifani olen, joten jotain on markkinoinnissa mennyt pahasti pieleen.

Kuten tällä moni on sanonut, jos teemakahvilan perustaa, pitää tehdä se sitten niin kunnolla että asiakas tietää todellakin siirtyneensä sen teeman pariin kun ovesta sisälle astuu. 

Kuppikakkufirmasta tuli takkiin. Antoi haastattelun jossa kertoi että on oppinut virheistä. Oppinut mitä? Ehkä sen että älä sijoita siihen omaa pääomaa vaan löydä hölmöjä jotka sijoittvat tällaiseen suin päin.

En käynyt kyseisessä kahvilassa mutta tyrär kävi kerran, tykkäsi joo mutta kertoi ettei se mitenkään ihmeellinen ollut. Helsinki on täynnä ihania kahviloita joissa loistotuotteet. On mistä valita, ja monissa on lapsille leikkinurkkaukset. Eli muutama muumin kuva seinällä ei vielä takaa menestystä, pitää osata muutakin ja tarjota asiakkaille niin hyvää palvelua ja makuelämyksiä että tulevat takaisin.

Vierailija
24/26 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa ainakin tosi surkea. Ihmettelin että voiko olla tottakaan. Tuotteita lyödään kassaan vielä väärällä nimellä ja hinnalla.

Vierailija
25/26 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä. Kävin kerran. Vakuumiin pakattua sämpylää muumilautaselta. Sama kuin olisin syönyt huoltoasemalla mutta vain ilman muumilautasia. Ei ne muuminkuvat astioissa pelasta, kun ruoka on huoltoaseman tasoa.

Vierailija
26/26 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumit on joku lastensatu. Kasvakaa jo aikuisiksi. Voi k&istuksen vi#tu. En ymmärrä persereiJättömien valkoisten virtahepojen fanittamista.

Tove Janssonia aikoinaan ärsytti, kun muumikirjat miellettiin lasten kirjoiksi. Esim pyrstötähti-kirjaan hän purki sotavuosien ahdistustaan.

En tykännyt Muumeista lapsena, pidin niitä synkkinä ja tylsinä. Ymmärsin Tovea siis.

Jonkun ketjussa esittämä idea Muumi-kahviloista teemahuoneilla on hyvä! Tässä oudosti nimetyssä hankeessa kaikki on jäänyt puolitiehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän