Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hay day vinkkejä

Vierailija
23.06.2018 |

Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?

Kommentit (421)

Vierailija
341/421 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ja miten farmipassi ostetaan?

Vierailija
342/421 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on päässyt nyt 3 eläintarhan elukkaa karkuun laaksossa, vaikka olen yrittänyt ottaa ne kyytiin. Miten ne saa auton lavalle? Aiemmin olen ainakin yhden saanut, mutten tiedä nyt mitä teen väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/421 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ja miten farmipassi ostetaan?

Farmipassi maksaa 5+ euroa ja siihen löytyy linkki sieltä tiputalosta ja kalastusmaisemasta. Samalla tavalla ostetaan kuin timantteja.

Klikkaat linkkiä, sieltä kysyvät maksukortin tietoja täytät ne ja klik, timantit siirtyvät peliin ja raha poistuu tililtäsi. (älä jätä korttia auki peliin tai googleen, vaan muista ottaa pikku täppä pois)

Vierailija
344/421 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IKINÄ ei kannata päästää MITÄÄN laajennustarviketta/sahoja/kirveitä nollille. Ja muutenkin kannattaa yrittää pitää laajennuskamppeita mahdollisimman samassa suhteessa, siis enempi vähempi sama määrä lankkuja, pultteja ja teippejä. Pelillä on tapana, että niitä tulee mitä on jo entuudestaan, ja niitä mitä ei ole, ei sitten meinaa tulla. On hyvä tiedostaa myös että pelaajat on "jaettu" ja aloituksessa ryhmiin, joille tulee vähän eri tavoin eri kamoja. Itselläni on aivan selvästi ollut koko pelimatkan ajan (joitain vuosia / taso 110) tullut lankkuja ja paneeleita nihkeämmin kuin muita laajennuksia. Sille ei vaan voi mitään, mutta kuten sanottua, niin kannattaa yrittää pitää mahd tasainen määrä, eikä missään nimessä päästää mitään loppumaan. 

Facessa on hyvä suomalainen Hay Day -ryhmä, mikäli enemmän keskustelua ja vinkkejä aiheesta kaipaa. 

tai sitten ystävystyä tyyppien kanssa, jotka saa kerättyä enemmän muita osia kuin itse. :)

Vierailija
345/421 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelasin tasolle 33 ja poika 5v poisti pelin.... Nyt olen tasolla 11 ja ketuttaa :D P Poika siis pelaa itsekin. Olen pelannut joskus vuosia sitten tätä tasolle 40 jotain kun isommat lapset oli pieniä mutta ne iPadit on jo rikki, missä pelit oli

???

Minä olen vaihtanut tablettia parikin kertaa, mutta peli jatkuu aina uudessa siitä mihin se edellisessä jäi.

Peli kannatta kytkeä tiliin, joka siirtyy mukana sitten.

Asetuksista vissiin löytyy ne tilit.

Vierailija
346/421 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IKINÄ ei kannata päästää MITÄÄN laajennustarviketta/sahoja/kirveitä nollille. Ja muutenkin kannattaa yrittää pitää laajennuskamppeita mahdollisimman samassa suhteessa, siis enempi vähempi sama määrä lankkuja, pultteja ja teippejä. Pelillä on tapana, että niitä tulee mitä on jo entuudestaan, ja niitä mitä ei ole, ei sitten meinaa tulla. On hyvä tiedostaa myös että pelaajat on "jaettu" ja aloituksessa ryhmiin, joille tulee vähän eri tavoin eri kamoja. Itselläni on aivan selvästi ollut koko pelimatkan ajan (joitain vuosia / taso 110) tullut lankkuja ja paneeleita nihkeämmin kuin muita laajennuksia. Sille ei vaan voi mitään, mutta kuten sanottua, niin kannattaa yrittää pitää mahd tasainen määrä, eikä missään nimessä päästää mitään loppumaan. 

Facessa on hyvä suomalainen Hay Day -ryhmä, mikäli enemmän keskustelua ja vinkkejä aiheesta kaipaa. 

Mulle taas tulee valtavasti lankkuja, mutta ei juuri lainkaan teippejä.

Tuo on totta, että sitä, mitä on vähän, tulee entistäkin vähemmän.

Vierailija
347/421 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään harvinaisen buginen peli. Kaatuu jatkuvasti yhden pelisession aikana.

Vierailija
348/421 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva, miten ihmeessä niitä vierailijoita saa vietyä sinne luonnonpuistoon? Olis kisatehtävänä viedä kolme vierasta sinne, mut miten 😬

Ja mikä se valkoinen käärö punaisella rusetilla on? Niitä on tullut useampi, mut missä ne on 😄

Vierailija
349/421 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso55 kirjoitti:

Apuva, miten ihmeessä niitä vierailijoita saa vietyä sinne luonnonpuistoon? Olis kisatehtävänä viedä kolme vierasta sinne, mut miten 😬

Ja mikä se valkoinen käärö punaisella rusetilla on? Niitä on tullut useampi, mut missä ne on 😄

Tarviit niitä kääröjä kun ostat vasemman puoleisia maapaloja. Niin vierailla näkyy puhekuplia, haluavat sinne visiitille. Ensin pitää palvella heitä näkyvissä paikoissa.

Vierailija
350/421 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mihin tarvitaan sinikopioita? Niitä on tarjolla laakson kaupassa, mutta niiden käyttötarkoitus on mikä???

Vierailija
351/421 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mihin tarvitaan sinikopioita? Niitä on tarjolla laakson kaupassa, mutta niiden käyttötarkoitus on mikä???

Sinikopioita tarvitaan vain satunnaisten muokattavien koristeiden laajennuksiin. Ei onneksi vie latotilaa, vaan kertyy jonnekin muistiin.. Saa niitä Derbyn palkintonakin.

Vierailija
352/421 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinikopioita tarvitaan vain satunnaisten muokattavien koristeiden laajennuksiin. Ei onneksi vie latotilaa, vaan kertyy jonnekin muistiin.. Saa niitä Derbyn palkintonakin.

Ok kiitos, sitten en osta niitä.

Vierailija
353/421 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsinnässä mukava aikuinen naapurusto, jossa ei kisapakkoa.

Vierailija
354/421 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako naapurustosta poistettua jäseniä ja miten?

Vierailija
355/421 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko johtaja vai apu johtaja?

Klikkaa nimeä, klikkaa muuta, klikkaa poista naapurustosta

Vierailija
356/421 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko johtaja vai apu johtaja?

Klikkaa nimeä, klikkaa muuta, klikkaa poista naapurustosta

Ahaa.. kiitos paljon vastauksesta!!Olen miettinyt pääni puhki!Olen johtaja ja naapurustomme on yhtä aktiivinen kuin hautausmaa!Nyt pistetään naapurusto uusiksi =)

Vierailija
357/421 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noita kiihdyttimiä käytetään? Mulla on niitä varastossa mutta en osaa ottaa käyttöön..

Vierailija
358/421 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan oman kuvani pois pelistä kun olen kirjautunut sinne facebookin kautta?

Vierailija
359/421 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saan oman kuvani pois pelistä kun olen kirjautunut sinne facebookin kautta?

et mitenkään. Kirjaudu googlen kautta, jos sulla ei siellä ole profiilikuvaa.

Vierailija
360/421 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noita kiihdyttimiä käytetään? Mulla on niitä varastossa mutta en osaa ottaa käyttöön..

Valitset mieleisesi ja tuplaklikkaat sitä. Eikai siinä ole mitään sen ihmeellisempää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi