Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako miehillä siittäminen?

Vierailija
21.06.2018 |

Itse naisena rakastan saada spermat pilluun ja jo ajatuksena siitetyksi tuleminen on tosi kiihottava.
Varmaan biologiaa, mutta onko miehillä samaa?
Miehet kyllä haluavat tulla aina pilluun, mutta onko siinä takana mitä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa. Tuntuu parhaalta laueta pilluun ja naisen mahdollinen raskaaksi tuleminen on kiihottavaa.

Vierailija
2/30 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Ja vaimoa kiihottaisi juurikin saada vieraiden miesten lasteja sisäänsä. En ole suostunut, pidetään fantasiana vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta miehen elämässä.

Vierailija
4/30 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin ensin ajattelin,sitten mietin,että ehkä joskus lopulta annoin vaimolle luvan ja vaimo käytti heti luvan .

Vierailija
5/30 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lasta tehtiin ja tosiaan siitettiin niin olimme molemmat erittäin kiihottuneita. Parasta seksiä ikinä lähes joka päivä 10kk ajan kunnes tärppäsi, seksi tosin jatkui ihan raskauden loppuun asti:) Vika kerta ennen syntymää oli pari päivää ennen h-hetkeä. Toki myös syntymän jälkeen jatkui kunhan puolisoni oli valmis. Oli pitkät kuusi viikkoa:)

Vierailija
6/30 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri fantasia saada siittää halukas nainen

Vierailija
7/30 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ne spermat haluan poikkeuksetta aina, pillun syvyyksiin. Joku persposkille runkkaaminen ei kiihota, vaan usein laukean itsekin juuri tuosta miehen laukeamisesta sisälleni :o

Vierailija
8/30 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös alottajan kaltainen nainen jota kiihottais ajatus siitä kun mies panisi paksuksi

Vierailija
9/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielellään siitän kaikki naiset, jotka sitä kaipaavat. On niin mukavaa, kun tietää, että siemenneste pääsee emättimen syvyyksiin. Ja siittimen syke pääsee antamaan naiselle nautintoa.

Vierailija
10/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tunne ja tieto siitä, että rakastellaan ilman mitään ehkäisyä oli kiihottava, kun lasta tehtiin.

Vierailija
11/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se esikoisen teko normaalia kiihottavampaa, kun tiesi että saattaa nalli napsahtaa milloin vain. Toisella kertaa ei niinkään, ihan tavallista panoa vaan.

Vierailija
12/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Siksikin, että meillä se on tarkoittanut joka kerta sitä, että voin työntyä häneen ilman kortsua. Pillerit aiheuttivat avokille kaikenlaista harmia ja niiden käytöstä luovuttiin. Toinen osa kiihottavuutta on juurikin siittäminen. Se on kai jokin biologinen vaisto ja luonto on tarkoittanut sen niin. Naiseni raskausmaha kiihottaa varsinkin, kun se hänen vartalossaan erottuu niin selvästi ja tuo mieleen ne ihanat rakastelut. 

Vierailija
13/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miestä kiihottaa, minua ainakin. Sen verran onnekas olen että olen päässyt ihan luvan kanssa tuon toteuttamaa vaimon lisäksi kolmelle muulle naiselle. Yksi oli hänen siskonsa ja kun sana levisi tuli heti kaksi lisää, joilla oli tarve. Sanoivat että mielyttävämpää kuin lääkärien lasipilleillä leikkiminen.

M34

Vierailija
14/30 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai miestä kiihottaa, minua ainakin. Sen verran onnekas olen että olen päässyt ihan luvan kanssa tuon toteuttamaa vaimon lisäksi kolmelle muulle naiselle. Yksi oli hänen siskonsa ja kun sana levisi tuli heti kaksi lisää, joilla oli tarve. Sanoivat että mielyttävämpää kuin lääkärien lasipilleillä leikkiminen.

M34

Toki miehiä siittäminen kiihottaa, jos kerran terveitä ovat. Antaa kyllä naisellekkin ylimääräisen hyvänolon kun huomaa, että mies on ihan tohkeissaan kun saa yrittää juuri minua tiineeksi.

Itse en ole tarvinnut lasipillejä lapsen teossa kun miehen siemenet kunnollisia. Ystävätär yritti sitä kautta, mutta sitten joku vihjasi että kyllä löytyy niitäkin, joilta saa lainasiemenet ihan luonnonmukaisestikkin. Sanoi että oli ihana kokemus, kun oli ihan oikea mies asialla ja onnistui jo toisella kerralla. Parasta kuulemma se miehen aito halu onnistua hommassa.

Meillä keskusteltiin miehen kanssa asiasta ja annoin hänelle luvan olla apuna, jos asia kohdalle sattuu.

N36 ja neljä lasta.

Vierailija
15/30 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin yhtä randomia kortonki päällä. Kortsu rikki ja rojut ränniin eikä mitään ehkäisyä naisella! Kyllä silloin mielummin kylmäsi kuin kiihotti!

Tosin pilluun laukeaminen on kyllä muuten ihan mahtavaa ja kun sperma alkaa valumaan ulos, se on kiihoittavaa.

Vierailija
16/30 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi käytän pillereitä että voimme leikkiä että nyt mä tuun paksuksi kun noin kovasti sperma valuu pimsasta. Kyllä se meillä ainkin on joka kerta yhteinen fantasia, että juuri tällä kerralla nalli palaa. Mies monesti työntää vielä tyynyn pyllyni alle, että asento olisi sellainen että siemenet valuu sisään päin. Minäkin kuiskin panon lopulla että tee mulle vauva.

Kyllä se lisääntyminen on niin tärkeä vietti että sillä se elämä höystetään, vaikka pillereillä onkin hommaa rajoitettu. Sen helpompaa sitten onkin käyttää sitä viettiä molempien kiihoitukseen ja nautintoon.

En oikein ole tyytyväine edellä olevaan sepustukseeni. En vain löydä sanoja tunteimme tulkiksi, mutta ehkää tuosta jotain selvisi.

N 38

Vierailija
17/30 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiihottaa tuo ajatus myös valtavasti... Olen nyt tapaillut yhtä miestä ja ollaan pantu pari kertaa. Se mies on niin ihanan pitkä ja harteikas... Sen pantavana kun on niin tuntee että nyt on todella MIEHEN kanssa... Ah haluan sen spermat mun pilluun...

N26

Vierailija
18/30 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota. Päinvastoin, oikeastaan. Tuli enemmän mieleen valtava vastuu, ja vapauden menetys.

Mutta mahdollisimman syvälle, pohjaan laukeaminen, se on kyllä sitä hienointa. Etenkin kakkoseen. 

Vierailija
19/30 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kiihottaa siementäminen. Kiihottaa ajatus että nainen on perse pystyssä pillu tarjolla vain siemennettävänä ja/tai minun on siemennettävä se pillu. Myös ajatus että naiseni on toisen miehen siemennettävänä, että hän nai vain tullakseen raskaaksi kiihottaa todella.

Vierailija
20/30 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kiihottaa tuo ajatus myös valtavasti... Olen nyt tapaillut yhtä miestä ja ollaan pantu pari kertaa. Se mies on niin ihanan pitkä ja harteikas... Sen pantavana kun on niin tuntee että nyt on todella MIEHEN kanssa... Ah haluan sen spermat mun pilluun...

N26

Juuri näin, silloinkin kun on tosiaankin pillerit säntillisesti otettuna ja varmistettu että perheenlisää ei tule, niin siitä huolimatta, poikkeuksetta fantasiat ovat sellaisia, että nyt nyt miheltä tulee ja tulen vihdoinkin raskaaksi hänelle. Mies tykkää kun kuiskin kaikkea sellaista, jota nimenomaan kuiskitaan kun halutaan tulla tiineeksi.

N 33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi