Kiihottaako miehillä siittäminen?
Itse naisena rakastan saada spermat pilluun ja jo ajatuksena siitetyksi tuleminen on tosi kiihottava.
Varmaan biologiaa, mutta onko miehillä samaa?
Miehet kyllä haluavat tulla aina pilluun, mutta onko siinä takana mitä?
Kommentit (30)
Minua kiihottaa kun alla on nainen joka yrittää olla siveyden sipuli mutta jonka olen saanut saalistettua alleni ja, vaikka toinen haluaisi alta pois, olen saanut lamautettua hänet haluihinsa niin että toinen ei pysty vastustamaan.
Naisilla siittäminen ainakin olisi jotain erilaista.
Meillä mies on ollut ihan hurjana joka kerta kun oon jättänyt pilsut pois ja ollaan tehty skidejä ja silloin oon alla joka kerta kun toinen ei malta yhtään hillitä. Rakastelupaikatkin vaihtelee enempi. N27M32+3 lasta
Ihan parasta kun pääsisi tekemään naista raskaaksi
Täällä myös yksi pariskunta, jota kiihottaa kovasti. Mekin leikimme joka kerta oikeaa astutusta, vaikka toki ehkäisystä on huolehdittu. Se leikki vain on niin kivaa ja kiihottavaa, nytkin vi elä vaikka miehelle tehtiin katala temppu,niin etten tarvitse enää pillereitä.
N32 M35 + 4
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena rakastan saada spermat pilluun ja jo ajatuksena siitetyksi tuleminen on tosi kiihottava.
Varmaan biologiaa, mutta onko miehillä samaa?
Miehet kyllä haluavat tulla aina pilluun, mutta onko siinä takana mitä?
Sen takana on nimenomaan se naimisen alkuperäinen tarkoitus eli saada naaras tiineeksi.
Paremman puutteessa ajatusleikkikin kiihottaa, vaikka tiedossa on että siittäminen on pillereillä torpattu. Kyllä hyvään seksiin kuuluu pitää jännitettä yllä, vaikka vain kuvitteellisestikkin, siitä että nainen tulee, just nyt raskaaksi.
M43
26v mies täällä. Haluaisin myös tuollaisen naisen jonka kanssa leikkiä raskaaksi tekemistä
Taalla nainen jota kiihottaisi hirveasti jos mies tekisi minut raskaaksi!
N27
Vierailija kirjoitti:
Naisilla siittäminen ainakin olisi jotain erilaista.
Mietin ihan samaa, että miksi juuri miehellä siittäminen oli mainittu. Voisiko naisella siittää myös?
up. kiihottava ketju!