Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Kommentit (1574)
Kalloni on lievästi takaraivosta epämuodostunut, ilmeni magneettikuvauksessa 10v sitten. Ei näy mitenkään päällepäin paitsi jos ajelisin itseni kaljuksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni on käynyt 3 tuntia vähemmän mitä olen elänyt.
? ei ole mahdollista.
Veikkaan että on ollut sydänleikkaus jonka ajaksi pumppu stopattu ja sydön-keuhkokone hoitanut pumppuhommelit. Menikö oikein?
Mä olen ollut kahdeksisen tuntia ilman maksaa. Vanha poistettiin ja uus käytetty laitettiin tilalle.
Ajattelen aina kiitollisuudella niitä omaisia jotka menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen. Kun menin siirtoon, minulla oli kolmivuotiaa lapsi. Toivoin että saisin muutaman vuoden lisää että saisin kasvattaa lapseni. Pääsin kotiin runsaan kahden viikon päästä ja palasin työelämään hyvissä voimissa. Lapsesta tuli hyvä, kunnon ihminen, kasvatuksellani tai siitä huolimatta.Kirjoitat että "menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen" ei voinut olla terve.
Esim.onnettomuudessa tapaturmaisesti kuolleet vainajat voivat olla elinluovuttajia ja siten täysin terveitä.
Näytän ilmeisesti alle 30 vuotiaalta vaikka kohta jään eläkkeelle. Ainakin papereita kysyttiin kassalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useampi rako ylähampaiden välissä. Välillä ärsyttää olla maailman ainoa ihminen, jolla ei ole hampaat siististi kiinni toisissaan. Siis jossain valaistuksessa ne näyttävät ihan kivoilta, mutta joskus taas muistuttavat jättimäisiä mustia aukkoja.
Olen miettinyt, että jos repisi ne pois ja hankkisi tekarit, mutta pitänee kysyä hammaslääkäriltä. Tuntuu vain, että kaikilla muilla ihmisillä on kauniit hampaat ja upea hymy, kun katselee Instagramia tai tiktokkia. Niin että miksi minulla ei voisi myös olla sellaista.
Älä nyt hyvä ihminen niitä tekareihin vaihda jos ovat ehjät! Katso vaikka Vanilla Paradis, hänelläkin iso väli etuhampaiden välissä eikä yhtään näytä pahalta.
P.o. Vanessa Paradis... Mutta asiaan, on kulttuureja joissa rakoa etuhampaiden välissä pidetään kauniina. Valitettavasti ei meillä. Mutta kysy hammaslääkäriltä ihmeessä jos vaivaa! Auttaisivatko hammasraudat?
Miten niin ei meillä?! Esim. Vanessa on monen mielestä todella kaunis ja on useita mallejakin joilla persoonallisena piirteenä tuo hammasväli. Myös Madonnalla on ollut hammasväli, välillä isompi välillä pienempi.
Hammasrako usein korostaa kaunista suuta. Eräällä kaverillani oli tuo hammasrako ja maailman täydellisimmät, superpulleat huulet. Hän inhosi molempia piirteitä ja minä yritin kannustaa, että laita jotain todella punaista huulipunaa, sillä hän oli niin kaunis.
Kiva, kiitos kannustavasta palautteesta! Mutta sitten kun itselle tulee sellainen olo, että on jotenkin vajavainen tai poikkeava ja joutuu miettimään omia hampaitaan sosiaalisissa tilanteissa, niin siitä ei ehkä pääse yli ennen kuin tekee niille jotain. Vaikka ennen olisikin pitänyt niitä ihan ok-näköisinä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo muka todistaa, että kaikki pystyvät tuohon merkkiin jos Obama ja Williams saavat merkin tehtyä?
Hehän voivat olla leeviläistä/juutalaista sukua molemmat, niinhän minäkin olen ja kaikki perheen jäseneni saavat tuon käsimerkin aikaiseksi, mutta muita ko. merkin osaajia en tunne.
Tämä nyt on iänkaiken vanhaan viestiin vastaus, mutta jos vaikka kirjoittaja vielä tänne eksyisi. Esim. Minä ja mieheni pystymme tuon merkin tekemään, kummallakaan ei geenitestien perusteella ole pisaraakaan juutalaista verta. Tunnen myös leeviläisheimoon kuuluvan juutalaisen joka ei tuota merkkiä osaa tehdä, hän koko asiasta minulle aikanaan ensimmäisen kerran kertoi. Ei todellakaan ole kyse geeneistä.
Fyysisesti ei näkyvästi ole mitään erikoista, mutta psykofyysisesti elimistöni on todella herkkä.
Viime päivinä on jostain syystä ollut samankaltainen olo, jollaisen jotkut naiset kuvaavat olevan hormonien aiheuttamien mielialavaihteluiden aikaan, jolloin välillä itkettää, välillä suututtaa ja niin edelleen.
Tämä on ajoittain täysin hanurista, mutta vastapainona on se, että sitten, kun olo on hyvä ja rento, niin olo on sitten sitäkin nautinnollisempi.
Mies 34
Kastimerkki (syntymämerkki) silmäkarvojen välissä, joka leikattiin pois vasta teininä.
Silmäkirurgi huomasi iiriksessäni myös syntymämerkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eriväriset silmät, toinen sininen, toinen vihreä. Nimettömäni ovat etusormiani lyhyemmät ja kapeammat, kun useimmilla ihmisillä nimettömät näyttäisivät olevan etusormia pidemmät. Siskolla ja äidillä samanlaiset kädet, joten joku geneettinen juttu.
Ei, kyllä naisilla on yleisesti nimettömät etusormia lyhyemmät. Miehillä taas päinvastoin.
Katsopas tarkemmin. En ole nähnyt vastaavaa oikeasti kellään, jonka kanssa olen käsiä vertaillut sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hiekkaraitoja selässä. Olin siis hevosonnettomuudessa päälläni vain shortsit ja naruolkaintoppi, kun raahauduin selälläni hiekkatietä pitkin vähän matkaa. Selkään tuli pahempaakin jälkeä, jotka ovat parantuneet näkymättömiin, mutta jostain syystä muutamaan rantuun ikään kuin koteloitu hieman hiekkaa. Siellä ne raidat on nyt olleet yli 20 vuotta.
Kuulostavat arpeutumilta. Silti, aika cool story vaikka on varmasti ollut kipeä aikoinaan.
Voihan ne jotain sellaista olla, kyllä siellä kuulemma hiekanjyväsiä erottuu mieheni mukaan, itse en luonnollisesti ole niitä kovin tarkkaan päässyt katsomaan. Vasen lapaluu otti eniten osumaa, sieltä nahka rullautui pahiten. Parani kyllä ihan ok, eihän se silti ollut kuin pahanlaatuista asfaltti-ihottumaa (tai hiekkatie-ihottumaa tässä tapauksessa), mutta iho jäi vasemman lavan tienoilta jotenkin eri näköiseksi. Ei sitä kaukaa huomannut, mutta läheltä katsoessa oli jotenkin epätasaisen värinen, niin että kauempaa kuitenkin näytti tosiaan normaalilta. Siltä kohdalta iho myös välillä tuntui kipeältä, pelkästään se että t-paita osui ihoon sattui. Varmaan jokin hermopäätteiden vaurioitumiseen liittyvä juttu. Otin sitten alueelle tatuoinnin. Teki huomattavan paljon kipeämpää kuin toisessa lavassa ehjälle iholle tehty, mutta sen jälkeen iho ei ole enää koskaan ollut kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eriväriset silmät, toinen sininen, toinen vihreä. Nimettömäni ovat etusormiani lyhyemmät ja kapeammat, kun useimmilla ihmisillä nimettömät näyttäisivät olevan etusormia pidemmät. Siskolla ja äidillä samanlaiset kädet, joten joku geneettinen juttu.
Ei, kyllä naisilla on yleisesti nimettömät etusormia lyhyemmät. Miehillä taas päinvastoin.
Katsopas tarkemmin. En ole nähnyt vastaavaa oikeasti kellään, jonka kanssa olen käsiä vertaillut sukupuoleen katsomatta.
Nimettömät on naisilla pidemmät kuin etusormet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useampi rako ylähampaiden välissä. Välillä ärsyttää olla maailman ainoa ihminen, jolla ei ole hampaat siististi kiinni toisissaan. Siis jossain valaistuksessa ne näyttävät ihan kivoilta, mutta joskus taas muistuttavat jättimäisiä mustia aukkoja.
Olen miettinyt, että jos repisi ne pois ja hankkisi tekarit, mutta pitänee kysyä hammaslääkäriltä. Tuntuu vain, että kaikilla muilla ihmisillä on kauniit hampaat ja upea hymy, kun katselee Instagramia tai tiktokkia. Niin että miksi minulla ei voisi myös olla sellaista.
Älä nyt hyvä ihminen niitä tekareihin vaihda jos ovat ehjät! Katso vaikka Vanilla Paradis, hänelläkin iso väli etuhampaiden välissä eikä yhtään näytä pahalta.
P.o. Vanessa Paradis... Mutta asiaan, on kulttuureja joissa rakoa etuhampaiden välissä pidetään kauniina. Valitettavasti ei meillä. Mutta kysy hammaslääkäriltä ihmeessä jos vaivaa! Auttaisivatko hammasraudat?
Miten niin ei meillä?! Esim. Vanessa on monen mielestä todella kaunis ja on useita mallejakin joilla persoonallisena piirteenä tuo hammasväli. Myös Madonnalla on ollut hammasväli, välillä isompi välillä pienempi.
Hammasrako usein korostaa kaunista suuta. Eräällä kaverillani oli tuo hammasrako ja maailman täydellisimmät, superpulleat huulet. Hän inhosi molempia piirteitä ja minä yritin kannustaa, että laita jotain todella punaista huulipunaa, sillä hän oli niin kaunis.
Kiva, kiitos kannustavasta palautteesta! Mutta sitten kun itselle tulee sellainen olo, että on jotenkin vajavainen tai poikkeava ja joutuu miettimään omia hampaitaan sosiaalisissa tilanteissa, niin siitä ei ehkä pääse yli ennen kuin tekee niille jotain. Vaikka ennen olisikin pitänyt niitä ihan ok-näköisinä.
Guuglaa "gap tooth model" tai vastaavaa, niin näet kuvia, jospa tämä auttaisi henkiseen puoleen. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni on käynyt 3 tuntia vähemmän mitä olen elänyt.
? ei ole mahdollista.
Veikkaan että on ollut sydänleikkaus jonka ajaksi pumppu stopattu ja sydön-keuhkokone hoitanut pumppuhommelit. Menikö oikein?
Mä olen ollut kahdeksisen tuntia ilman maksaa. Vanha poistettiin ja uus käytetty laitettiin tilalle.
Ajattelen aina kiitollisuudella niitä omaisia jotka menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen. Kun menin siirtoon, minulla oli kolmivuotiaa lapsi. Toivoin että saisin muutaman vuoden lisää että saisin kasvattaa lapseni. Pääsin kotiin runsaan kahden viikon päästä ja palasin työelämään hyvissä voimissa. Lapsesta tuli hyvä, kunnon ihminen, kasvatuksellani tai siitä huolimatta.Kirjoitat että "menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen" ei voinut olla terve.
Esim.onnettomuudessa tapaturmaisesti kuolleet vainajat voivat olla elinluovuttajia ja siten täysin terveitä.
Toki mutta uuden maksan saanut ei voi tietää millaiselta ihmiseltä se tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimettömät on naisilla pidemmät kuin etusormet.
Mulla on nimetön lyhyempi kuin etusormi. Nainen oon.
Vierailija kirjoitti:
Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä. Siis merkittävästi muuta purukalustoa pidemmät ja tosi terävät. Sekä ylhäällä että alhaalla. Vielä maitohampaiden aikaan oli ihan normaali purukalusto, mutta rautahampaat olivatkin tällaiset. Pidän niistä :) Vaikka on niistä joutunut kuulemaan aika rumia kommenttejakin.
Hui!!
Ehkä on paljon muitakin, jotka pystyvät samaan eli sulkemaan nenän ja aukaisemaan sen ilman pitämällä sormilla kiinni. Niin, ettei haista mitään tai esim. valu mitään nieluun. Myös ääneni muuttuu samanlaiseksi kuin joku pitäisi nenästäni kiinni kun suljen sen ilman käsiäni siis automaattisesti. Hieman hankala selittää.