Hay day vinkkejä
Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?
Kommentit (421)
Kannattaisi laajentaa latoa ja siiloa jos on isolla tasolla t:tasolta 35
Hay day on niin viime satokauden juttu.
Oisko jollakin tiedossa aktiivinen ja puhelias naapurusto, jossa mieluusti myös kisattaisiin ahkerasti, koska kisoistahan voi saada pieniä kivoja palkintoja, ja on kisaaminen muutenkin ihan mukavaa? Erityisesti juttuseura olis mukava asia. Tälläistä naapurustoa ei tunnu löytyvän :( Kiitos jo etukäteen, jos joku tietää jonkun sopivan!
Multa on kadonnut yhtäkkiä melkein 20 timanttia, enkä mä tiedä, että mihin. Mulla on niitä muutenkin vähän, eikä niitä tunnu saavan mistään, niin ei oo kiva, kun ne vaan itsestään häviää. Onks jollekin muulle käynyt samalla tavalla, tai onko jotain vinkkejä tähän?
Laaksossa on kuulemma kauppa, jossa voi käyttää noita tehtävistä kertyviä väripalikoita. Mitenkähän sen kaupan löytää?
Feela kirjoitti:
Miten saa laajennus kamaa.
Laajennustarvikkeita tulee ruokkimalla kotieläimiä ja viljelemättä peltoja, Kannattaa koko ajan kasvattaa jotain eikä pitää peltoja yhtään tyhjänä. Esim. aasit syövät usein ja ovat varsin tuottoisia. Perustuotteita myymällä saa myös kivasti kolikoita. Itse rahoitin alussa peliäni kasvattamalla puuvillaa ja kutomalla sen kankaaksi: meni aina heti kaupaksi. Kannattaa valita tuotteet, joita on vähemmän tarjolla.
Kun pääsee pitemmälle rahat eivät ole enää ongelma; olen tasolla 201 ja rahaa on yli 40 miljoonaa.
Ja vielä: naapuristoa kannatta vaihtaa, jos naapuristo on passiivinen. Naapuriston kieli ei ole niin rajoittava kuin voisi luulla. Pyynnöt ym. ovat kuitenkin kuvina.
Vierailija kirjoitti:
Hay day on niin viime satokauden juttu.
Mitä väliä? Ei kai kukaan valitse peliä muulla perusteella kuin että se kiinnostaa itseä ja sitä on hauska pelata. Peliä päivitetään muutaman kerran vuodessa ja aina on uutta ja kivaa. Itse en niin välitä esim. Laaksosta, mutta ei siellä ole pakko vierailla. Farmin laajennukset ovat kivoja, kun voi järjestellä tilukset uudestaan.
Pidän pelistä, koska se on hyvän mielen peli, hävitä ei voi. Edistyminen on toisinaan nopeaa, toisinaan hidasta. Kansainvälinen naapuristo on kiva.
Peliä voi pelata vaikka yöllä, jos ei saa unta ( äänet pois!).
Vierailija kirjoitti:
Multa on kadonnut yhtäkkiä melkein 20 timanttia, enkä mä tiedä, että mihin. Mulla on niitä muutenkin vähän, eikä niitä tunnu saavan mistään, niin ei oo kiva, kun ne vaan itsestään häviää. Onks jollekin muulle käynyt samalla tavalla, tai onko jotain vinkkejä tähän?
Mene asetuksiin, siellä voi asettaa eston, ettei timantteja mene vahingossa, vaan käyttämiseen vaadittiin aina tuplaklikkaus. Minä hukkasin timantteja alussa, jos sormi oli liian pitkään paikallaan, esim. viljelykasvien kohdalla, kun timanteilla voi nopeuttaa liki kaikkea.
Miten saan farmipassin pois käytöstä? En halua niitä pysyviä hattuja, vaan sesonkien mukaan muuttuvat
Miten saan vanhalta puhelimelta siirrettyä pelin uudelle? Yritän kirjautua Supercell ID:hen vanhalla farmilla, mutta se aina liittää sinne vaan levelin 1 farmin.
Vierailija kirjoitti:
Miten saan vanhalta puhelimelta siirrettyä pelin uudelle? Yritän kirjautua Supercell ID:hen vanhalla farmilla, mutta se aina liittää sinne vaan levelin 1 farmin.
Sama vika ID ,hen kirjautuessa koko peli alkaa alusta.rasittavaa.onko jollain vinkkejä jolla onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Help! Jos ostaa farmipassin onko se sen 5,5e kertaalleen ja kestää loputtomiin vai onko semmonen mikä pitää maksaa kuukausittain?
Joo hei mä oisin kysyny tätä samaa
En tiedä, mutta veikkaan, että se on maksettava kerran per farmipassikausi.
Passi on voimassa 30 päivää kerrallaan; maksaahan se, mutta harrastukset maksavat! En polta enkä juurikaan käytä alkoholia, niin raaskin tuon 5,95 maksaa kerran kuussa. Olen myös miettinyt sen niin, ettei Supercell varsinaisesti ole velvollinen toimittamaan minulle ilmaista viihdettä vuosikausia. Pelaan nyt kai kuudetta vuotta ja paljon iloa pelistä on, ihan päivittäin. Aina tulee uusia juttuja, joten kiinnostus säilyy. Pelaan esim. Tv:tä katsoessa aina mainostauot. Hay Day on hyvänmielen peli: ei voi hävitä, eikä tarvitse tappaa jne.
Ei toki ketään tapeta, sioiltakin pekonit irtoaa ihan vain laihduttamalla 😄😄😄
Kaikki tietokone- ja kännykkäpelit pitäisi lailla kieltää.
Ostin eilen farmipassin vitosella eikä oo vieläkään kuulunu mitään, rahat otti tililtä mut mitään en saa! Oisko mitään vinkkejä
Moi!
Olen vähän näemmä pienemmällä tasolla kuin muut (49) huomasin tuossa kun pari päivää sitten pääsin uudelle levelille että kun sai farmipassin suoritettua niin pisteitä tuli n.23000 ja nyt olenkin jo pian 50 levelillä.kannattaa ostaa kaakaopuita ja karhunvatukkapensaita niistä saa hyvin tuottoa kun kerää niistä kaikki pois mutta sitten kannattaa hamstrata kirveitä ja sahoja..mitä isommalle levelille menee sitä vaikeammaksi uuden levelin tavoitteleminen on se vähän masentaa kannattaa olla läheisten kanssa samassa naapurustossa missä on myös muita sen kautta saatte heti ilmoituksen kun toinen tarvii apua ja voit hakea ihmisiä junalla toisen kylista jnee
Vierailija kirjoitti:
Tylsimys.
Itse olen tasolla 102. Vielä on kova urakka, että saan tarpeeksi kolikoita jogurttikoneeseen ja siihen uusimpaan, pataruokakoneko se oli. Mutta mikäs kiire tässä on, rennosti vaan pelaillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsimys.
Itse olen tasolla 102. Vielä on kova urakka, että saan tarpeeksi kolikoita jogurttikoneeseen ja siihen uusimpaan, pataruokakoneko se oli. Mutta mikäs kiire tässä on, rennosti vaan pelaillen.
Samoilla leveleillä ollaan. Pataruokakoneen sain ostettua, nyt puuttuu enää noin miljoona jogurttikoneesta. 😂
Muistelisin, että olin jossain levelillä 60, kun ei tarvinnut enää rahan takia himmailla. Sitä vaan alkoi jäämään käsiin, eikä siitä sitten ole ollut huolta sen jälkeen.
Yksin pelaan parin luottoseuraajan kanssa yhä. En kuulu mihinkään derbyklikkeihin. Pari kertaa olen timantteja ostanut 100 levelin jälkeen, yhteensä 50 euroa törsännyt. Avasin osaan koneista kaikki tuotantopaikat.
Niitä tonttikääröjä tulee aivan liian hitaasti, vaikka lähes päivittäin pelaan. Alapuolen tonttiplänteistä pitää niitä olla aivan järjettömästi. Yhteenkin osaan 57 kappaletta. :(
Lvl 168
Kattokaa kalakirjasta mistä kalastaa mikäkin kala ja millä vieheellä nii saa helpommin uusia kaloja