Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Rypyttömyys perintötekijöinä sillä olemme sileän ihon saaneet geeni perimäsämme eikä se kurttuunnu iänkään myötä.
Se on erikoisuus että ei rypisty nahka vaikka joisi viinaa ja tupakoisi koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on harmaat silmät mutta pupillin ympärillä on keltainen kehä, joskus suurempana joskus pienempänä. Ei siis kultainen vaan keltainen. On kutsuttu hullusilmäksi, kiilusilmäksi ja vaikka miksi. Ei tuosta ole mitään haittaa ole ollut mutta olisi kiva tietää olisiko täällä muitakin "keltasilmiä"? :)
tarkista kolesteroli?
Vierailija kirjoitti:
Rypyttömyys perintötekijöinä sillä olemme sileän ihon saaneet geeni perimäsämme eikä se kurttuunnu iänkään myötä.
Se on erikoisuus että ei rypisty nahka vaikka joisi viinaa ja tupakoisi koko ikänsä.
ai sun mummuki näyttää siltä että olis just 19 täyttäny..
jep jep, mahtavaa tää harhassa eläminen
Mulla on kääpiövarvas, vasemman jalan keskivarvas on huomattavasti normaalia lyhyempi. Nuorempana en kehdannut käyttää varvassandaaleja, nykyään olen ylpeä erikoisuudestani ja suosittelen varvikkailla.
kaka-duu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai sun mummuki näyttää siltä että olis just 19 täyttäny..
jep jep, mahtavaa tää harhassa eläminen
Ei näytä miltään 19v näyttäneeltä vaan ikäiseltään mutta ei tule ryppyjä. Ymmärsit nyt väärin sillä ei näytä miltään nuorelta mutta ei ryppyynny nahka niin kuin muilla saman ikäisillä.
Hurjan pitkät ja leveät jalkaterät ja samanlaiset varpaat. Alapäässä on mieletön lipooma, joka on kuin sellainen miehen pieni... Lapsi nauroi, että oonko vaihtamassa sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on harmaat silmät mutta pupillin ympärillä on keltainen kehä, joskus suurempana joskus pienempänä. Ei siis kultainen vaan keltainen. On kutsuttu hullusilmäksi, kiilusilmäksi ja vaikka miksi. Ei tuosta ole mitään haittaa ole ollut mutta olisi kiva tietää olisiko täällä muitakin "keltasilmiä"? :)
Tunnen henkilön jonka silmät on aina näyttäneet enemmän keltaisilta kuin ruskeilta tai kultaisilta. Olisko se 'osittainen heterokromia'? Oikeaa termiä en nyt jaksa googlata.
Vierailija kirjoitti:
En osaa viheltää. Oon vuosikaudet yrittänyt opetella, mut kuuluu vain suhinaa. Ja ihan normivihellyksestä on kyse, ei sellaisesta, jossa käytetään sormia mukana. En tiedä ketään muuta, joka ei osaa...
En osaa minäkään. 40 v yrittänyt. En myös osaa napsautella sormia
Puuttuu synnynnäisesti hampaita, kakkoset yläleuasta. Kulmahampaat heti ykkösten vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea puoleni on n. 4cm vasenta lyhyempi. Kengissä eroa on 2 numeroa.
Miten tuossa tilanteessa ostetaan kenkiä?
Itselläni on puoli numeroa eroa ja on aivan tavallista. Otan sen suuremman mukaan ja laitan usein pohjallisen siihen toiseen.
Ei niitä ostetakaan vaan teetätän suutarilla ortopediset jalkineet apuvälineklinikan kautta.
Noinko helposti niitä vaan saa? Kaikkeen sitä rahoja tuhlataankin. Ymmärtäisin paremmin, jos jaloissa olisi jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea puoleni on n. 4cm vasenta lyhyempi. Kengissä eroa on 2 numeroa.
Miten tuossa tilanteessa ostetaan kenkiä?
Itselläni on puoli numeroa eroa ja on aivan tavallista. Otan sen suuremman mukaan ja laitan usein pohjallisen siihen toiseen.
Ei niitä ostetakaan vaan teetätän suutarilla ortopediset jalkineet apuvälineklinikan kautta.
Noinko helposti niitä vaan saa? Kaikkeen sitä rahoja tuhlataankin. Ymmärtäisin paremmin, jos jaloissa olisi jotain vikaa.
No ei varmaan jo ole mitään vikaa, jos toinen puoli on toista lyhyempi.
Olen n. 45v mies.
176 cm.
Mutta raajani ovat pitkät ja laihat suhteessa muuhun kroppaan.
Erittäin kapeat ja ohuet luut. Varsinkin käsissä, reisissä, säärissä ja nilkoissa ynnä sormissa.
Jos katsot pitkiä ja kauniita missinaisia ja heidän upeita pitkiä laihoja sääriä, voin todeta että minun sääret on hoikemmat ja sirommat kuin heillä.
Nilkka on myös todella ohut ja siro.
Asiasta on myös puhuttu naistenkin kanssa ja olen kuullut ylistäviä sanoja hoikissta ääristäni heidän kummastelun aikana.
Verkkoa virtsarakossa endometrioosileikkauksen jäljiltä.
Minulla silmässä ruskea läiskä, sama vanhimmalla tyttärellä, kaksoskasvain leikattu, munuaisia liikaa, sekä virtsajohtimia, vasem, malla puolella, sekä immuunipuutos, todettu aikuisena, aiheuttaa tarttuvien tautien saamisen, jos en ole varovainen-
Vierailija kirjoitti:
Toisessa reidessä syntymämerkki, joka on ihan Batman-logon näköinen :'D
Tästä pitäisi saada kuva.
Alimmat kylkiluut ovat huomattavasti alempana kuin lantioluiden "huiput".
Vierailija kirjoitti:
Minulla on synnynnäisen sydänvian leikkausarpi ja samasta leikkauksesta arvet reisivaltimoiden kohdalla ja kyynärtaipeissa. En ole koskaan tuntenut itseäni kotoisaksi uimapuvussa, en käytä avokaulaisia toppeja, t-paidassa joskus kommentoitu olenko entinen narkki kun kyynärtaipeissa on ne arvet.
Uskokaa pois ottaisin mieluummin näkyviä luomia, korvalehtiongelmia tms. minun näkökulmasta pikkuhuolia kuin tämän.
Et ole ainoa, kaverillani on todella näkyvä T-mallinen arpi. Itselläni onneksi alhaalla rintojen välissä suora arpi eikä juuri näy, ja oikean rinnan alla. Ilmeisesti siitä johtuen oikea rinta jäänyt pienemmäksi noin yhden kuppikoon. Arven takia nuorena arastelin mennä rintaliivikauppaan (siihen aikaan niitä ei ollut muualla myynnissä) ja ehtivät kasvaa aika vapaasti ja nännit osoittavat sivulle. No, ei nyt enää niin paljon kun roikkuvat jo muutenkin.
Reisitaipeessani oleva arpi on todella venynyt ja vaalea, tosi ällön näköinen, mutta ylipainoni vuoksi en ole muutenkaan juuri bikineissä esiintynyt, mutta nykyään uimarannalla en vaan välitä vaan nautin uimisesta.
Ei synnynnäisiä. Luvattomasti laitettuja juttuja. Ette voisi kuvitellakaan. Jos joku kertoisi mulle vastaavista jutuista lähtisin muualle vähän äkkiä. Tai siis ennen, kun tiesin näistä reaktioni olisi ollut tuo. Nyt olisi ehkä: "Ahaa en ole ainoa."