Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita miehiä, jotka eivät kelvanneet naisille nuorempina, mutta sitten keski-iän lähestyessä naisten kiinnostus onkin kasvanut?

Vierailija
04.10.2025 |

Itse en kelvannut alle kolmekyppisenä kenellekään ns. omissa silmissä normaaleille naisille. Nyt kun ikää on hieman reilut 40v, niin tuntuu, että naiset osoittavat selkeästi suurempaa kiinnostusta. Siis selaisetkin naiset, jotka eivät ulkonäöltään tai statukseltaan varmasti olisi huolineet aikoinaan vaikkapa 26-vuotiasta meikäläistä. Tulee väistämättä mieleen, että halutaanko nyt sitten sellaista vakaassa taloustilanteessa ja elämä kunnossa olevaa miestä, kun taas reilut 15 vuotta aiemmin se "kunnon mies" ei kelvannut. Nyt sitten halutaan kaapia kermat päältä, kun nuoruuden hunsvotit on heivattu mäkeen heidän täytettyä tehtävänsä ja nyt on sitten niiden vanhojen hylkiöiden aika tuoda taloudellista turvaa ja muutoinkin turvallista arkea.

Sanonpahan vaan, että paskat, ei onnistu. En parisuhdetta sulje pois, mutta se ei enää tarjoa minulle sitä lähtökohtaa mitä olisi tarjonnut joskus aiemmin. En niin sanotusti enää tarvitse sitä tässä isässä, mutta jos oikeasti tosi jalat alta vievä nainen sattuu kohdalle, niin ehkä sitten. Jotenkin vain niin ärsyttää tämä yhtälö ja tulee fiilis, että minua pidetään ikään kuin jonain kulutustuotteena, joka otetaan elämään hyödykemielessä sitten kun ne omat intressit parhaiten täyttyy.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus ei kaunista ketään.

Vierailija
2/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera kostonhimoinen setämies - joka naisen unelma :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuossa vuodatuksessasi sitten tullut mieleen, että keski-ikäisellä naisellakin on jo omaa varallisuutta, ei siihen tuollaista katkeroukkoa kannata ottaa fiilistä pilaamaan.

Vierailija
4/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset halua sinua nytkään, pahat harhat sulla nyt.

Vierailija
5/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rumat joille on sittemmin kertynyt rahaa. En minä.

Vierailija
6/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Naisten kiinnostus kuitenkin katoaa välittömästi, kun käy ilmi, että olen kokematon. Siis reaktio on sitä tasoa, että olisin joku kissojen kivittäjä tai vastaava. Eivätkö naiset osaa sen vertaa reflektoida, että ymmärtäisivät muuttuneiden preferenssiensä selittävän tilanteen täysin.

Vierailija
7/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 35-vuotiaana alkoikin käymään niin että naiset juttelivat oma-aloitteisesti ja katselivat koiranpentuilmeellä josko tekisin heille aloitteen. Ja minähän tein. Erityisesti 25-30 vuotiaat naiset ovat kimpussa ja pyörittelen useampaa tuollaista naikkosta nyt. 

Vierailija
8/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus ei kaunista ketään.

realismi ei ole katkeruutta

Vierailija
9/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lopettanut mieslapseilun. Siinä syy.

Vierailija
10/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös alkanut lähempänä neljää kymmentä tulemaan kiinnostusta naisilta. Jotain vaan on joskus ilmeisesti mennyt rikki ja ei riitä itseluottamus lähtemään treffeille. Kerron kyllä että olen täysin kokematon ja kiinnostus lopuu siihen.

Vierailija
11/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. 19-vuotiaasta asti on kiinnostusta naisten joukossa ollut ja 2 pitkää suhdetta, joista toinen jatkuu edelleen. Nyt alan olemaan jo 50+, joten ei tämän ikäisenä enää kelpaa muuta kuin roskiin. 

Vierailija
12/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sitten jatkossakin yksinäinen hylkiö jos se kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta. Ei tuo nykyinen menekkisi ikuisesti kestä. 

Vierailija
13/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut katkeratkin ihmiset on hyvin säilyneet. Teissä vaan pitäisi olla joku varoitus kyljessä, vaikka tuo teksti

halutaanko nyt sitten sellaista vakaassa taloustilanteessa ja elämä kunnossa olevaa miestä, kun taas reilut 15 vuotta aiemmin se "kunnon mies" ei kelvannut. Nyt sitten halutaan kaapia kermat päältä, kun nuoruuden hunsvotit on heivattu mäkeen heidän täytettyä tehtävänsä ja nyt on sitten niiden vanhojen hylkiöiden aika tuoda taloudellista turvaa ja muutoinkin turvallista arkea.

Sanonpahan vaan, että paskat, ei onnistu.

Yök. Ne, jotka tunsi teidät nuorena, tiesi, minkälaiset ajatukset teillä on. Kukaan ei halua narsistista mulqqua ja uskokaa pois, kukaan ei edelleenkään halua.

Vierailija
14/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on keski-ikäisten incelien syyskokous menossa? 

Ok, jatkakaa.

Vierailija
15/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapset on tehty jo jännisten kanssa. Nyt on sinun vuorosi aika tulla elättämään heitä.

Vierailija
16/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut. Kun ikää oli 22 ja bodasin ja menin yliopistoon, tuntui että tytöt kävivät kuumana, ikähaitarissa 14-40 tuli kontakteja aktiivisesti. Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin, vaikka on miljoonia varallisuutta niin eipä ole vuosiin yksikään uusi nainen osoittanu kiinnostusta paitsi yksi kahden lapsen äiti jolta ostin palveluita ja taisi tykästyä kun luonnostaan tutustuimme siinä. 

Eikähän se ihmekään ole, tuolloin oli siinä kunnossa että tytöt puristelivat hauiksia kadulla, aina nätit vaatteet päällä ja hiukset laitettu, ja oli tilanteissa jossa kohtasi näitä naisia, siinä missä nyt on elämäntilanteesta johtuen vaikea treenata säännöllisesti, halvimmat verkkarit ja kuteet päällä päivästä toiseen, parturissa ei tullut käytyä vähään aikaan ja naisia näkeekin lähinnä vain ruokakaupan käytävillä kun siellä joskus käy ostoksilla.

Vierailija
17/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kuulun tuohon ryhmään. Nuorena syynä olivat rillit. Nyt lähes kaikilla ikäisilläni naisilla on rillit, mutta nämä kiimaiset suomalaiset emakot eivät enää kiinnosta. Löysin ulkomailla itselleni ihanan naislääkärin, joka piti minusta muista syistä. Eikä meillä kummallakaan ole ... rillejä.

18/18 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tuohan voi olla hyvä tilanne! Nyt kannattaa yrittää tavata se elämänsä nainen. Jotkut ovat sellaisia late bloomereita. Olin itsekin sellainen. Nuorena vähän ylipainoinen, rillipäinen tyttö. Eipä mua paljon pojat katselleet.

Sitten nelikymppisenä olinkin se, joka oli naisellinen, hyvin säilynyt, lapseton ja hyvä kroppa. Plus hyvä elintaso ja ura.

Nyt viisikymppisenä olen taas lässähtänyt ja tätiytynyt, sellaista se on. Jokaisella on se oma paras ikä, minulla se oli nelikymppisenä. 

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme