Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

1361/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileä ja pehmeä iho.

Ei juuri karvoja.

Raskaat luut.

Treeni tarttuu lihaksiin helposti.

Pystyn rasittamaan kehoa äärimmilleen noin tunnin ajan riippumatta olenko huonossa vai hyvässä kunnossa. Eli saan maksimaalisen tehon irti.

Vierailija
1362/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäännyn hitaasti, kuten moni suvussa. Keski-ikäisenä miehenä luullaan jopa parikymppiseksi. Oikeassa elämässä väitetään, että en voi olla keski-ikäinen ja jos mainitsen asiasta vaikka netissä, niin väitetään juuri vastakkaista, että ei voi pitää paikkaansa, että keski-ikäistä luultaisiin parikymppiseksi. Ikään kuin maailmaan ei mahtuisi kaikkia ääripäitä ja kaikkea siltä väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" merenneitovarpaat " nimetön ja pikkuvarvas kasvanu puolen sentin matkalta yhteen, tyttärellä samanlainen 😊

Sama, paitsi yhdessä olevat vatpaat ovat ukkovarpaasta kaksi seuraavaa. Perheessäni muilla ei ole tätä, eikä myöskään omilla lapsillani.

Itsellä myös tämä ja peritty on toiselta vanhemmalta. Ilmankos olenkin hyvä uimaan, oikea vesipeto!

Vierailija
1364/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäännyn hitaasti, kuten moni suvussa. Keski-ikäisenä miehenä luullaan jopa parikymppiseksi. Oikeassa elämässä väitetään, että en voi olla keski-ikäinen ja jos mainitsen asiasta vaikka netissä, niin väitetään juuri vastakkaista, että ei voi pitää paikkaansa, että keski-ikäistä luultaisiin parikymppiseksi. Ikään kuin maailmaan ei mahtuisi kaikkia ääripäitä ja kaikkea siltä väliltä.

Tämä on mullakin ollut pitkälle keski-ikään jopa itseäni harmittava asia (olen nainen). Ei nyt enää, on hamsterinpussit ja kaulalla aikamoinen heltta leuan alla. Siltikin vielä joskus joku vieras luulee minua mieheni tyttäreksi, jos ollaan yhdessä jossain! Onhan se mies 10 vuotta minua vanhempi, että ei se kai niin outoa ole. Minua on vielä kuusikymppisenäkin joku sanonut pikkutytön näköiseksi, se ei tuntunut kohteliaisuudelta, eikä kai ollut tarkoituskaan.

Vierailija
1365/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ylimääräinen selkänikama. Huomattiin vase 30v.

Vierailija
1366/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselässäni kasvaa pitkää karvaa. Jos jätän karvat ajamatta ne kasvavat helposti 20 senttiseksi hännäksi.

Vierailija
1367/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useampi rako ylähampaiden välissä. Välillä ärsyttää olla maailman ainoa ihminen, jolla ei ole hampaat siististi kiinni toisissaan. Siis jossain valaistuksessa ne näyttävät ihan kivoilta, mutta joskus taas muistuttavat jättimäisiä mustia aukkoja.

Olen miettinyt, että jos repisi ne pois ja hankkisi tekarit, mutta pitänee kysyä hammaslääkäriltä. Tuntuu vain, että kaikilla muilla ihmisillä on kauniit hampaat ja upea hymy, kun katselee Instagramia tai tiktokkia. Niin että miksi minulla ei voisi myös olla sellaista.

Voi, kyllä meitä on paljon, et todellakaan ole harvinaisuus rakohampainesi!

Minullakin on ollut harvat etuhampaat, yksi rako oli sen verran iso, että sitä on hammaslääkäri paikkaillut umpeen. En muista itse kuitenkaan nuorena siitä kärsineeni vaan taisi hammaslääkäri sen ottaa aikoinaan puheeksi. Että ne raot saadaan pienemmiksi, jos niin haluan. Ja halusinhan tietysti! Etuhampaisiin kiinnitettiin jonkinlaisia kuorikoita tai miksi niitä sanoisi. Hampaani näyttävät ihan normaaleilta, ei ne "lisäosat" erotu. Mutta ei se hammasrivini silti täydellinen ole.

Vierailija
1368/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso luomi jossa kasvaa karvoja. Mies kutsuu sitä kahviläiskäksi.

Vierailija
1369/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kainalossa kolmas rinta. Ylimääräinen rintarauhanen, joka on kasvanut aika kookkaaksi.

Vierailija
1370/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoni on melkoisen epäsymmetrinen ja luulen sen johtuvan lapsena saamastani kasvuhormonihoidosta. Olen siis vain 152cm pitkä ja 46kg nainen mutta kengän kokoni on 38 ja leveän lestin vuoksi on vaikea löytää sopivia kenkiä. Jalkapöytä on leveimmillään 10cm kun varaan painoa sille. Myös kämmeneni ovat suuret ja leveät kuin milläkin työmiehellä. Olen oikeasti koomisen näköinen naiseksi!

Vierailija
1371/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toinen peukalo samanlainen kuin Megan Foxilla.

Lucky girl 😄 mulla on molemmat peukalot 😂

Vierailija
1372/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset

Tuo on nimeltään heterokromia, minullakin on. Minulla on myös kolmas nänni.

Sama yhdistelmä täällä, heterokromia ja kolmas nänni. :D

Vierailija
1373/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peenikseni on iso ja paksu.

Ollaanko tavattu joskus..

Vierailija
1374/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa viheltää. Oon vuosikaudet yrittänyt opetella, mut kuuluu vain suhinaa. Ja ihan normivihellyksestä on kyse, ei sellaisesta, jossa käytetään sormia mukana. En tiedä ketään muuta, joka ei osaa...

Vierailija
1375/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydämeni on käynyt 3 tuntia vähemmän mitä olen elänyt.

? ei ole mahdollista.

Veikkaan että on ollut sydänleikkaus jonka ajaksi pumppu stopattu ja sydön-keuhkokone hoitanut pumppuhommelit. Menikö oikein?

Mä olen ollut kahdeksisen tuntia ilman maksaa. Vanha poistettiin ja uus käytetty laitettiin tilalle.

Ajattelen aina kiitollisuudella niitä omaisia jotka menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen. Kun menin siirtoon, minulla oli kolmivuotiaa lapsi. Toivoin että saisin muutaman vuoden lisää että saisin kasvattaa lapseni. Pääsin kotiin runsaan kahden viikon päästä ja palasin työelämään hyvissä voimissa. Lapsesta tuli hyvä, kunnon ihminen, kasvatuksellani tai siitä huolimatta.

Kirjoitat että "menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen"  ei voinut olla terve.

Esim.onnettomuudessa tapaturmaisesti kuolleet vainajat voivat olla elinluovuttajia ja siten täysin terveitä.

Toki mutta uuden maksan saanut ei voi tietää millaiselta ihmiseltä se tuli.

Miten tätäkin on joku alapeukuttanut?

Vierailija
1376/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä. Siis merkittävästi muuta purukalustoa pidemmät ja tosi terävät. Sekä ylhäällä että alhaalla. Vielä maitohampaiden aikaan oli ihan normaali purukalusto, mutta rautahampaat olivatkin tällaiset. Pidän niistä :) Vaikka on niistä joutunut kuulemaan aika rumia kommenttejakin.

Naisella tuo on erittäin söpöä.

Vierailija
1377/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kankea ja niveleni eivät ole yliliikkuvat. Käteni ovat pienet ja sirot. Saan peukalon siirrettyä suppuun kämmenen keskelle niin, että käden ympärysmitta on sama kuin ranteen. Olen varma, että pääsisin nippusiteistä ja käsiraudoista pienellä manööverillä irti.

Kissa pystyy menemään päänsä kokoisesta reiästä läpi, koska sen lapaluut ovat irtonaiset toisin kuin ihmisellä. Ajattelen, että mun suppukäsi on samanlainen.. vaikka kiinnihän ne luut ovat. Ehkä mulla on vaan sellainen "kapea käsi". Onko muita samanlaisia?

Minä. Mulla sama juttu.

Vierailija
1378/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy nk. ylimääräisiä luita paikoista joissa ei pitäisi olla mm. lisäkylkiluita ja nikamia, sekä erillisiä luita sormien alueelta. Yllättäen ei ole sitten viisaudenhampaita, saati otsa-onteloa, mikä on normi nyky-ihmisellä.

Vierailija
1379/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kynsien kasvaessa pituutta se valkoinen osa on luonnostaan oikeasti lumivalkoinen. Kynnet ovat lisäksi liuskoittuvat ja aika pehmeät. Saan pitkät kynnet ainoastaan, jos käytän sitä kynnenkovetusainetta.

Vierailija
1380/1574 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nimettömät noin sentin etusormia pidemmät. M