Mitä teillä on lipastojen ja sivupöytien päällä? Olen maailman huonoin tekemään asetelmia
Asetelma = just noi esineet yms lipastojen ja sivupöytien päällä jotka tekee huoneeseen kodikkuutta.
Millaisia juttuja teillä on? Käytättekö pöytäliinoja/kaitaliinoja vai tekeekö ne "mummolamaisen" fiiliksen? Mun äiti oli yhteen aikaan hulluna pitsiliinojen virkkaukseen joten niitä on kertynyt, mutta ei niitä voi joka paikkaan laittaa ja ne tekee ehkä jotenkin pikkusievän/huonolla tavalla vanhanaikaisen fiiliksen.
Laittelin noita liinoja esim tuikkukuppien alle mutta otin pois kun kyllästyin, mutta kumminkin tuntuu että jotain tarvitsisi ikään kuon kokoamaan ryhmän. Tyhjät tasot ei ole vaihtoehto, ovat minusta vähän kolkkoja
(Ja jos ei ole mitään noiden päällä tai et pidä tavaroista tasojen päällä/ei ole sinusta kodikasta niin sitä ei tarvitse kertoa.)
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme vanhaa lipastoa. Niiden päällä ei ole "asetelmia".
Tästä ei nyt ollut yhtään mitään apua. Luitko muuta kuin otsikon? Ap
Pidän tasot tyhjinä. Ei ole asetelmia tai koristekrääsää tai liinoja.
Ei pöytien ja lipastojen päällä tarvitse säilyttää yhtään mitään romua. Ei ne mitään kodikkuutta luo vaan sotkuisen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin. Enkä käsitä, miksi pitää laitella jotain asetelmia keräämään pölyä.
Sinulla on ehkä joku Ikea-lipasto, mutta itselläni nuo vanhat huonekalut ovat kauniita.
En tee asetelmia. Pikkupöydillä voi olla kukkia tai valokuvia kehyksissä tai maljakko tai lamppu, mutta en erikseen mieti, että teenpä asetelman. Siinä on jonkin esineen paikka, vaikka sen anopinkielen tai pienen lampun. Lampun alla ei ole liinaa, kukkapurkin alla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin. Enkä käsitä, miksi pitää laitella jotain asetelmia keräämään pölyä.
Sinulla on ehkä joku Ikea-lipasto, mutta itselläni nuo vanhat huonekalut ovat kauniita.
Mulla on myös vanhoja huonekaluja ja silti haluan niiden päälle laittaa tavaroita. Jos et tätä käsitä niin älä tule ketjuun jossa keskustellaan tavaroista lipastojen päällä😁 Ap
Asetelmia 😂.
Lauantain kevyt Provo.
Vierailija kirjoitti:
En tee asetelmia. Pikkupöydillä voi olla kukkia tai valokuvia kehyksissä tai maljakko tai lamppu, mutta en erikseen mieti, että teenpä asetelman. Siinä on jonkin esineen paikka, vaikka sen anopinkielen tai pienen lampun. Lampun alla ei ole liinaa, kukkapurkin alla on.
Juu, en minäkään ajattele että teenpä asetelman mutta käytin sitä sanaa näille tavaroille mitä ihmiset asettelee tasojensa päälle. Meneepä tämä ketju heti alusta saakka jo saivarteluksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse et ymmärtänyt mitään. Noiden kalusteiden päällä ei ole pakko pitää mitään esineitä tai liinaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Asetelmia 😂.
Lauantain kevyt Provo.
Aika vähän näköjään tarvitaan että provosoidut.
Ap
Onko nää asetelmat joku maalaisten sisustusjuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse et ymmärtänyt mitään. Noiden kalusteiden päällä ei ole pakko pitää mitään esineitä tai liinaakaan.
Mut jos haluaa laittaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko nää asetelmat joku maalaisten sisustusjuttu?
On. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, en minäkään ajattele että teenpä asetelman mutta käytin sitä sanaa näille tavaroille mitä ihmiset asettelee tasojensa päälle. Meneepä tämä ketju heti alusta saakka jo saivarteluksi. Ap
Se, kuka tässä saivartelee, olet sinä itse. Mikään vastaus ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän tasot tyhjinä. Ei ole asetelmia tai koristekrääsää tai liinoja.
Aloittajalla on varmaan jotain typeriä matkamuistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, kuka tässä saivartelee, olet sinä itse. Mikään vastaus ei kelpaa.
Lähinnä tässä on jankattu että tasojen päälle ei tarvitse laittaa mitään. Ap
Kannattaa pinterestistä kaivella kaavioita näihin. Siellä on tosi paljon esimerkkejä tähän. Yleensä ottaen kannattaa tehdä kolmen esineen ryhmiä ja hakea korkeuseroja. Lisäksi kannattaa valita eri muotoja ja materiaaleja.
Mulla "toimivuus" menee "asetelmallisuuden " edelle. Lipastolla radio ja mysoda- laite.
Mutta olenkin mies.