Hay day vinkkejä
Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?
Kommentit (421)
On se käsittämätöntä että aikuiset ihmiset käyttävät aikaansa pelaamiseen..tyhmyys ja laiskuus sen kun lisääntyy.
ostin farmipassin mitä ei tullut ja rahat meni.
Olisi kiva saada rahat takasin
Vierailija kirjoitti:
Olen tasolla 52. Piti saada ananaspuu tällä tasolla, vaan en saanut. Ei ole ananaspuuta ollut varjokuvanakaan. Onko muilla puuttunut tasoilla jotain?
Ananaksella ei tule puuta, vaan se kasvatetaan peltotilkuissa.
Vierailija kirjoitti:
On se käsittämätöntä että aikuiset ihmiset käyttävät aikaansa pelaamiseen..tyhmyys ja laiskuus sen kun lisääntyy.
Tämmöinen kommentti se vasta onkin fiksua ja ahkeraa toimintaa.
FARMIPASSIssa on tehtävä, että vie kylävierailija katsomaan eläimiä. Miten niitä viedään? Eikö ne randomisti piipahda katselemaan shoppailujen lomassa? Vai onko siinä oikeasti joku jippo?
Ananakset kasvavat pellolla joten puuta ei ole olemassakaan
Jos joku kaipaa hyvää naapurustoa, niin tulkaa Pikku possuihin, olemme olleet mestariliigassa jo heinäkuusta asti. Juttuseuraakin löytyy mukavasti. Valitettavasti naapurusto on tällä hetkellä täynnä, mutta pian saattaa pari pelaajaa lentää ulos, kun eivät pelaa tosissaan. Hox. alatasoraja 50
Multa hävisi kerran yli 400 timanttia aivan itsestään. Ja nyt hävisi yli 200 timanttia ihan mystisesti. Enkä mitään ole niillä hankkinut. Eli viekö joku niitä?
Tietääkö kukaan miten saa itselleen seuraajapaikkoja lisää ja miksi joittenkin seuraajapaikat ovat täynnä, vaikka se näyttää että hänellä olisi vain yksi seuraaja?
Voitteko seurata mun Hay Day kanavaa
https://whatsapp.com/channel/0029VaJrqaOATRSqGqD6h31F
Linkki tuossa
Vierailija kirjoitti:
FARMIPASSIssa on tehtävä, että vie kylävierailija katsomaan eläimiä. Miten niitä viedään? Eikö ne randomisti piipahda katselemaan shoppailujen lomassa? Vai onko siinä oikeasti joku jippo?
Kannattaa säästää vierailijoita viimeisessä palvelupaikassaan, jos niillä on tassunkuva.
Vapauttaa niitä sitten, kun haluaa sellaisia katsomaan eläimiä.
Mulle ei tule enää ollenkaan mainoslehtiä. (Joista saa palkintoja videoita katsomalla)
Onko muilla näin?
Vierailija kirjoitti:
Voitteko seurata mun Hay Day kanavaa
https://whatsapp.com/channel/0029VaJrqaOATRSqGqD6h31F
Linkki tuossa
Jos opin tuon seuraamisen joskus, voin seurata.
Tuleeko muille mainoslehtiä.
Siis niitä, missä katsotaan mainosvideo.
Onko se vapauttaminen siitä lähetä pois-napista painamista? Koska mulla välillä joku meni sitten katsomaan eläimiä (eli eläintä 😅), mutta ei enää. Menevät vaan laiturille ja pois. Mitä teen väärin?
Miten pääset etenemään nopeasti olen päässyt nopeasti eteenpäin yleensä mutta en enää pääse eteenpäi 29 tasolta voitteko keetoo ees jotain vinkkejä
Minullapa on sellainen vinkki että liittykää naapurustoon nimeltä KAVERIKERHO tiedätte mikä on oikea koska siinä on sininen kilpi jonka sisällä on valkoinen kissa
KÄÄK! Pelaako HayDayta vielä palstalla joku aktiivisesti?
Mä mokasin. Puhelin meni rikki ja niin en ollut oikeastaan mitään tallettanut järkevästi. Tai kuvat meni pilveen, kuten salasanatkin jne. Mutta pelillisesti tärkeät asiat jäi puhelimeen.
Olin Haydayssa tasolla 187 voi hyväelämä sentään kun pännii. Ongelma ei ollutkaan vain tuo puhelimen rikkoutuminen, vaan sähköpostini ns vanhentui samoihin aikoihin. En ollut ehtinyt sitä peliin vaihtaa ja kaikkiko pelaaminen sitten valui sinne?! En muista mun SuperCell id numeroa tms.
Latasin pelin uuteen puhelimeen ja olen aikani yrittänyt palauttaa peliä. No, aloitin alusta.. :D Siinä olen nyt huomannut, että Google playhin tallentaa jotain, voisinko mä sitä kautta saada vanhan pelin käyttööni? Se googleplay pitäisi nyt vaan sitten löytää jostain ja ne xpT joita sinne kertyy. Otin jo supercelliin yhteyttäkin pari viikkoa sitten, muttei sieltä tule kuin robotti vastaan ja UKK.
Olen tasolla 52. Piti saada ananaspuu tällä tasolla, vaan en saanut. Ei ole ananaspuuta ollut varjokuvanakaan. Onko muilla puuttunut tasoilla jotain?