Miksi tyttöystävän löytäminen on niin vaikeaa nykyään?
Kommentit (646)
Vierailija kirjoitti:
Neuvo: Lähde sieltä mökistä isommille hoodeille niin tapaat tyttöjä! Ihan juttelet niille kuin ihmiselle ja huomaat, että sulla kävi flaksi.N42
Ei käy flaksi siltikään. Minulla on ihan hyvän kokoinen kaveripiiri (miehiä ja naisia) ja erilaisissa tapahtumissa tulee käytyä säännöllisesti. Ulkonäkö ja käytöstavat on kunnossa, mutta ei silti käy "flaksi"
T. eri
Kilpailu koventunut ulkomaalaisten myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset synnyttävät poikia, joista tulee rumia miehiä? Tuottaa vain turhaa tuskaa. Pitäisi tehdä vaan samantien abortti.
Niin poikiensa kautta av-mammat tulevat tuntemaan tämän ilmiön myös.
Höpöhöpö. Minulla on kaksi poikaa ja kummallakaan ei ole ollut koskaan ongelmia löytää ja saada tyttöystäviä. Päinvastoin on innokkaimpia joutunut hätistelemään pois. Joten kyllä tämä valitus saamattomuudesta omituiselta kuulostaa.
Thaimaa tai venäjä auttaa jos käyttäydyt ja pukeudut asiallisesti.
Koettakaa miehidtyä ja ei olla ressukka. Ulkonäölle ei nyt kukaan paljoa voi. Niillä mennään mitä on annettu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nauraa heti jos niille menee puhumaan jännittäen puheen takellessa ja sanojen seotessa, katsovat vaan pitkään et "painu he*vettiin". Netissä taas jos et osaa nopeasti jutella tai jännität etkä saa juttua aikaseksi niin häipyvät. Pitäisi olla täydelliset puhelahjat heti alkuunsa.
No harjoittele sitä ihmisten kanssa puhumista hyvä ihminen. Aloitat vaikka niistä naapurin mummoista ja papoista ja kaupan kassoista, ketä nyt ikinä arjessasi tapaatkin. Harjoitus tekee mestarin tässä puheasiassakin.
Jos vaan olet etsinyt vääränlaisia naisia. Itse tiedän että pyylevänä tolkuttoman leveän pepun omaavana sain vain niitä yhden yön onkijoita jotka aamulla lähtivät häpeillen pois saatuaan hommansa tehtyä. Löysin kuitenkin miehen joka tykkää tällaisesta kilometrin kokoisesta leveälanteisesta ja isoperseisestä naisesta ja on ylpeä minusta . Otsis silmil ja leveät lanteet t Teija tonnikeiju
On hyvä pitää mielessä, että kaikki ihmiset eivät ole pinnallisia tyhjäpäitä. Vaikka et olisi universaalisti haluttava, se ei sulje pois mahdollisuuttasi olla jonkun silmissä haluttava. Tämä henkilö ei ehkä ole se timmein ja "kaunein", ja jos se on sinulle ongelma, niin suosittelen katsomaan peiliin.
Mitä tahansa teetkin niin älä katkeroidu. Keskity hyvään ja kehitä itseäsi.
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nauraa heti jos niille menee puhumaan jännittäen puheen takellessa ja sanojen seotessa, katsovat vaan pitkään et "painu he*vettiin". Netissä taas jos et osaa nopeasti jutella tai jännität etkä saa juttua aikaseksi niin häipyvät. Pitäisi olla täydelliset puhelahjat heti alkuunsa.
No harjoittele sitä ihmisten kanssa puhumista hyvä ihminen. Aloitat vaikka niistä naapurin mummoista ja papoista ja kaupan kassoista, ketä nyt ikinä arjessasi tapaatkin. Harjoitus tekee mestarin tässä puheasiassakin.
Kyse on siitä että tuntemattoman kanssa puheesta ei tule mitään jännityksen takia. Jos on tuttu ihminen ja enemmän puheissa niin ongelmaa ei juuri ole. Mutta tuntematon niin homma tökkii pahasti. Ja minkä takia sitä pitäisi aina sen jännittäjän muuttua? Miksei tämä vastapuoli voi itse viedä juttua eteenpäin jos toista jännittää???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö teillä ole naispuolisia kavereita? Joo tämä on varmaan trolli, mutta on vaikuttanut oikeassa elämässäkin siltä, että tytöt ja pojat ei enää nää toisiaan ihan kaveripohjalta. Pitääkö paikkansa? Omasta nuoruudesta muistan, että aina oli jotain kahvittelua tai kortinpeluuta tai leffailtoja, joissa oli mahdollista nähdä vastakkaista sukupuolta. Ei tullut mieleen pitää miehiä vaan kikkelinä, ja minusta pojatkin suhtautui tyttöihin ihan normaalisti. Onko nykyään enemmän näitä tietokoneiden kanssa himaan jämähtäneitä tyyppejä?
Epäilen kyllä kanssa, että tämä on lopputulos siitä, että koko nuoruutensa on hakannut netissä jotain cssää ja huutanut motherfuckeria. Ihmettelen jos näillä on IR yhtään kaveria kumpaakaan sukupuolta. Vaikka omatkin pojat ovat melkoisia nörttejä niin ihmeesti on aina se tyttökaveri löytynyt, koska osaavat käyttäytyä. Siskonsa on sellaisen kovan koulun vetänyt niille.
Siis syy on nettipeleissä, paitsi omien poikiesi kohdalla, koska syyt? Herran pieksut miten ristiriitaista tekstiä ja rasittavaa muiden ihmisten stereotypisointia.
Vaikka jossakin vaiheessa kumpikin poikani on ollut hyvinkin keskittynyt nettipelaamiseen ja kaveripiiri on ollut suureksi osaksi niitä pelikavereita, niin kyllä molemmilla on ollut silti hyvät sosiaaliset taidot ja itsevarmuutta. Ilmeisesti kaikilla ei näin ole koskapa täytyy tulla tänne naisia haukkumaan ja yksinäisyyttään valittamaan. Mikä tässä on mielestäsi ristiriitaista?
Mitä sinä ennen teit kun se silloin oli helppoa?
Pojat ja miehet, puhukaa isienne kanssa jos teillä on sellainen. tai sedän tai tutun miehen. Haastakaa heitä, kyselkää asioista ja keskustelkaa syvällisesti. Uskaltakaa ihailla heitä jos siltä tuntuu. Murtakaa yhdessä perinteisen suomalaisen miehen myyttiä ja luokaa yhdessä uutta. Teistä on todellakin siihen, teistä on ihan mihin vaan ja moni nainen seisoo teidän takananne mukana hengessä!
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies ei oikein tajua arvoaan. Auttanut naiselle tasa-arvoa tässä yhteiskunnassa ja tuonut osaltaan naisille äänioikeutta ensimmäisenä maailmassa. Ne on niin isoja juttuja ettei niitä aina ihan tajua.
Niinpä! Suomalaiset miehet ovat suoneet hyvän aseman suomalaisille naisille ja missä kiitos? Nyt naiset polkevat miehet maanrakoon, käyttäytyvät miehiä kohtaan töykeästi tai jotkut suorastaan vihaavat miehiä.
Ei ole, jos kelpuutat myös jonkin ylipainoisen pubiruusun.
Mutta jos haluaa vain niitä missinmittaisia ja mallinmittaisia hoikkia, tiimalasivartaloisia, pitkäsäärisiä ja isorintaisia kaunottaria, niin silloin on tottakai huomattavasti hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä että tuntemattoman kanssa puheesta ei tule mitään jännityksen takia. Jos on tuttu ihminen ja enemmän puheissa niin ongelmaa ei juuri ole. Mutta tuntematon niin homma tökkii pahasti. Ja minkä takia sitä pitäisi aina sen jännittäjän muuttua? Miksei tämä vastapuoli voi itse viedä juttua eteenpäin jos toista jännittää???
Kerroppas miksi sinulle tuntematon ihminen olisi velvollinen tekemään yhtään mitään hyväksesi? Et sinä voi olettaa, että muut tekevät sitä tuttavuutta puolestasi. Jos sinä seuraa kaipaat , sinun pitää toimia niin että saat jonkun itsestäsi kiinnostumaan.
En osaa sanoa. Minä kyllä haluaisin parisuhteen, mutta miehiä ei näytä juuri kiinnostavan. Mulla on noin 30 kg ylipainoa, ja vielä ikävämmän asiasta tekee omppuvartalo. Itse en välitä, vaikka mies olisi lihava tai ammatti olisi mikä tahansa, rikaskaan ei todellakaan tarvitse olla. Yhteiset mielenkiinnon kohteet ja samanlainen arvomaailma riittäis erittäin pitkälle. Mutta ku ei lihava kelpaa niin ei sitten. Jotenki tuntuu, että vaikka laihtuisin normaalipainoiseksi ja miehiä alkais pyöriä ympärillä, niin olisin vaan vittuuntuneempi huomatessani että laihana kelpaan mutta lihavana en. Sama ihminen mä kuitenkin olen sisältä, ja sisin on se, mikä mullekin kumppanissa kaikkein eniten merkkaa.
Katkeroitunut N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikkia jännittää useimmiten tutustuminen ihmisiin. monet niistä tylyistä pakeista tytöiltä on myös tyttöjen omaa jännitystä, koska he itse ei osaa vielä käyttäytyä tilanteessa ja pakenee siitä töykeästi. teidän on hyvä tietää myös tämä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Minä kyllä haluaisin parisuhteen, mutta miehiä ei näytä juuri kiinnostavan. Mulla on noin 30 kg ylipainoa, ja vielä ikävämmän asiasta tekee omppuvartalo. Itse en välitä, vaikka mies olisi lihava tai ammatti olisi mikä tahansa, rikaskaan ei todellakaan tarvitse olla. Yhteiset mielenkiinnon kohteet ja samanlainen arvomaailma riittäis erittäin pitkälle. Mutta ku ei lihava kelpaa niin ei sitten. Jotenki tuntuu, että vaikka laihtuisin normaalipainoiseksi ja miehiä alkais pyöriä ympärillä, niin olisin vaan vittuuntuneempi huomatessani että laihana kelpaan mutta lihavana en. Sama ihminen mä kuitenkin olen sisältä, ja sisin on se, mikä mullekin kumppanissa kaikkein eniten merkkaa.
Katkeroitunut N26
Tekopyhää tilitystä. Sinunkin kriteerit miehille nousevat heti kun saavutat sen hoikan kropan.
Siksi kenenkään miehen ei kannata alkaa seurustelemaan lihavan kanssa koska vaikka hän saisi laihdutettua niin antaisi sitten pakit sille nykyiselle miehelle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas ja Rohkee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme voi tietää mikä ongelmasi on. Monet ikäisesi tytöt keskittyvät opiskeluun ja omaan elämäänsä eikä seurustelu kiinnosta. Miksi pitäisikään jäädä jumittamaan ja hankkia itselleen poikaystävä riesaksi?
Niin kun on kiva ottaa eri kullia nivusiin joka vklp.
Höpöhöpö. Tuo asenne jo on omiaan karkoittamaan kaikki naiset kirkuen. Seuraa ei tule löytymään ennenkuin opit kunnioittamaan naisia ja ajattelemaan heitä muunakin kuin reikänä ja runkkualustana.
Mutta sitähän te olette. Alfojen panoalustoja.
Mitä se sinulle kuuluu, vaikka joku nainen niiden alfojen kanssa panisikin? Panoalustasta puhuminen nyt on vaan lapsellista, kyllä normaalit ihmiset nauttivat seksistä ihan molemmat ja - ooh - vielä eri asennoissakin.
Korjaan runkkualustoina.. hyvä kysymys mitä se minulle kuuluu. Se on enemmän myös yhteiskunnallinen ilmiö sekä seuraus ja kun nyt yhteiskunnassa elän yhtenä jäsenenä, niin sitä kautta kuuluu minullekin. Enemmä toki nuoremmille miehille, jotka kärsivät enemmän naisettomuudesta.
Olet siis sitä mieltä että tuntemattomien sänkypuuhat kuuluu sinulle ja erityisesti nuorille miehille jotka ei saa naista? No jo on kummallinen ja perverssi ajatusmaailma.
Niin poikiensa kautta av-mammat tulevat tuntemaan tämän ilmiön myös.