Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET? Onko yksinhuoltajalla mitään toivoa sinkkumarkkinoilla?

Vierailija
23.07.2016 |

Vai onko minut tuomittu elämään yksinäisyydessä? Olen työssäkäyvä, nuori, nätti, itsestään toimeentuleva yhden pienen lapsen äiti ja olen palstan perusteella saanut käsityksen, ettei minulla ole enää sijaa sinkkumarkkinoilla. Onko yksi lapsi niin suuri rasite todella sinkkumiesten näkökulmasta?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos olet kyllin vetovoimainen miesten mielestä.

Vierailija
2/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin ok, tuskin kukaan haluaa rueta käenpojalle isukiksi ja maksajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vuosien mittaan pari suhdetta yh-naisten kanssa. Toisella yksi lapsi, toisella kolme. Lapset ovat olleet pieniä. Suhteet ovat kaatuneet ihan muihin juttuihin ja moikataan kun tavataan.

Vierailija
4/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sopisi miettiä, kenelle niitä lapsia alkujaankin vääntää. Kiva että mielestäsi sekin on miesten vikaa, että et kelpaakaan lapsinesi ja riippakivinesi.

Vierailija
5/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa on siis! Jos tapailisit yh-äitiä, loukkaantuisitko jos en haluaisi esitellä sinua lapselleni ennen kun suhteemme olisi edes hieman varmemmalla pohjalla?

Vierailija
6/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan? Höpöhöpö, omasta puolestasi voit toki puhua mutta älä puhu kaikkien, varsinkin kun olet väärässä.

Vierailija
7/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rasite siinä mielessä, että rajoittaa seurustelu aika paljon. Yh:t on vielä paljon kovemmin kiinni lapsessaan.

Vierailija
8/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kelpaa.

M43

Vierailija
9/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sopisi miettiä, kenelle niitä lapsia alkujaankin vääntää. Kiva että mielestäsi sekin on miesten vikaa, että et kelpaakaan lapsinesi ja riippakivinesi.

Niinpä. Olikohan exäkin kaikkeen syyllinen?

Vierailija
10/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tulee toimeen omillaan, hän tuskin etsii laskujen maksajaa. Oikeastaan säälin miehiä joiden kokemukset äideistä on sitä että nämä etsivät lapsilleen elättäjää. En epäile etteikö sellaisia ole jossain mutta kaikki mun tuntemat eronneet äidit elättävät ihan itse itsensä ja lapsensa. Upeita tyyppejä ja heihin ei ihan kenelle tahansa olekaan mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
11/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yht pariutuu siinä missä muutkin

Vierailija
12/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän tavallaan senkin näkökulman, ettei ehkä haluta muiden miesten lapsia kasvattaa, jos siis sitä mieltä on,sillä enhän itsekään ollut kovin lapsirakas ennen kun oman sain.. mutta toki kun sinä saat omia, ja huomaat että parisuhde muuttui ja etsit tinderistä uutta naista ja kun nainen ottaa ja lähtee niin älä loukkaannu kun häntä moralisoidaan siitä, että on tehnyt sinun kanssasi lapsia. Senkin pieni possu.

Vierailija
13/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi, en ole yh tosin, eikä lapsi mitenkään rajoita vapaa-aikaani, joten ei se ole ollut este deittailullekaan. Moni mies on ollut halukas tapailemaan minua, enkä usko että jos ihastuu toiseen niin kaikki antaisivat lapsen olla este. Joku toki mutta moni ei.

Vierailija
14/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan mieskohtaista haluaako yh-äidin vai ei.

Tee Tinder profiili! Elämääsi tulee säpinää sen jälkeen ja löytyy varmasti ukko jolle lapset eivät ole este.

Vierailija
15/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on myös lapsia niin ei ongelmaa..itselläni ei ole lapsia ja etsin ainoastaan lapsetonta naista.

Vierailija
16/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla työttömyys tuntuu olevan suurin este parisuhteelle. Mun mielestä yh-äidit ovat hyviä ehdokkaita siinä missä muutkin.

Vierailija
17/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin amis/wt-piireissä yh-mammakin saa helposti miehen. Itse tunnen töiden kautta muutaman tällaisen nuoren kauniin naisen, joilla lapsia useammallekin miehelle, mutta silti niillä tuntuu aina olevan uusi mies kierroksessa (ja tällekin toki tehdään uusi lapsi). En sitten tiedä, että onko se avainsama näissä piireissä se kauneus/hoikkuus vai sitten ylipäänsä se, että saadaan nainen, joka antaa ennen papin aamenta.

Jos taas liikut muissa piireissä, niin niistä en osaa sanoa. Yliopistoihmiset tuntuvat enemmänkin tehtailevan abortteja kuin antaa lapsen syntyä. Muutenkin näissä akateemisissa piireissä liikkuvilla miehillä on kyllä niin suurta vientiä itseään nuorempien kauniiden lapsettomien naisten kanssa, että ei tarvitse tyytyä naiseen, jolla jo lapsia toisen miehen kanssa.

Mutta eiköhän yh-mammakin aina miehen saa. Mutta ei välttämättä mitään tasokasta miestä, vaan jonkun vanhan ruman juopon, joka hakee vain helppoa seksiä :/

Vierailija
18/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki toivoa paljonkin, mutta jos samalla viivalla on lapseton ja yh. niin tietty valitsen sen lapsettoman. Tosin ei tietenkään lapsi ole este suhteelle jos muut asiat natsaa, mutta on se lievä rasite.

Vierailija
19/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhlle lapsi ei voi olla este mihinkään, oletuksena että lapsi on pieni? Mikäs siinä teini-ikäisen yyhoo mamana, mutta pieni lapsi? Minä en antaisi lastani jatkuvasti toisten huolehdittavaksi, koska on minun velvollisuuteni kasvattaa lapsi yhteiskuntakelpoiseksi.

Vierailija
20/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoa on siis! Jos tapailisit yh-äitiä, loukkaantuisitko jos en haluaisi esitellä sinua lapselleni ennen kun suhteemme olisi edes hieman varmemmalla pohjalla?

En loukkaantuisi, mutta olisi kiva kuulla niistä lapsista minkälaisia he ovat jo varsin hyvissä ajoin. Toki yleensä äidistäkin voi päätellä jo mitä voi odottaa, mutta avoimmuus on hyvästä molemmin puolin ja edistää keskinäisen luottamuksen rakentumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi