Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

1381/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaaliali kirjoitti:

Sileä ja pehmeä iho.

Ei juuri karvoja.

Raskaat luut.

Treeni tarttuu lihaksiin helposti.

Pystyn rasittamaan kehoa äärimmilleen noin tunnin ajan riippumatta olenko huonossa vai hyvässä kunnossa. Eli saan maksimaalisen tehon irti.

Pelkkiä alapeukkuja. Onko vauvan iho kaikilla viiskymppisillä?

Vierailija
1382/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydämeni on käynyt 3 tuntia vähemmän mitä olen elänyt.

? ei ole mahdollista.

Veikkaan että on ollut sydänleikkaus jonka ajaksi pumppu stopattu ja sydön-keuhkokone hoitanut pumppuhommelit. Menikö oikein?

Mä olen ollut kahdeksisen tuntia ilman maksaa. Vanha poistettiin ja uus käytetty laitettiin tilalle.

Ajattelen aina kiitollisuudella niitä omaisia jotka menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen. Kun menin siirtoon, minulla oli kolmivuotiaa lapsi. Toivoin että saisin muutaman vuoden lisää että saisin kasvattaa lapseni. Pääsin kotiin runsaan kahden viikon päästä ja palasin työelämään hyvissä voimissa. Lapsesta tuli hyvä, kunnon ihminen, kasvatuksellani tai siitä huolimatta.

Kirjoitat että "menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen"  ei voinut olla terve.

Esim.onnettomuudessa tapaturmaisesti kuolleet vainajat voivat olla elinluovuttajia ja siten täysin terveitä.

Toki mutta uuden maksan saanut ei voi tietää millaiselta ihmiseltä se tuli.

Kyllä se luovuttajan terveys tutkitaan. Esim. rattijuopon kirroosissa olevaa maksaa tai rasvamaksaa tms ei siirretä kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti outonenä kirjoitti:

Ehkä on paljon muitakin, jotka pystyvät samaan eli sulkemaan nenän ja aukaisemaan sen ilman pitämällä sormilla kiinni. Niin, ettei haista mitään tai esim. valu mitään nieluun. Myös ääneni muuttuu samanlaiseksi kuin joku pitäisi nenästäni kiinni kun suljen sen ilman käsiäni siis automaattisesti. Hieman hankala selittää.

Kaikki ranskaa puhuvat osaavat tuon, nasaaliäänne. Puhutaan ikään kuin nenään honottamalla.

Vierailija
1384/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karttakieli 😝.

En tosin vieläkään tiedä, mihin🏴 aarre on kätketty. Paikka vaihtelee. Ja ilmansuunnat.

Vierailija
1385/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa jalassa pari ylimääräistä luuta. Paljastui sattumalta, kun murtuman vuoksi kuvattiin.

Vierailija
1386/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydämeni on käynyt 3 tuntia vähemmän mitä olen elänyt.

? ei ole mahdollista.

Veikkaan että on ollut sydänleikkaus jonka ajaksi pumppu stopattu ja sydön-keuhkokone hoitanut pumppuhommelit. Menikö oikein?

Mä olen ollut kahdeksisen tuntia ilman maksaa. Vanha poistettiin ja uus käytetty laitettiin tilalle.

Ajattelen aina kiitollisuudella niitä omaisia jotka menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen. Kun menin siirtoon, minulla oli kolmivuotiaa lapsi. Toivoin että saisin muutaman vuoden lisää että saisin kasvattaa lapseni. Pääsin kotiin runsaan kahden viikon päästä ja palasin työelämään hyvissä voimissa. Lapsesta tuli hyvä, kunnon ihminen, kasvatuksellani tai siitä huolimatta.

Kirjoitat että "menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen"  ei voinut olla terve.

Esim.onnettomuudessa tapaturmaisesti kuolleet vainajat voivat olla elinluovuttajia ja siten täysin terveitä.

Toki mutta uuden maksan saanut ei voi tietää millaiselta ihmiseltä se tuli.

Kyllä se luovuttajan terveys tutkitaan. Esim. rattijuopon kirroosissa olevaa maksaa tai rasvamaksaa tms ei siirretä kenellekään.

Tottakai tutkitaan mutta ei se joka saa uuden maksan saa tietää luovuttajasta mitään.

Vierailija
1387/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peenikseni on iso ja paksu.

onhan se aika erikoisuus suomalaismiehellä.

Vierailija
1388/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että sinut on ammuttu seulaksi entisessä elämässä? Tai että oikealla puolellasi on räjähtänyt sirpalekranaatti.

Vierailija
1389/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekseni ovat mustat, kikkelini on vaalea. Sen väriset kivekset ovat ilmeisesti melko harvinaiset

Vierailija
1390/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeksellisen runsas vaalean kihara rintakarvoitus.

Vierailija
1391/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että et saisi hammashoitoa erikoissairaanhoidossa jos laajat kiillehäiriöt synnynnäisesti? Selvitä asiaa. T. Ammattilainen

Vierailija kirjoitti:

Nenä ihan viturallaan, sierainten välissä oleva väli on vinossa kuin kauttamerkki. Häpyhuulet on niin isot että on kuin olisi vaippa housuissa, vitiligo leviää vuosi vuodelta lisää ja hampaat on kohta kokonaan ilman kiillettä. Rahalla saisi korjattua nämä kaikki paitsi viyiligon, mutta sellaisia rahoja ei ole. En juurikaan enää poistu asunnostani.

Vierailija
1392/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi päällekkäinen rivi ripsiä, poikkeuksellisen suuri ja ketterä kieli, ektooppista maitoa tuottavaa rintakudosta kainalossa, sormissa hyvä kyky sietää kuumaa (voin esim kääntää paistamani pihvit tai uunissa olevat kalapuikot käsin), kyky liikuttaa sieraimia ja kyky laittaa silmät katsastamaan tahdonalaisesti.

Vierailija
1393/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morgellonin tauti

Vierailija
1394/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajentunut sydän

Vierailija
1395/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nimettömät noin sentin etusormia pidemmät. M

Niin minullakin. 

Tapahtui niin, että silmieni väri vaihtui, tosin tämä ei varmaan ole sikäli mikään erikoisuus, että se tapahtui glaukoomatippojen vaikutuksesta. Lääkkeen ohjeessa kerrotaankin tällaisesta mahdollisuudesta. Kuitenkin luin jostakin, että silmät muuttuisivat mahdollisesti ruskeaksi. Minun vihreät silmäni muuttuivat sinisiksi, mutta niissä on mustuaisen ympärillä ohut ruskeakin pyörylä. 

Vierailija
1396/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikkuliini kirjoitti:

Osaan tärisyttää mun silmiä!

Kääk! Siis miten sinun silmäsi tärisevät? Kuulostaa aika kamalalta. :D

Vierailija
1397/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimattomuus lähes 40-vuotiaana

osatekonivel

k-piikkineitsyys myös

Vierailija
1398/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri pituiset peukalot, epämuodostuneet pikkuvarpaat, nivelten yliliikkuvuus, keijun korvat, väriä vaihtavat silmät, ei yhtään puhjennutta viisaudenhammasta, valtavat keuhkot minun kokoiselleni (tullut varmaan lauluharrastuksesta), rusketun helposti enkä juuri koskaan pala.

Vierailija
1399/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suora (oikea) että käyrä (vasen) peukalo. Yleensä siis se on jompikumpi ja molemmissa käsissä.

Vierailija
1400/1574 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa genitaalikarvoja vasemman käden keskisormen ja nimettömän välissä. Syntymästä lähtien oli nimetön ja keskisormi kiinni toisissaan ja ne leikattiin irti jo lapsena ja siihen siirrettiin nahkaa nivusista. Ärsyttävä ja ällöttävä ominaisuus ja siitä pääsemme siihen, että nyppimällä ei karvojen kasvu vähene mihinkään sillä jo 20 v repinyt noita pois.