Kerro sinulle kolme tärkeää asiaa hotellissa!
Mitä seikkoja etsit arvosteluista?
Minulle tärkeää:
Äänieristys
Onko sauna
Onko kauppa lähellä.
Muita?
Kommentit (54)
Maksullinen nainen, seksikeinu ja piiska.
Kolme asiaa on vaikeaa nostaa esille.
Äänieristetty huone
Pimeä huone
Hyvä tyyny: littanahko ja pehmeä.
Tietty sängyn pitää olla hyvä, mutta by default se on yleensä parempi kuin yksikään ylläolevista.
Sijainti, rauhallisuus ja aamiainen
Varsinais-Suomen maaoikeus on antanut päätöksen, jonka mukaan se on hylännyt Helena Koivun valituksen Kakskerran kirjaamismenettelystä.
Video Mikko ja Helena Koivun rikosoikeudenkäynnistä.
Aamupala, saako tuoda oman vasun - vai viedäänkö se pois, onko kokolattiamatto.
Hinta
Muiden todistukset siitä ettei luteita ole
Bonusohjelma
Vierailija kirjoitti:
Sijainti, rauhallisuus ja aamiainen
Nuo kaikki saa rahalla joka sinulle siis ei ole tärkeä asia?
Vierailija kirjoitti:
"Kerro sinulle"?
Niin, siis kerro itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Äänieristetty huonePimeä huone
Tietty sängyn pitää olla hyvä, mutta by default se on yleensä parempi kuin yksikään ylläolevista.
Litteä tyyny? Kai tiedät että selällään nukkujilla on moninkertainen vaara sairastu Alzheimerin?
Onko lego laatikko
Saako polkupyöräillä käytävillä
Mistä löytyy lypsykone
Vierailija kirjoitti:
Miksi äänieristetty huone?
On järkyttävää, jos kaikki ylhäältä, alhaalta, sivulta ja käytävästä kuuluu huoneeseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
"Kerro sinulle"?
Sinulle po. sanan "kolme" jälkeen. Ap
Onko aamupala buffet vai "a la carte"
Siisteystaso
Onko jääkaappi
Vierailija kirjoitti:
Miksi äänieristetty huone?
Jotta herkkäuninen saa nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänieristetty huonePimeä huone
Tietty sängyn pitää olla hyvä, mutta by default se on yleensä parempi kuin yksikään ylläolevista.Litteä tyyny? Kai tiedät että selällään nukkujilla on moninkertainen vaara sairastu Alzheimerin?
Mitä tekemistä sillä on minun kanssani? Nukun kyljeltäni.
Yleensä hotelleissa on liian isot tyynyt, vaikka niitä olisi parikin kappaletta.
Raikkaat sängyt, ei ongelmia niissä. Merinäköala. Taksit helposti saatavilla ja turvallisia. Kaikissa maissa ei ole taksit turvallisia.
Toden totta ig tarinassa jälleen rankat syytökset ex miehestä. 7 vuotta on Helenaa kiusannut. Unohtui että oli vuoden ilman lapsia Minnesotassa. Unohtui että asui avoliitossa Troyn kanssa heti kun ero oli vireillä. Unohtui että Helena itse haki eron. Unohtui että hänellä oli ykkösluokan lippu samalle lennolle lasten kanssa. Järjesti draaman kentällä ja jäi Troyn kanssa. Unohtui että oli valmis asunto Turussa jossa lasten kanssa olisi asunut. Piti murtautua ja vallata Kakskerran vierasmaja. Unohtui että hän itse vei lapset koulusta ei palauttanut isälle vaan lähti Helsinkiin turvakotiin.Kukaan ei ole estänyt Helena Koivua etsimään töitä ja elämään hyvin elämäänsä Suomessa. Helena Koivu on itse tämän kaiken aiheuttanut.