Lumenvalkoinen jänis on ainoa joulun ystäväni!
annan sille muroja ja siemeniä ja pähkinöitä ja banaania, se tulee yöllä tai aamulal tuohon oven eteen omaan koloonsa aina istumaan hankeen ja kaivaa siihen laittamani ruoat
Kommentit (13)
Väitän, että Sinulla on siellä useita ystäviä. Yhdeksi jänikseksi minäkin luulin.
Sentään jänis, meillä ei tänä jouluna näy olevan edes lintuja.
Vierailija kirjoitti:
Sentään jänis, meillä ei tänä jouluna näy olevan edes lintuja.
se on lopunajan merkki, ei täälläkään näy enää pikkulintuja eikä edes variksia missään!
hieno laulu mutta varpusia ei näy enää
Heinää ystävälle, hyvää joulua molemmille!
Mulla ei enää edes sitäkään. Tontille ilmestyi kolmen Ilveksen jäljet, ei ole sen jälkeen ollut jänistä eikä rusakoita lähiseudulla. Kiitos siitäkin vihreät
Minulla ainoa ystävä on oma luppakorvainen kääpiökani, hänellä käytössä on hänen oma iso huone, jouluna saa herkkuja kuten herkkutikun ja kanin crispy snackseja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainoa ystävä on oma luppakorvainen kääpiökani, hänellä käytössä on hänen oma iso huone, jouluna saa herkkuja kuten herkkutikun ja kanin crispy snackseja.
Facebookissa on hauska ryhmä kanin omistaville ihmisille, kanit & kanikansa.
Vierailija kirjoitti:
hieno laulu mutta varpusia ei näy enää
Hieno jos pitää raastavaa itkuvirttä hienona
Meillä pihaeläin on rusakko, ja eilen näin, että hänellä oli kaveri mukana. En ruoki niitä ja puutarhan kirsikkapuiden rungot on suojattu. Rusakot järsii paljasta nurmikkoa. Kiva niitä on katsella, samoin tinttejä pihapensaissa.
+ kaljapullo