Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
monta kymmentä kiloa positiivisuutta
Hampaat menee ristiin rastiin,aikoinaan lapsena jäi oikomishoito kesken kun odotettiin leukojen kasvua (tämä siis jo 60 ja 70 luvun taitteessa), myöhemmin totesivat että hampaiden vinous on vaan kosmeettinen haitta eikä hankaloita purentaa. Olen sitten näillä mennyt,vaikka onhan joku aina välillä muistanut huomauttaa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun tutkimuksissa napautellaan polvea ja etsitään heijastetta eli refleksiä, niin kummallakaan puolella ei jalka nytkähdä. Näin ollut lapsesta saakka.
Toi on ihan normaalia ja Ok.
Huonompi asia on jos toisessa on heijaste ja toisessa ei.
Haloluomet, siis luomet, joiden ympärillä n. 0,5cm-3cm vitivalkoinen ja pigmentitön ympyrä, joka ei rusketu. Muistuttaa vitiligoa, mutta sitä se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset
Samma här, mutta mielestäni nämä eivät kovin erikoisia poikkeamia ole.
Tämä ei ole minun erikoisuus vaan äitini. Hänellä ei kasva säärikarvoja eikä kainalokarvoja. Siis ei ollenkaan. Näiden lisäksi hän ei haise koskaan hieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noin parikymmentä syntymämerkkiä, jos ihan pienimmätkin lasketaan. Niitä on kädessä, käsivarressa, sääressä ja jalkaterässä. Kummaa niissä on se, että ne kaikki ovat oikealla puolella.
Millaisia syntymämerkkejä tarkoitat? Monet kutsuvat esim. luomia syntymämerkeiksi, vai tarkoitatko ns. viinimerkkejä?
Mulla on yksi jota kutsun syntymämerkiksi. Sellainen pigmentiltään hieman normaalia ihoa tummempia, aika lailla samaa väriä kuin mitä olen jos on kesällä tullut tervettä päivetystä - eli ei mitenkään selkeästi tumma, kuitenkin helposti huomattavissa oleva erivärinen ja terävärajainen. Ei ole luomi, eikä googlauksen perusteella myöskään viinimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset
Samma här, mutta mielestäni nämä eivät kovin erikoisia poikkeamia ole.
Pojallani on tämä, minusta todella kiva piirre
Jalat ovat eri muotoiset ja hiukan eri kokoiset. Silmät ovat hiukan eri väriset. Yksi "vampyyri" yläkulmahammas. Lievä aurinkoallergia. Sattumoisin se vampyyrihammaspuoli on minusta se kauniimpi puoli minusta kun katsoo silmiä ja jalkoja.
Toinen korvani on taaempana kuin toinen ja korvalehden yläosassa on lovi.
Toinen rintani on huomattavasti pienempi kuin toinen ja toinen lapaluuni korkeammalla kuin toinen.
Antennit päässä. Olen avaruusolio.
Vierailija kirjoitti:
Jalat ovat eri muotoiset ja hiukan eri kokoiset. Silmät ovat hiukan eri väriset. Yksi "vampyyri" yläkulmahammas. Lievä aurinkoallergia. Sattumoisin se vampyyrihammaspuoli on minusta se kauniimpi puoli minusta kun katsoo silmiä ja jalkoja.
Oletko yhdistelmä kahta, eli kuten osa kahden eri värin simät omaavaista, olisit siis kaksonen yhdessä ihmisessä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kimeeri
Häpykummulla on 2€ kolikon kokoinen läntti jossa ei ole koskaan kasvanut karvaa. Se on melkein keskellä sitä "karvakolmiota", vähän vasemmalla kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa genitaalikarvoja vasemman käden keskisormen ja nimettömän välissä. Syntymästä lähtien oli nimetön ja keskisormi kiinni toisissaan ja ne leikattiin irti jo lapsena ja siihen siirrettiin nahkaa nivusista. Ärsyttävä ja ällöttävä ominaisuus ja siitä pääsemme siihen, että nyppimällä ei karvojen kasvu vähene mihinkään sillä jo 20 v repinyt noita pois.
Mistähän tämmöinen sormien ja varpaiden yhteenkasvaminen johtuu!? Minulla myös syntyessä olivat molemman käden nimettömät ja keskisormet kasvaneet osittain yhteen. Minulta tosin siirrettiin leikkauksessa käsivarren sisäosan ihoa joten karvoja ei ole koskaan kasvanut.
Mulle sanottiin, että johtuis Tsernobylistä mikä matchäis ainakin omalla kohdalla.
Minulla on harmaat silmät mutta pupillin ympärillä on keltainen kehä, joskus suurempana joskus pienempänä. Ei siis kultainen vaan keltainen. On kutsuttu hullusilmäksi, kiilusilmäksi ja vaikka miksi. Ei tuosta ole mitään haittaa ole ollut mutta olisi kiva tietää olisiko täällä muitakin "keltasilmiä"? :)
Sydämessä mittatilaustyönä tehty proteesi.
Emättimen aukko ja peräaukko tavallista lähempänä toisiaan, mikä lisää hiivatulehdusten riskiä ja pistää vähän varomaan oikein reipastahtista panemista ettei lipsahda yllärinä väärälle puolelle.
Harvinaisen pyöreät ja symmetriset rinnat, joita ukkoni kutsuu mainostisseiksi. :)
Mistähän tämmöinen sormien ja varpaiden yhteenkasvaminen johtuu!? Minulla myös syntyessä olivat molemman käden nimettömät ja keskisormet kasvaneet osittain yhteen. Minulta tosin siirrettiin leikkauksessa käsivarren sisäosan ihoa joten karvoja ei ole koskaan kasvanut.