Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Pelkään vieväni häissä huomion morsiamesta

Vierailija
30.06.2018 |

Olen kauniiksi kehuttu, luonnonvaalea, pitkäsäärinen ja tyylikäs nainen ja minulla on suuret siniset silmät. Usein luullaan virolaiseksi tai venäjäläiseksi, vaikka olen supisuomalainen. Saan positiivista huomiota ulkonäöstäni minne menenkin.

Vaatimattoman näköinen ystäväni on menossa naimisiin ja pelkään vieväni häneltä huomion häissä. Mikä siis neuvoksi? Haluan pukeutua kauniisti ja olla oma kaunis itseni, joten mikään perunasäkkiin pukeutuminen ei tule kyseeseen. Miten näyttää vaatimattomalta mutta olla silti upea?

Kommentit (175)

Vierailija
141/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂Minua kiinnostaisi tavata tällainen valovoimainen ja kauneudellaan kaiken huomion varastava ihminen. Olen toki nähnyt paljon kauniita naisia, mutten ole tavannut ketään, jonka tekisi tällaisen vaikutuksen ympäristöönsä. Tästä syystä vaikeaa pitää ap:n ongelmaa todellisena, enemmänkin toiveajatteluna.

Millaisissa ympyröissä olet elämäsi viettänyt, jos et ole koskaan tavannut ketään, joka tekee tuollaisen vaikutuksen ympäristöönsä!

Vierailija
142/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, et ole mitenkään erityisen erottuvan kaunis. Tunnen monia supisuomalaisia naisia, jotka vastaavat kuvailuasi. Ja en kyllä sinuna ottaisi vertailua venäläisiin tai virolaisiin kehuna.

Miksei vertailu venäläisiin olisi kehu? Ovat tyylikkäitä.

Toki ovat. Jos siis pitää turkiskauluksia, minihameita, räikeää meikkiä ja ylipolvensaappaita huikaisevilla koroilla etenkin yli 4-kymppisillä tyylikkäänä. Mainitun kaltainen pukeutuminen on suositeltavaa kaikissa tilaisuuksissa, kuten hautajaisissa, ruokaravintolassa ja leikkipuistossa. Itse suosin hieman erilaista tyyliä.

T. Entinen lappeenrantalainen

Entinen kajaanilainen ja lähellä paikallista isoa hotellia asunut allekirjoittaa tämän. Tosin oli joskus järki päässä, sillä tokihan keskellä talvea kovassa pakkasessa leikkipuistoon lapsen kanssa pitää vaihtaa korkkarit pois, Tokmannin kesälenkkareihin. Muuten asustus juuri tuo mainitsemasi. Tosin me molemmat lienemme nähneet ihan tavallisia venäläisiä "maatuskoita", joita ei erota suomalaista muuten kuin kielestä. Teillä päin tosin käy ehkä erilaista väkeä, Kajaaniin tullaan päiväreissulle Kostamuksesta.

Eli kun joku venäläinen nainen näyttää "maatuskalta" sitä ei enää erotakaan suomalaisten naisten keskuudesta! LOL.

Mun eka mielikuva venäläisestä naisesta on semmoinen isonenäinen kotkan näköinen. Mutta maatuska tulee sitten kakkosena.

Tunnen kuitenkin yhden oikein suloisen venäläisen naisen. Hän näyttää enemmän suomalaiselta kuin venäläiseltä.

Useimmat tuntemani venäläiset naiset ovat suuria. Sellaisia pitkiä ja isoluisia. Jotkut hoikkia ja jotkut paksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet ap. vaan olevasi "kaunis" mutta siinähän kuvittelet.

Nolo kommentti.

Vierailija
144/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee heti näistä kommenteista, että heti lytätään kun jollakin menee hyvin. Niin suomalaista :D

Miten niin hyvin? Aloittajahan tuli tänne avautumaan ongelmasta, johon kaipaa neuvoja. Jo ennakkoon varjostaa huoli juhlia, joista muutoin voisi nauttia ilman huolen häivää :(

Vierailija
145/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjäläinen nainen harvemmin on avoimen ja ystävällisen näköinen naurava kasvo, enempi näyttää siltä että oisi kakkaa nenän alla ja koko ajan vähän haiskahtaa.

Ylimielisiä ja nyrpeitä, selvästi pitävät itseään parempana. Siltä osin en epäile hetkeäkään etteikö ap:ta pidettäisi venäjäläisenä. Tai virojalaisena.

Ja suomalaiset naiset ei muka ole ylimielisiä? Justhan joku heitti, et se jos luullaan ulkonäön perusteella venäläiseksi ei ole kehu! Ja hyvin moni yläpeukutti. Mitä se sitten on ellei rasismia ja muiden kansallisuuksien mitätöimistä? Ymmärtäisin vielä jos Suomi ois täynnä tyylikkäitä kaunottaria ja kusi ois noussut päähän omasta erinomaisuudesta, mutta kun totuus näyttää hyvin surulliselta.

Vierailija
146/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, veikkaan, että sinua luullaan "venäjäläiseksi" tai virolaiseksi huonon suomen kielen taitosi vuoksi. Ei suinkaan ulkonäkösi vuoksi.

Vierailija
147/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvaalea ja kaunis eivät oikein sovi samaan pakettiin. Yleensä vaaleilla on vaaleat kulmat ja ripset, ovat hailakoita. Luonnonkaunis ei siis ainakaan voi olla, eli todennäköisesti pelkkä meikkipelle.

Siis merkittävä osa suomalaisita naisista on luonnonvaaleita... eli eli, joko meikkipellejä tai rumia hailakoita :D

Vierailija
148/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä kateellisia yh av-mammoja, joilla liikakilot on päässyt kertymään ja sipsit maistuu :D

Vierailija
149/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee heti näistä kommenteista, että heti lytätään kun jollakin menee hyvin. Niin suomalaista :D

Aloittajallahan nimenomaan ei tunnu menevän kovin hyvin. Hyvin ongelmalliseksihan hän tilanteen kokee ainakin omien sanojensa mukaan.

Toki tässä aloituksessa on provon tuoksahdus sen verran vahvasti läsnä, että en hirveästi jaksa vastauksiakaan ihmetellä. Kyseessä on oletettavasti kuitenkin ihan tavalliset suomalaiset häät, ei joku suuren luokan seurapiiritapahtuma, jonne kutsuvieraat menevät paparazzien ristituleen edustamaan ja näyttäytymään. Tavallisissa suomalaisissa häissä kutsuvieraat ovat morsiusparin läheisiä ihmisiä, sukulaisia ja ystäviä, jotka menevät paikalle juhlistaakseen läheistensä tärkeää päivää. Onhan tuo nyt melkoista tavallisten suomalaisten ihmisten aliarvioimista olettaa, että he unohtavat morsiusparin vain siksi, että joku häävieraista sattuu olemaan kaunis nainen.

Suomalaiset ovat sitä paitsi siinä mielessä vaatimatonta kansaa, että vaikka ihailisivatkin jonkun häävieraan ulkonäköä, he eivät tee sitä näkyvästi. Täällähän saa julkkiksetkin asioida kaupoissa ja kaupungilla ilman että perässä on laumaa nimmareiden pyytäjiä. Mä olen itse ollut vieraana häissä, joissa yksi häävieraista oli silloisen presidentin lapsi puolisonsa kanssa. Hänet taatusti tunnisti kyllä jokainen ja kyllä hän kätellessä ihan nimellään itsensä esitteli kuten me muutkin. Siltikään hän ei varastanut showta ja vienyt huomiota morsiusparilta, koska hän ei tehnyt numeroa itsestään ja muut vieraat muistivat miksi olivat bileisiin tulleet: juhlistamaan morsiusparia, eivätkä pällistelemään presidentin jälkikasvua.

Minä olen ollut häissä, joissa sulhasen sisko on entinen Miss Suomi, tuolloin vielä melko tuore sellainen. Myös muut sulhasen siskot, joita on useampia, ovat hyvin kauniita. Mietin ennen häihin osallistumista, että olisi vaikeaa olla morsian näissä häissä. Häissä ei tällaista vaikutelmaa kuitenkaan välittynyt. Missillä oli tumma kotelomekko ja hiukset auki ja hän piti hyvin matalaa profiilia. Hän ei oikeastaan kiinnittänyt sen enempää huomiota kuin kukaan muukaan vieraista, ja morsian, vaikka aika tavallisen näköinen onkin, oli ansaitusti koko juhlien ajan huomion keskipisteenä. Hänet oli laitettu kauniiksi, ja hänellä on myös mitä viehättävin, hersyvä ja nauravainen luonne.

Ap kuulostaa siltä, että valtaosa hänen kokemastaan huomiosta on hänen päänsä sisällä, ja hän mielellään tekee jokaisesta saamastaan katseesta ja kohteliaisuudesta ison numeron ("siis eikä, taas kaikki miehet tuijottaa mua").

Vierailija
150/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte niin hyväuskoisia ja tyhmiä kaikki. Toihan on selvä provo. Tuhlaatte vain aikaa keksittyyn skenaarioon.

Vierailija
151/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tästä ajatella että jos häihin tulee virolainen tai venäläinen nainen niin kaikki huomio kiinnittyy heihin:D Mun parhaat ystävät ovat venäläisiä, pieniä ja pulleita, aika arkisen näköisiä

"Lihavimmat miehet ja naiset asuvat Yhdysvalloissa, Australiassa ja Saudi-Arabiassa. Myös Venäjällä ja Etelä-Afrikassa naisten lihavuus on keskimääräistä yleisempää."

https://www.terve.fi/artikkelit/lihavuus-lisaantyy-maailmassa

Sellaisia pulleroitahan ne venäläiset yleensä on. Sitten on tietenkin tämä pieni vähemmistö luurangonlaihoja nistejä jotka kulkee mauttomissa vaatteissaan ja meikkaavat kuin halvat prostituoidut. Oikeasti kauniit ja terveen näköiset naiset on Venäjällä harvassa.

Vänäläiset naiset lihoo yleensä yli 40-vuotiaina, eli silloin "maatuska" iässä, nuoret naiset näillä taas on yleensä hoikkia. Suomalaiset naiset näyttää nykyään lihovan jo yli 20v iässä.

Tilastojen valossa Venäjän nuoriso on vielä läskimpää porukkaa kuin vanhempansa. Ja kaikissa ikäluokissa venäläiset ovat keskimäärin läskempiä kuin suomalaiset. Se fakta ei muutu miksikään vaikka mitä tarinoisit.

Vierailija
152/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ihmiset katsovat naista, joka on mauttomuuksissaan vetänyt överit, ei suinkaan ihaillen. Oltiin juuri miehen kanssa matkalla. Vastaan käveli böönä, joka oli grillannut itsensä tumman harmaaksi, valkaissut tukan, tatuoinut kroppansa ja ottanut botoksia huuliinsa. Isot irtoripset. Päällä farkkumikrosortsit ysärityyliin sekä hihaton toppi, jossa luki "mrs awesome". Joo katsottiin miehen kanssa pitkään perään. Luultavasti hän kirosi kauneuttaan.

Yleensä häissä huomion saa morsian, ja etenkin sellainen, joka arjessa on tavallisen näköinen, mutta isona päivänään todella edukseen. Meidän piireissä moni nainen on kaunis, todellisuudessa on aika makuasia, kuka heistä on kaunein.

Vierailija
153/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte niin hyväuskoisia ja tyhmiä kaikki. Toihan on selvä provo. Tuhlaatte vain aikaa keksittyyn skenaarioon.

No shit Sherlock, you found it out again!?

Vierailija
154/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä missä maailmassa muut elää, mutta suurin osa tapaamistani nuorista naisista (20-30 -vuotiaat) vastaa tätä kuvausta. Tai ainakin ovat minun mittapuullani kauniita ja itsekin koen olevani mukiinmenevä. En kyllä silti usko, että kukaan edes poikkeuksellisesti kaunis saisi hirveästi huomiota mihin tahansa meneekin. Ellei ole tällainen perinteinen wt-neiti, joka pukeutuu hautajaisiinkin vesirajamekkoon, jossa nännit eivät pysy piilossa. 

Vierailija
155/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä missä maailmassa muut elää, mutta suurin osa tapaamistani nuorista naisista (20-30 -vuotiaat) vastaa tätä kuvausta. Tai ainakin ovat minun mittapuullani kauniita ja itsekin koen olevani mukiinmenevä. En kyllä silti usko, että kukaan edes poikkeuksellisesti kaunis saisi hirveästi huomiota mihin tahansa meneekin. Ellei ole tällainen perinteinen wt-neiti, joka pukeutuu hautajaisiinkin vesirajamekkoon, jossa nännit eivät pysy piilossa. 

Missä maailmassa itse elät? Ruotsinkielisten alueilla? Itse en ole kaunotar, mutta täytyy todeta, että suurin osa vastaantulevista naisista näyttää paljon huonommalta. Siis jopa 10 vuotta nuoremmat naiset on jo ylipainosia. Nuoret naiset, jotka ei ole ikinä edes synnytäneet, näyttää aivan kamalalta nykyään. Oikeita kaunottaria ei juuri näy, mistä kertoo jo se miten huonosti Suomi pärjää kauneuskilpailuissa.

Vierailija
156/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, brunet voittaa sut kyllä 100-0 ;)

Vierailija
157/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aivan älytön provo, kai nyt jotain parempaa olisi voinut keksiä. Maailmahan on täynnä häitä, joissa morsian ei ole kekkereiden kaunein ihminen. Mutta eihän häät ole missikisat. Eiköhän niihin jokainen voi mennä itsensä näköisenä. 

Vierailija
158/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin oikein, jos joku ei ole nähnyt edes vaivaa ollakseen kaunis ja pukeutuu yksinkertaisesti ja peittävästi ja on silti paljon kauniimpi kuin monet muut ja usein myös kauniimpi kuin järkyttävä tatuoitu sokkivärihiuksinen morsiankin. Itkekööt sitä sitten. Elämä on valintoja.

Vierailija
159/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan hiljaa, se riittää. Toki vastaa jos jotain kysytään.

Vierailija
160/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomuus kaunistaa.