Kuinka ihmeessä rahat riittää noissa isoissa perheissä? (Katsoin just eilisen 45min.)
Ihan ystävällisesti kyselen :)
Mulla ollut haaveena iso perhe, vaan tuntuu että sentit on välillä aika tiukilla kolmenkin kanssa. Siihenkö haave monesta lapsesta kaatuu?
Kommentit (42)
ja nykyään työssäni isossa kaupungissa lasten/nuorten parissa, voin sanoa, että jos joskus saan lapsia, kasvatan heidät jossakin muualla kun betoniviidakossa!
Maalla pienemmät ongelmat, tarkoitan nyt luokkakokoja ymv. Siellä on tilaa elää, pääsee tutustumaan metsiin ja sen eläimiin. Kaupungissa voi, ja kasvaakin onnellisiakin ihmisiä, mutta monilla sellaisia ongelmia, joita maaseudulla ei ole.
Nuorilla on hirvittävät paineet mm. materian vuoksi, houkutuksia on koko ajan ja joka puolella. Maalla näin ei ole, lähimpiin vaatekauppoihin ja mäkkäreihin matkaa...
On totta, että nuoruus virikkeellisempää elää kaupungissa, mutta ala-aste ikäisten paikka on maaseudun rauhassa-näin ideaali tilanteessa.
Ja sieltä kaupungista voi palata takaisin sinne maalle jos siltä tuntuu. Ja siis jo ihan omaan kotiin, ei vanhempien luo. Näin minä olen tehnyt.