Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hay day vinkkejä

Vierailija
23.06.2018 |

Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?

Kommentit (421)

Vierailija
361/421 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua Derbyssä tätä pupukisa juttua.. En ollenkaan tällä kierroksella, kun pitää vuorokaudessa tehdä viisi tehtävää ja ehkä saada se pupukin joskus kiinni. < vai tuotako se on kaikessa yksinkertaisuudessaan?

Vierailija
362/421 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help! Jos ostaa farmipassin onko se sen 5,5e kertaalleen ja kestää loputtomiin vai onko semmonen mikä pitää maksaa kuukausittain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/421 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso53 kirjoitti:

Saiko jostain pelin ylläpitäjältä tms. apuja suomeksi?

Mulla kävi niin ohraisesti, että sama peli oli sekä puhelimella, että tabilla, tunnuksia en tietenkään muistanut. Puhelin vaihtui, peli hävisi. Aloitin uuden puhelimella ja tabilla pelasin pidemmälle edennyttä. Eilen sit ostin tabilla sen farmipassin ja se menikin sinne toiselle farmille, kun olisin halunnut sen sinne pidemmälle edenneelle farmille 😬

Onkohan tämä enää pelastettavissa🤔

Asetuksista löytyy Ohje ja tuki-osio, josta pääset tarvittaessa myös lähettämään viestin ongelmistasi. Ihan suomeksi voit kirjoittaa, ja ainakin itselleni vastaus on tullut päivässä.

Vierailija
364/421 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität pari haymaker:iä, niin eiköhän se siitä.

Vierailija
365/421 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Help! Jos ostaa farmipassin onko se sen 5,5e kertaalleen ja kestää loputtomiin vai onko semmonen mikä pitää maksaa kuukausittain?

Joo hei mä oisin kysyny tätä samaa

Vierailija
366/421 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua Derbyssä tätä pupukisa juttua.. En ollenkaan tällä kierroksella, kun pitää vuorokaudessa tehdä viisi tehtävää ja ehkä saada se pupukin joskus kiinni. < vai tuotako se on kaikessa yksinkertaisuudessaan?

Nuo viiden tehtävän per päivä pupukisat ovat helppoja.

Pupuja tulee pupukisojen ikqna yhteensä kolme. Kun saat yhden kiinni, menee jonkin verran aikaa ennen kuin seuraava tulee esiin.

Vierailija
367/421 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta veikkaan, että se on maksettava kerran per farmipassikausi.

Vierailija
368/421 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuu, löytyykö sellainen naapurusto, jossa fiksuja aikuisia ja jotka pelaa derbyä tosissaan, siis pyrkii ainakin top3 sijoittumaan? Mulla surkee naapurusto, ei keskustelua, ei apua ja derbyssä yleensä tiputaan alemmalle tasolle. En ole pelannut derbyä moniin kuukausiin, just sen takia että itse yritän ottaa tosissaan ja toinen pelaa vähän niin kuin silloin tällöin

Vierailija
369/421 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin lisää jäseniä naapurustoon, viime aikoina porukkaa on lopettanut eikä osallistu Derbyyn. Tylsää itsekseen pelailla kun ei pääse ylemmälle tasolle. T. Kettu kaverit

Vierailija
370/421 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran per farmikausi. Olen maksanut pariin kertaan nyt. Onhan se ollut ihan kiva lisä. Sitä kanametsästyspeliä mä en tajua ollenkaan.

Vierailija
371/421 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derbystä tuli ylläritehtäväksi (niitä 400 pisteen tehtäviä) Pavele Mestaria kylässä x 9.

Siellähän oli moinen heppu jo kolmessa pisteessä palveltavana. Sain niistä kolme pistettä. Sitten meni pari junaa tuli yksi Mestari, hoidin tyypin ja sain pisteeni. Sitten Mestareita ei enää tullutkaan ja tässä vaiheessa oli keskiviikko. Ei yhden yhtä Mestaria ja junia otin säntillisesti vastaan ja kävin katsomassa muilta laitureilta.

Miten noin randomin tehtävän voi saada tehtyä ja päästä Derbyssä läpi, kun peli kiukuttelee päiväkausia!?

Vierailija
372/421 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin lisää jäseniä naapurustoon, viime aikoina porukkaa on lopettanut eikä osallistu Derbyyn. Tylsää itsekseen pelailla kun ei pääse ylemmälle tasolle. T. Kettu kaverit

Mä en kuulu naapurustoihin ja Derbyä pelaan mestariliigassa ihan yksinäni, muita itsekseen pelaajia vastaan. Valitsen vaan ne isoimmat pisteet 320 tehtävät ja pyrin tekemään mahdollisimman nopeeta parissa päivässä, niin siellä sitten pysyy kolmen parhaan joukossa. + yksi ostettu lisätehtävä.

Vierailija
373/421 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Derbystä tuli ylläritehtäväksi (niitä 400 pisteen tehtäviä) Pavele Mestaria kylässä x 9.

Siellähän oli moinen heppu jo kolmessa pisteessä palveltavana. Sain niistä kolme pistettä. Sitten meni pari junaa tuli yksi Mestari, hoidin tyypin ja sain pisteeni. Sitten Mestareita ei enää tullutkaan ja tässä vaiheessa oli keskiviikko. Ei yhden yhtä Mestaria ja junia otin säntillisesti vastaan ja kävin katsomassa muilta laitureilta.

Miten noin randomin tehtävän voi saada tehtyä ja päästä Derbyssä läpi, kun peli kiukuttelee päiväkausia!?

Nuo on helppoja jos on iso naapurusto ja he lähettävät omasta kylästään tarvittavia tyyppejä asemalle ja noudat ne.

Vierailija
374/421 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhuu, löytyykö sellainen naapurusto, jossa fiksuja aikuisia ja jotka pelaa derbyä tosissaan, siis pyrkii ainakin top3 sijoittumaan? Mulla surkee naapurusto, ei keskustelua, ei apua ja derbyssä yleensä tiputaan alemmalle tasolle. En ole pelannut derbyä moniin kuukausiin, just sen takia että itse yritän ottaa tosissaan ja toinen pelaa vähän niin kuin silloin tällöin

Kun tilanne on tuo, pitää vaan vaihtaa naapurustoa; tein niin ja nyt peli etenee uskomattoman paljon nopeammin, kun naapurustolta saa apuja. Vanhassa naapurustossa en esim. pystynyt noutamaan kylävierailijoita hk- junalla, joten en voinut tehdä derbyssa tehtäviä, joissa palveltiin tiettyä vierailijatyyppiä.

Selaa naapuristoja, katso mikä näyttää kivalta ja aktiiviselta ja esim. edellyttää derbyyn osallistumista. Kieli on yksi valintaperuste; englanti olisi helppo, mutta en löytänyt tarjolla olevista kivaa, joten menin saksankielisen ryhmään ja on kyllä kiva ja samalla opin saksaa. Auttavat aina tosi nopeasti, kun apua pyytää ja itsekin autan tietysti ja lahjoitan pyydettyjä tuotteita. Nyt on taas tosi kiva pelata!

Vierailija
375/421 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passi on voimassa 30 päivää kerrallaan; maksaahan se, mutta harrastukset maksavat! En polta enkä juurikaan käytä alkoholia, niin raaskin tuon 5,95 maksaa kerran kuussa. Olen myös miettinyt sen niin, ettei Supercell varsinaisesti ole velvollinen toimittamaan minulle ilmaista viihdettä vuosikausia. Pelaan nyt kai kuudetta vuotta ja paljon iloa pelistä on, ihan päivittäin. Aina tulee uusia juttuja, joten kiinnostus säilyy. Pelaan esim. Tv:tä katsoessa aina mainostauot. Hay Day on hyvänmielen peli: ei voi hävitä, eikä tarvitse tappaa jne.

Vierailija
376/421 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso53 kirjoitti:

Saiko jostain pelin ylläpitäjältä tms. apuja suomeksi?

Mulla kävi niin ohraisesti, että sama peli oli sekä puhelimella, että tabilla, tunnuksia en tietenkään muistanut. Puhelin vaihtui, peli hävisi. Aloitin uuden puhelimella ja tabilla pelasin pidemmälle edennyttä. Eilen sit ostin tabilla sen farmipassin ja se menikin sinne toiselle farmille, kun olisin halunnut sen sinne pidemmälle edenneelle farmille 😬

Onkohan tämä enää pelastettavissa🤔

Kirjoita hay dayn tukichattiin. Sieltä olen usein itse saanut apua ongelmiin.

Vierailija
377/421 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausittain. Jos varaa, niin kannattaa kyllä hankkia heti kuun vaihteessa, on varsin hyödyllinen.

Vierailija
378/421 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurustomme, tosin mukana joitakin teinejä jotka eivät pysty pelaamaan kalastuskisoja ja kylätehtäviä menestyksellisesti koska kylä ei valmiina ja kalastusaloja liian vähän. Olemme mestariliigassa ja itse pelannut joka viikko alkaen syyskuusta 2019.

Vierailija
379/421 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on useitakin, jotkut mainitsevatkin kuvauksessaan olevansa aikuisille. Siis ihan suomalaisia naapurustoja.

Vierailija
380/421 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, siinäkin on tekemistä, pupua ei saa ihan helpolla kiinni. Odotat että tulee puputehrävä ja teet sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän