Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hay day vinkkejä

Vierailija
23.06.2018 |

Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?

Kommentit (421)

Vierailija
401/421 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasolla 52. Piti saada ananaspuu tällä tasolla, vaan en saanut. Ei ole ananaspuuta ollut varjokuvanakaan. Onko muilla puuttunut tasoilla jotain?

Vierailija
402/421 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se käsittämätöntä että aikuiset ihmiset käyttävät aikaansa pelaamiseen..tyhmyys ja laiskuus sen kun lisääntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/421 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin farmipassin mitä ei tullut ja rahat meni.

Olisi kiva saada rahat takasin

Vierailija
404/421 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tasolla 52. Piti saada ananaspuu tällä tasolla, vaan en saanut. Ei ole ananaspuuta ollut varjokuvanakaan. Onko muilla puuttunut tasoilla jotain?

Ananaksella ei tule puuta, vaan se kasvatetaan peltotilkuissa.

Vierailija
405/421 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se käsittämätöntä että aikuiset ihmiset käyttävät aikaansa pelaamiseen..tyhmyys ja laiskuus sen kun lisääntyy.

Tämmöinen kommentti se vasta onkin fiksua ja ahkeraa toimintaa.

Vierailija
406/421 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

FARMIPASSIssa on tehtävä, että vie kylävierailija katsomaan eläimiä. Miten niitä viedään? Eikö ne randomisti piipahda katselemaan shoppailujen lomassa? Vai onko siinä oikeasti joku jippo?

Vierailija
407/421 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananakset kasvavat pellolla joten puuta ei ole olemassakaan 

Vierailija
408/421 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kaipaa hyvää naapurustoa, niin tulkaa Pikku possuihin, olemme olleet mestariliigassa jo heinäkuusta asti. Juttuseuraakin löytyy mukavasti. Valitettavasti naapurusto on tällä hetkellä täynnä, mutta pian saattaa pari pelaajaa lentää ulos, kun eivät pelaa tosissaan. Hox. alatasoraja 50

Vierailija
409/421 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa hävisi kerran yli 400 timanttia aivan itsestään. Ja nyt hävisi yli 200 timanttia ihan mystisesti. Enkä mitään ole niillä hankkinut. Eli viekö joku niitä?

Vierailija
410/421 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan miten saa itselleen seuraajapaikkoja lisää ja miksi joittenkin seuraajapaikat ovat täynnä, vaikka se näyttää että hänellä olisi vain yksi seuraaja?

Vierailija
411/421 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko seurata mun Hay Day kanavaa

https://whatsapp.com/channel/0029VaJrqaOATRSqGqD6h31F

Linkki tuossa

Vierailija
412/421 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FARMIPASSIssa on tehtävä, että vie kylävierailija katsomaan eläimiä. Miten niitä viedään? Eikö ne randomisti piipahda katselemaan shoppailujen lomassa? Vai onko siinä oikeasti joku jippo?

Kannattaa säästää vierailijoita viimeisessä palvelupaikassaan, jos niillä on tassunkuva. 

Vapauttaa niitä sitten, kun haluaa sellaisia katsomaan eläimiä. 

Vierailija
413/421 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule enää ollenkaan mainoslehtiä. (Joista saa palkintoja videoita katsomalla)

Onko muilla näin?

Vierailija
414/421 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko seurata mun Hay Day kanavaa

https://whatsapp.com/channel/0029VaJrqaOATRSqGqD6h31F

Linkki tuossa

Jos opin tuon seuraamisen joskus, voin seurata. 

Vierailija
415/421 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muille mainoslehtiä. 

Siis niitä, missä katsotaan mainosvideo. 

Vierailija
416/421 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vapauttaminen siitä lähetä pois-napista painamista? Koska mulla välillä joku meni sitten katsomaan eläimiä (eli eläintä 😅), mutta ei enää. Menevät vaan laiturille ja pois. Mitä teen väärin?

Vierailija
417/421 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääset etenemään nopeasti olen päässyt nopeasti eteenpäin yleensä mutta en enää pääse eteenpäi  29 tasolta voitteko keetoo ees jotain vinkkejä 

Vierailija
418/421 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa on sellainen vinkki että liittykää naapurustoon nimeltä KAVERIKERHO tiedätte mikä on oikea koska siinä on sininen kilpi jonka sisällä on valkoinen kissa

Vierailija
419/421 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollu peli ei kannata pelata

Vierailija
420/421 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄK! Pelaako HayDayta vielä palstalla joku aktiivisesti?

Mä mokasin. Puhelin meni rikki ja niin en ollut oikeastaan mitään tallettanut järkevästi. Tai kuvat meni pilveen, kuten salasanatkin jne. Mutta pelillisesti tärkeät asiat jäi puhelimeen.

Olin Haydayssa tasolla 187 voi hyväelämä sentään kun pännii. Ongelma ei ollutkaan vain tuo puhelimen rikkoutuminen, vaan sähköpostini ns vanhentui samoihin aikoihin. En ollut ehtinyt sitä peliin vaihtaa ja kaikkiko pelaaminen sitten valui sinne?! En muista mun SuperCell id numeroa tms.

Latasin pelin uuteen puhelimeen ja olen aikani yrittänyt palauttaa peliä. No, aloitin alusta.. :D Siinä olen nyt huomannut, että Google playhin tallentaa jotain, voisinko mä sitä kautta saada vanhan pelin käyttööni? Se googleplay pitäisi nyt vaan sitten löytää jostain ja ne xpT joita sinne kertyy. Otin jo supercelliin yhteyttäkin pari viikkoa sitten, muttei sieltä tule kuin robotti vastaan ja UKK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän