Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä sen oman ulkonäön tasonsa tietää?

Vierailija
27.06.2018 |

Eniten hämmentää se että kaikenlaiset hehkutetut kaunottaret ja missit voi olla meikittömänä ja laittamattomana hyvinkin mitättömän näköisiä ja jotkut missit ei ole edes piirteiltään minusta kovin kauniita. Lisäksi jotkut hehkuttaa kovasti sellaisten kauneutta joita mä itse en pidä ollenkaan kauniina ja päinvastoin haukkuu sellaisia jotka on minusta erittäin kauniita.

Siis: kuinka paljon kauneus on katsojan silmässä ja toisaalta katsottavan esillepanossa?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan IRL todella paljon positiivista huomiota ulkonäöstäni. Minua kehuvat niin naiset kuin miehet ja täysin spontaanisti eri yhteyksissä.

Pääsääntöisesti en juurikaan panosta ulkonäkööni (siis en meikkaa, en laita hiuksia jne) mutta siitä huolimatta monet sanovat minun olevan kaunis.

Laittautuneena käännän kulkiessani katseita ihan naurettavuuksiin asti, eli ulkonäöllisesti taidan kuulua niihin "tasokkaisiin naisiin" itse pidän itseäni aika taviksena.

Minkä ikäinen olet? Kaikki nuoret ovat kauniita, kun asiaa katsoo esim. 40v. silmin...

Moni nainen saa positiivista palautetta ulkonäöstään vain tosilta naisilta - eikä miehiltä juuri lainkaan...

Mulla juuri toisinpäin, naiset ei kommentoi lainkaan, ikinä. Miehet joskus harvoin mutta nekin enemmän vain selän takana, ei mulle suoraan.

Vierailija
62/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit2018 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varmaan miinus-puolella, jos sitä pitää mitata miesten lähestymisillä. Nuorena saattoi joku ilmaista kiinnostuksensa, parin kympin jälkeen olen saanut olla rauhassa, aina ja kaikkialla. 

Jos osun oikeaan niin tässä on syynä lihominen. Monet nätit naiset lihovat juuri tuossa teini-iän ja parinkympin välimaastossa. Ovat oikeastaan ihan kauniita naisia mutta ylipaino vaan on niin iso turnoff. Yleensä kyse on siitä jos markkinaarvo yhtäkkiä putoaa, silloin ei ole kyse rumasta naamasta jos on joskus huomiota saanut. Muita syitä on tyylin vaihtuminen, esim leikkauttaa rumat hiukset tai vaihtaa ulkoisen tyylinsä esim naapurin tytöstä joksikin gootiksi tai viherpiipertäjärastatytöksi.

Olen lihonut vasta viimeisen kahden vuoden aikana. Ennen sitä olen ollut normaalipainoinen, ja varsinkaan kukaan nainen ei ole i-k-i-n-ä sanonut mitään. Eikä siis Suomessa kukaan mieskään. Ja hiukset on olleet vähintään olkapäille aina. Ja tyylikin on klassinen. Eikä ole tatuointeja. Ei edes silmälaseja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naurattaa taas naisten valehtelu ja itsepetos. Ei kelpaa Kapteeni Amerikka, eikä käännä päätä George Clooney. Makkaravartaloista pallonaamaa sen olla pitää, eikä saa olla edes harteita tai liikaa pituutta.

Tämä on anonyymi palsta. Voitte huoletta puhua totta.

No ei kyllä juuri nuo kyseiset näyttelijät kiinnosta lainkaan. Eikä myöskään makkaravartaloiset pallonaamat. Ei naiset ole mikään yksi ryhmä, joita kiinnostaa juuri samannäköiset miehet. Myös miehillä on eri maut. Mun mies tykkää naapurityttömäisistä blondeista, ei välitä yhtään latinon näköisistä naisista. Miehen paras kaveri taas pitää latinon näköisistä uhkeista naisista ja sellaisen onkin valinnut naisekseen aina. Tottakai on varmasti olemassa joku yleinen naismaku/miesmaku, joka on monen mieleen. Siltikin on paljon poikkeuksia. 

Vierailija
64/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja miehet - siis sinkut - niin pitäisi miettiä tarkkaan tykönään, että minkälaista seuraa haluaa ja miksi...

- naistenkin pitää laittautua tai jopa jättää laittautumatta  sen mukaan, millaista seuraa kaipaa  - ja myös hankkiutua sellaisiin paikkoihin, joissa itselle sopivia miehiä tai naisia voisi parhaiten tavata...

- nettideitteihinkin kannattaa kirjoittaa tarkemmin itsestään ja toiveistaan ja siitä omasta toivekumppanistaan - pitää kertoa, mitä haluaa elämältä ja olla rehellinen, eikä laatia perättömiä mainospuheita tai vähätellä itseään...

Itse ikisinkuksi jäänenä tehnyt sen virheen, ettei tullut tällaisia aioita miettineeksi ajoissa - ja toiseksi nuorena myös luuli, että ei kelpaa, vaikka tajuaa, että olisi kelvannut monellekin, jos vaan olisi oikeasti yrittänyt jonkun löytääkin...

Vierailija
65/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan IRL todella paljon positiivista huomiota ulkonäöstäni. Minua kehuvat niin naiset kuin miehet ja täysin spontaanisti eri yhteyksissä.

Pääsääntöisesti en juurikaan panosta ulkonäkööni (siis en meikkaa, en laita hiuksia jne) mutta siitä huolimatta monet sanovat minun olevan kaunis.

Laittautuneena käännän kulkiessani katseita ihan naurettavuuksiin asti, eli ulkonäöllisesti taidan kuulua niihin "tasokkaisiin naisiin" itse pidän itseäni aika taviksena.

Minkä ikäinen olet? Kaikki nuoret ovat kauniita, kun asiaa katsoo esim. 40v. silmin...

Moni nainen saa positiivista palautetta ulkonäöstään vain tosilta naisilta - eikä miehiltä juuri lainkaan...

Mulla juuri toisinpäin, naiset ei kommentoi lainkaan, ikinä. Miehet joskus harvoin mutta nekin enemmän vain selän takana, ei mulle suoraan.

No tiedät kuitenkin siis olevasi viehättävä miesten silmissä :)

Jos naiset vaan kehuvat naista ja tämän tyyliä - niin miehet voivat olla ihan toista mieltä...

Vierailija
66/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kohdalla tämä on vaikeampi juttu, koska naisten kauneusihanne on niin moninainen. Pitkä tai lyhyt. Hoikka tai muodokas. Pyöreäkasvoinen tai teräväpiirteinen. Kaikki käy. Ei voi pisteyttää millään kriteerilistalla.

Miesten kohdalla on helpompaa, koska on käytännössä vain yksi komeusihanne. Mitä enemmän perinteisen maskuliinisia merkkejä on, sitä parempi. Pituus. Hartioiden leveys. Kasvojen jykevyys. Parrankasvu. Ja niin pois päin.

Tosiasiassa naistenkin kauneusihanne on hyvin yksiselitteinen, pitkä, pitkäsäärinen tiimalasivartalo, malleilla laihempana kuin misseillä. Lyhyillä, lihavilla tai erilaiset kropan mittasuhteet omaavilla ei ole mitään asiaa kauneuskuningattaren jakkaralle.

Vierailija
67/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naurattaa taas naisten valehtelu ja itsepetos. Ei kelpaa Kapteeni Amerikka, eikä käännä päätä George Clooney. Makkaravartaloista pallonaamaa sen olla pitää, eikä saa olla edes harteita tai liikaa pituutta.

Clooney alkaa jo olla aika vanhan näköinen...

- mies on monesti parhaimmillaan ulkonäöllisesti n. 30 v. - osa toki jo 20v. ja osa jopa 45v. 

Ja moni nainen ei halua itseään paremman näköistä miestä - miesten pitäisi tiedostaa tämä.

Naiset myös torjuvat itselleen liian korkeatasoisia kumppaneita - ja tämä on oikeasti totta!!!!! 

- ei moni tavisnainen kehtaisi riisuutua alasti jonkun mallikomistuksen edessä tai duunaritaustausena köyhänä vastata jonkun erittäin menestyneen miehen vikittelyihin, koska oma ulkonäkö tai menestymättämyys hävettäisi niin paljon - siis tarkoitan nyt naisia, jotka eivät etsi pikaseuraa baareista...

- ei tavisnainen usko, että pystyisi pitämään komeaa ja rikasta - joten ei sellaiseen yritykseen edes viitsi lähteä...

No, mieti sitten nuorta Clooneytä.

Eikä tässä ollut kyse mistään tasoista. Täällä monet sanovat, että nuo kaksi komeata julkkismiestä ovat epäviehättäviä ja muutenkin täysin mitäänsanomattomia. Se on järjenvastainen lausunto. Ehkä he eivät ole juuri sitää omaa ihannetta, mutta ovathan he nyt helvetti soikoon objektiivisesti komeita.

Vierailija
68/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taso" voi vaihdella todella paljon, jos lakkaa pitämästä itsestä huolta. Minulle kävi näin. Nyt sitten yritän korjata sen virheen. Toisaalta ihmisarvo ei muutu, vaikka ulkoinen olemus voi vaihdella tai muuttua. Kuka voi määritellä toisen "tason"? Tasokeskustelu on julmaa, vaikka toisaalta ymmärrän, mistä se kumpuaa; tietyt ominasuudet kiehtoo ja niitä pidetään tavoiteltavan arvoisina itsellä ja kumppanilla. Tietenkin symmetriset ja kauniit kasvonpiirteet, hoikkuus jne on aina ominaisuuksia, jotka katsotaan kauniiksi ja viehättäviksi ja tavoiteltaviksi. Älykkäät ihmiset kiehtoo. Lahjakkaat ihmiset kiehtoo. Liikunnalliset ihmiset kiehtoo. Positiiviset ihmiset kiehtoo. Monipuoliset ihmiset kiehtoo. Lista on loputon. Ihminen on toisaalta ominaisuuksiensa summa mutta ihminen on muutakin kuin ominaisuudet, jotain paljon enemmän. Jokainen meistä on.

Vierailija
69/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tiedät kuitenkin siis olevasi viehättävä miesten silmissä :)

Jos naiset vaan kehuvat naista ja tämän tyyliä - niin miehet voivat olla ihan toista mieltä...

Tämä on niin totta. Monesti kuulen kun naiset joukoin kehuvat jonkun toisen naisen muuttunutta ulkonäköä esim. Sitten itse kelaan taustalla et huonommaksi meni..

Vierailija
70/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kohdalla tämä on vaikeampi juttu, koska naisten kauneusihanne on niin moninainen. Pitkä tai lyhyt. Hoikka tai muodokas. Pyöreäkasvoinen tai teräväpiirteinen. Kaikki käy. Ei voi pisteyttää millään kriteerilistalla.

Miesten kohdalla on helpompaa, koska on käytännössä vain yksi komeusihanne. Mitä enemmän perinteisen maskuliinisia merkkejä on, sitä parempi. Pituus. Hartioiden leveys. Kasvojen jykevyys. Parrankasvu. Ja niin pois päin.

Olen eri mieltä tuosta mieskohdasta. Sen pystyy näkemään jo tällä haukutulla, mutta niin todellisella Prisma-testillä. Aika harvassa siellä ovat ne harteikkaat, pitkät ja jykeväkasvoiset miehet, vaan vastaan tulee naistensa kanssa ihan tavallisia, kaiken näköisiä ja kokoisia miehiä.

Prismatesti ei kerro komeusihanteesta mitään.

Vierailija
71/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tähän ketjuun mitään muuta sanottavaa kuin se että Chris Evans on mun all time favourite ulkonäköihanne. Oon vieläkin ihan lääpälläni sen olemukseen.

Vierailija
72/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa naistenkin kauneusihanne on hyvin yksiselitteinen, pitkä, pitkäsäärinen tiimalasivartalo, malleilla laihempana kuin misseillä. Lyhyillä, lihavilla tai erilaiset kropan mittasuhteet omaavilla ei ole mitään asiaa kauneuskuningattaren jakkaralle.

Ei kauneuskuningattaren jakkaralle, mutta saavat silti nauttia suuresta suosiosta miesten keskuudessa. Miehistä vain kultaisen kolmion ominaisuudet ( pitkä, tumma ja komea) omaava mies on tässä asemassa.

Vierailija
73/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tavattoman lohdullista katsella joidenkin komeina pidettyjen julkkismiesten kuvia ja huomata, että jos puleeraamaton ja siviiliasuinen Chris Evans tulisi Prisman leipähyllyllä vastaan, niin eipä sitä kahta kertaa katsoisi, että "oo, mikä mies!" Tavallisen näköisiä ne ihmeellisen näköisetkin on.

Niinkö?

https://i.imgur.com/GBRugjM.jpg

https://i.pinimg.com/originals/d5/b6/00/d5b60077143ad5d9730a445ad886dcf…

Ei tuo ihmeellinen ole ainakaan noissa kuvissa. Ei kaikkien mielestä ole hyvännäköistä jos kasvot ovat jotkut ihme standardit. Mielestäni tylsää enkä siten pidä kauniina.

Vierailija
74/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuvitellut olevani ihan keskiverto taviksen näköinen nainen, mikä olisi kai 5/10 tasomittarilla. Tinderöinnin myötä käynyt kyllä ilmi, että olen hädintuskin 2/10 :'D

Miten se siellä käy ilmi?

Todellisuudessa naisessa tuommoinen käy ilmi siten, ettei saa 9/10 miestä enää edes seksiin. Joutuu tyytymään 7/10 mieheen, mutta ei saa sitäkään suhteeseen.

Vierailija
75/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä tuosta mieskohdasta. Sen pystyy näkemään jo tällä haukutulla, mutta niin todellisella Prisma-testillä. Aika harvassa siellä ovat ne harteikkaat, pitkät ja jykeväkasvoiset miehet, vaan vastaan tulee naistensa kanssa ihan tavallisia, kaiken näköisiä ja kokoisia miehiä.

johtuu ihan siitä, että kyseisiä miehiä ei riitä kuin harvoille, koska pitää napsahtaa kaikki hyvät geenit samaan pakettiin.

Niin? Eli ihan tavalliset miehet, jotka ovat kaukana laatikkonaamoista, ovat parisuhteessa. Taasko tämä iänikuinen jankutus alkaa? Ensin näissä joku väittää pokalla, että 10 % miehistä vie 90 % naisista (jollain matematiikalla se ilmeisesti on mahdollista) ja sitten kun kehotetaan tekemään Prisma-testi niin todetaan, että niin kun ne naiset oikeasti rakastuvat ihan tavallisiin miehiin - mutta sekin tuntuu olevan jotenkin ongelma.

80/20 pätee tietysti vain seksiin, yksiavioisessa yhteiskunnassa. Musset ja heidän neljä vaimoa, kappas vaan Pareton jakauma toteutuu liitoissakin.

Siitä "rakastumisesta" voisi puhua enemmän, kuinka se oikeasti on seksuaalista tyytymistä resurssien takia, sitten kun nuoruus ja kauneus on käytetty seksiin komistuksien kanssa, mutta minä en ala siihen jankutukseen tällä palstalla.

Vierailija
76/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyse ei ole ulkonäöstä vaan kuinka itsensä esittelee. Kuinka huoltaa kroppaa ja mihin sen pukee. Vielä isompi merkitys itsevarmuudella. Geenit on 2/10 ja itsevarmuus 8/10.

Nämä joilla natsaa kaikki on harvassa. He tulevat huoneeseen vaatien huomion ja saaden sen. Silti riisuttaessa heidät kaikesta huomaa ettei he ole kummoisia.

Sain täydetä Geenit, mutta itseluottamus aika nolla ja kiinnostus laittautua ( tavallista enemmän)myös aika nolla. Eli olen 2/10 sijasta mikä voisin olla 10/10

Sitten on niitä vaatimattoman kauniita. Heidät huomaa kun etsii todellista kauneutta.

Oikeasti harvat on tosi rumia. Muistan ekalla luokalla kattelin luokkakavereita ja näin kaikissa jotain kaunista.

Vierailija
77/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten tietää taaon peiliin katsomalla. Jos on tyytyväinen, on tasokas taviksenakin.

Vierailija
78/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miehilläkin tiettyjä ominaisuuksia, joita kaipaavat naisilta. Silti väitän, että jos sinkkumiestä tulisi iskemään joku Marilyn Monroen näköinen nainen, niin tuskinpa kieltäytyisi, vaikka yleensä tykkäisikin punapäisistä runotytöistä. Eiköhän tuo mies sen Marilynin kanssa pariutuisi, jos luonteet yhtään mätsää. 

Vierailija
79/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kiesus. Et voisi olla enemmän väärässä tuon pituuden suhteen. 

Paitsi jos ainoastaan mietit, minkä näköisiä naisia NAISET pitää ihanteena. 

Vierailija
80/82 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä juuri nuo kyseiset näyttelijät kiinnosta lainkaan. Eikä myöskään makkaravartaloiset pallonaamat. Ei naiset ole mikään yksi ryhmä, joita kiinnostaa juuri samannäköiset miehet. Myös miehillä on eri maut. Mun mies tykkää naapurityttömäisistä blondeista, ei välitä yhtään latinon näköisistä naisista. Miehen paras kaveri taas pitää latinon näköisistä uhkeista naisista ja sellaisen onkin valinnut naisekseen aina. Tottakai on varmasti olemassa joku yleinen naismaku/miesmaku, joka on monen mieleen. Siltikin on paljon poikkeuksia. 

Makukin muuttuu. Ennen en voinut käsittää brat Pittin ihailijoita. Nyt 15v myöhemmin onkin aika namu ollut. Samoin moni muu Hollywood stara. Pidin charlize theronia superkauniina ja nyt en enään näe sitä kauneutta.