Hay day vinkkejä
Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?
Kommentit (421)
Jatkuuko muillakin joulu, vai onko mun peli jotenkin rikki? Jouluvalot välkkyy talossa ja eläimillä tonttulakit ym. Oon ladannut päivityksenkin, mutta ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuuko muillakin joulu, vai onko mun peli jotenkin rikki? Jouluvalot välkkyy talossa ja eläimillä tonttulakit ym. Oon ladannut päivityksenkin, mutta ei auta.
Joo, joulu jatkuu! Kerran oli jo hetken normaali, mutta sitten taas tuli joulu.
Mistä sinikopioita saa?
Siellä oli se uusi laajennettava puu ja se tarvii jotain sinikopioita. Eikä hajuakaan mistä.. Ei niitä ainakaan askareista ole tupsahdellut, kuten laajennusosia ja työkaluja.
En itse pelaa tätä, mutta ainakin tuolla on jotain sinikopioista:
https://supercell.helpshift.com/a/hay-day/?s=what-s-new&f=custom-decora…
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinikopioita saa?
Siellä oli se uusi laajennettava puu ja se tarvii jotain sinikopioita. Eikä hajuakaan mistä.. Ei niitä ainakaan askareista ole tupsahdellut, kuten laajennusosia ja työkaluja.
Esim. Kisoista tuli pari kappaletta.
Turhauttaa, kun kaikkea sälää tulee niin hitaasti. Etenkin niitä maalaajennuksiin tarvittavia kääröjä. Mä keräilin niitä sadan kappaleen verran ennen kuin aloin laajennuksia avaamaan.... mutta äkkiähän ne tuli käytettyä. Ärh.
Tai no, en tiedä oliko peli jotenkin epäkunnossa eilen. Sain niitä nuijia sieltä täältä ja useita. Esim arkuista tuli 10 kpl, ja kun autoa ajelutti, niin jatkuvasti tuli maalaajennus tarviketta, mutta ei yhtäkään kääröä. Olen tyytyväinen kaikkeen mitä tulee ja samalla turhauttaa.
Kunhan puren turhautumistani, ei varsinaista asiaa. :)
127
Minun vinkkini on, että kasvattakaa paljon kirsikoita, mustaherukoita ja kaikkia marjoja, joita voi sitten vähän vajaa tonnilla myydä tienvarsikojussa!
Tulin taas purkamaan turhautumistani.
Sinikopioita ja maanlaajennus "kääröjä" ei ole pariin kuukauteen tullut mistään. Olen suht aktiivinen pelaaja, päivittäin pelaan muutamia kertoja ja eikä vaan tule... Ärsyttää, kun ei saa maapaloja auki. Mulla on muita laajennusasioita satoja, että saisin monta plänttiä auki niiden puolesta. Vaan kääröjä on ollut viisi pitkään ja viime viikolla sain derbystä yhden.. Uu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vinkeistä. Kannattaa kuitenkin huomioida, että kaikkea tulee epätasaisesti. Ja eri ihmisille tulee eri tavaroita paljon. Joku saa paljon lautaa ja joku toinen taas paljon teippejä.
Alkuun on vähän rahaa, mutta (en muista millä tasolla) sitä alkaa olla riittävästi. Olisko suunnilleen silloin, kun tulee mahdollisuus tehdä timanttisormus. Se jatkuva rahan puute sai melkein lopettamaan pelaamisen, mutta kun kuulin tältä palstalta, että puute loppuu, jaksoin vielä pelata.
Olen yli 80 tasolla. Mua harmittaa pelissä se, että erilaisia tuotteita on tällä tasolla niin paljon, että varastoon ei millään mahdu juuri mitään niin paljon, että saisi edes suht helposti laivan täyteen. En siis enää viitsi täyttää laivaa juuri koskaan.
Kierre varaston liikaa täyttymisestä vain jatkuu, kun laajennusta rvikkeet vievät tilaa.
Tämä mainitsemasi rahan puute kuvaa mielestäni oivasti oikeaa elämää ja yrittämistä, näinhän se menee, että ensin on vähemmän, mutta ahkera ja älykäs yrittäjä sitten pikkuhiljaa alkaa tienaamaan.
Etsin mukavaa naapurustoa, aikuista siis
Olen 48 tasolla ja sain juuri kynttilä koneen mutta en ole raskinut ostaa kun maksaa niin paljon
Jatkoa tähän... olisiko jollain vinkkejä miten saa kerättyä rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa tähän... olisiko jollain vinkkejä miten saa kerättyä rahaa? Tämä oli siis jatkoa minun edelliseen kommenttiin eli että en ole raskinut ostaa kynttiläkonetta niin olisiko vinkkejä miten saa rahaa
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa tähän... olisiko jollain vinkkejä miten saa kerättyä rahaa?
Olen huomannut, että pelissä tulee joillekin valtavasti jotakin ja joillekin taas valtavasti jotakin muuta.
Kokeile viljellä soijapapua.
Saiko jostain pelin ylläpitäjältä tms. apuja suomeksi?
Mulla kävi niin ohraisesti, että sama peli oli sekä puhelimella, että tabilla, tunnuksia en tietenkään muistanut. Puhelin vaihtui, peli hävisi. Aloitin uuden puhelimella ja tabilla pelasin pidemmälle edennyttä. Eilen sit ostin tabilla sen farmipassin ja se menikin sinne toiselle farmille, kun olisin halunnut sen sinne pidemmälle edenneelle farmille 😬
Onkohan tämä enää pelastettavissa🤔
Pelasin tasolle 33 ja poika 5v poisti pelin.... Nyt olen tasolla 11 ja ketuttaa :D P Poika siis pelaa itsekin. Olen pelannut joskus vuosia sitten tätä tasolle 40 jotain kun isommat lapset oli pieniä mutta ne iPadit on jo rikki, missä pelit oli
IKINÄ ei kannata päästää MITÄÄN laajennustarviketta/sahoja/kirveitä nollille. Ja muutenkin kannattaa yrittää pitää laajennuskamppeita mahdollisimman samassa suhteessa, siis enempi vähempi sama määrä lankkuja, pultteja ja teippejä. Pelillä on tapana, että niitä tulee mitä on jo entuudestaan, ja niitä mitä ei ole, ei sitten meinaa tulla. On hyvä tiedostaa myös että pelaajat on "jaettu" ja aloituksessa ryhmiin, joille tulee vähän eri tavoin eri kamoja. Itselläni on aivan selvästi ollut koko pelimatkan ajan (joitain vuosia / taso 110) tullut lankkuja ja paneeleita nihkeämmin kuin muita laajennuksia. Sille ei vaan voi mitään, mutta kuten sanottua, niin kannattaa yrittää pitää mahd tasainen määrä, eikä missään nimessä päästää mitään loppumaan.
Facessa on hyvä suomalainen Hay Day -ryhmä, mikäli enemmän keskustelua ja vinkkejä aiheesta kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelasin tasolle 33 ja poika 5v poisti pelin.... Nyt olen tasolla 11 ja ketuttaa :D P Poika siis pelaa itsekin. Olen pelannut joskus vuosia sitten tätä tasolle 40 jotain kun isommat lapset oli pieniä mutta ne iPadit on jo rikki, missä pelit oli
???
Minä olen vaihtanut tablettia parikin kertaa, mutta peli jatkuu aina uudessa siitä mihin se edellisessä jäi.
Avaa naapurusto luettelo ja paina hae ja kirjoita hakukenttään tunnolliset työmyyrät.