Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen Prismassa nähtyä, vanhempi rouvashenkilö

Vierailija
20.08.2023 |

maustehyllyllä avasi lähes joka ikisen maustepurkin, tunki sen melkein nenäänsä kiinni ja haisteli läpi lähes kaikki mausteet ja laittoi takaisin hyllyyn. WTF? Jälleen kerran. Onneksi niissä on sentään monissa yleensä edes jonkunnäköinen sinetti purkin sisäpuolella.

Olen nähnyt, kun teinit (siellä samaisessa Prismassa) availee mm. shampoita, dödöjä, ja hoitoaineita, nuuhkii ja joskus jopa suihkuttaa dödöä päällensä ja laittaa sitten takaisin hyllyyn. Mutta luulisi, että vanhemmalla iällä ihminen jo ymmärtää, että et voi ruokakaupassa availla pakkauksia, haistella, maistella, testailla tuotteita ja laittaa niitä takaisin hyllyyn.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei sitten tullut mieleen sanoa asiasta kyseiselle henkilölle? Tai napata hlökunnan edustajaa käsivarresta ja Indira hälle?

Noooo, ehkäpä kys hlö lukee tämän platan juttuja, huomaa aloituksesi ja ottaa onkeensa.

Se on NIIN helppoa kauhistella, arvostella ja jeesustella täällä ja ylipäätään aina ns selän takana, ainoa vain, että SE EI AUTA EIKÄ MUUTA MITÄÄN!!!

Vierailija
2/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbon sittaris joku mies availi niitä eukalyptus-tuoksuja ja haistoi, ensin kuikuili ympäriinsä ettei vaan kukaan näe ja sitten avasi. Ei huomannut että minä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiivatin Indira...piti olla infota.

-1-

Vierailija
4/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex naapuri teki tuota... Avasi esim deorantti purkkeja ja haisteli niitä. Sen takia poimin aina tuotteen sieltä kauenmpaa, koska suurin osa ihmisistä kai tekee tuollaista

Vierailija
5/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt shampoita ja deodorantteja saa haistaa ennen kuin ostaa.

Vierailija
6/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haistelen shampoot ja deodorantit, koska pitäähän sitä tietää, että on mieluinen haju varsinkin kun olen hajuherkkä. Saan helposti monesta deodorantistakin pääkivun ja pahanolon.

Kaupan vika, kun eivät laita testeriä.

Vierailija
7/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ajattelematonta haistella myyntipakkakukset läpi. Pesuaineet, shampoot., kaikki haistellaan. On tolloja ihmisiä.

Niissä mausteissa mitä itse käytän, on kyllä sinetti. Ja ostan usein ihan vaan pussissa.

Vierailija
8/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haistelen shampoot ja deodorantit, koska pitäähän sitä tietää, että on mieluinen haju varsinkin kun olen hajuherkkä. Saan helposti monesta deodorantistakin pääkivun ja pahanolon.

Osta pölvästi tuoksuton.

Vierailija
9/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sä hajusteherkkä voit siellä haistella kaikkea :O

Vierailija
10/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat myyntipakkauksia. Eli ei saa.

Vierailija
11/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto naiset on oksettavia!

Vierailija
12/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avattu pakkaus on ostospäätös. Niitä hajutestejä varten on yleensä yksi kaupan puolesta avattu testipakkaus. Jos ei ole niin sitten ostat sellaisen tuotteen jonka tunnet etkä availe niitä. Et sinä voi kaljatölkeistäkään maistella ennen ostamista.

Vierailija
13/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avattu pakkaus on ostospäätös. Niitä hajutestejä varten on yleensä yksi kaupan puolesta avattu testipakkaus. Jos ei ole niin sitten ostat sellaisen tuotteen jonka tunnet etkä availe niitä. Et sinä voi kaljatölkeistäkään maistella ennen ostamista.

Shampoot on valmiiksi avattu jo, ei niissä mitään sinettejä ole, samoin deodoranteissa.

Vierailija
14/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta pölvästi tuoksuton.

Kyllä minäkin haistan, juurikin sitä, että onko hajustamaton tuoksuton. Aina ei ole, vaikka purkissa niin lukee.

Vierailija
15/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä laittaa korvan taakse tämä info. Ei oo mukavaa tämmöinen ja ei varmaan jää näihin tämä "testailu". Eniten kaupassa ottaa päähän kun tomaatin on joku puristellut läpi ja pehmentänyt niin ettei napakoita tahdo löytyä. Yleensä vanhempia miehiä jotka kovakouraisesti puristelee läpi.

Vierailija
16/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ajattelematonta haistella myyntipakkakukset läpi. Pesuaineet, shampoot., kaikki haistellaan. On tolloja ihmisiä.

Niissä mausteissa mitä itse käytän, on kyllä sinetti. Ja ostan usein ihan vaan pussissa.

On niitä kaupasta tullut ostettya sellainenkin mitä joku nuuhkinut huolella ja jopa tuon sinetinkin avannut. Vähän arvelutti kyllä ottaa käyttöön sellaista maustetta.

Vierailija
17/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta pölvästi tuoksuton.[/quo

Oletpa sivistynyt taunokki. Hajuton on pahanhajuinen. Olen ostanut, enkä pitänyt. Joten etsin mietoja hyviä tuoksuja. Haistan jatkossakin, ei ihmisen tarvitse ostaa sikaa säkissä.

Vierailija
18/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Helsingfors eräässä paremman luokan tavaratalossa ja huomasin, että kemikaaliopakkaus on juuri sopivan kokoinen. Huuhtelin purnukan kyllä lavuaarilla toilet, ennenkuin vein takaisin hyllyyn.

Vierailija
19/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset lääppii myös jokaista hedelmää jne kaupoissa... Huom, nää on samoja ihmisiä ketkä itkevät koronajutuista.. Mutta siis omista tavoista ei päästä eroon vaikka "korona" leviääkin helposti ;)

Vierailija
20/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa spray deodoranteissa voisi lukea mikä on testi kappale. Paskaltahan se tuntuu, kun joku ostaa tuotteen joka on lähes kokonaan kulutettu, kun monet ovat testanneet sitä purkkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi