Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Miehen otsa ja leuka muuten naisellisessa naisen vartalossa.
Tämä on jo kyllä aika paha.
Kuka h###o tän nosti? Löysin v: lta 2018 oman erikoisuuteni itseni näppikseltä. Pitää edelleen paikkansa.
Yksittäinen karvatuppi rinnalla kasvattaa huomattavasti pitempää noin 12-15cm pitkää karvaa, kuin muut (ehkä 2-3cm)
Minulla on kaljamahani alla aivan liian pieni hana. Mahaa ei ikinä saa laskettua sen kautta tyhjäksi!
Kolmas nänni, vaikka onkin ihan luomen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
28,5 cm pitkä uloke.
Sun tapauksessa varmaan per*eestä roikkuu 28,5 senttinen iki-pa*ka.
Vierailija kirjoitti:
Yksittäinen karvatuppi rinnalla kasvattaa huomattavasti pitempää noin 12-15cm pitkää karvaa, kuin muut (ehkä 2-3cm)
eikö tälläiset ole niitä kaksosia jonka sikiö vaiheessa olet imaissut, eli tuossa kasvaa sen kaksosen hiukset? Jollain kasvaa kynttäkin....
Vierailija kirjoitti:
Luomurinnat K-kuppia, joista tullut maitoa teini-iästä saakka. Mitään syytä tälle ei ole löytynyt. Ikinä en ole raskaana ollut.
Kuulema eläinmaailmassa on myös naaraita, joilla ei ole omia jälkeläisiä mutta pystyvät imettämään toisen naaraan poikasia.
Sinulla on prolaktiini koholla. Luultavasti tietynlainen vaaraton kasvain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on syntymämerkki paikassa, johon minua vammautettiin edellisessä elämässäni (pistettiin kiväärin pistimellä) ja merkki on aivan saman näköinen kuin itse vamma. Kuolin siis silloin tuohon. Muistan entisen elämän todella hyvin, perheeni, asuinpaikkani jne, ja olen käynyt jopa katsomassa tuttuja paikkoja ja vanhaa kotiani ulkomailla. Ja en ole foliohattupöpi, vaan väitöskirjaa tekevä fiksu ihminen.
Psykoosissa ollessaan ei tajuakaan itse olevansa "pöpi". Kokemusta on.
No se psykoosi on ollut mulla sitten yhdenjaksoisesti viimeiset 39 vuotta ja ihan olen onnistunut tässä psykoosissa opiskelemaan, etenemään uralla, perustamaan perheen ja kohta väittelrn tohtoriksi. Ihsn hyvä psykoosi siis.
Juuri näin.
Ihmisten yleistieto on aika olematonta välillä.
Raamatusta poistettiin keisari Konstantinuksen aikana kaikki jälleensyntymiseen liittyvä materiaali. Tämä päätös on vaikuttanut länsimaiseen ajattelutapaan ja asenteisiin enemmän kuin mikään muu hallinnollinen päätös. Jos tätä päätöstä ei olisi tehty, olisi meille uskonnon tunneilla opetettu aivan täysin eri asioita.
Ottamatta kantaa siihen mikä on totuus, toimi päätös nerokkaasti siinä mihin se oli tarkoitettukin: hallita kansaa paremmin (kuoleman)pelon avulla.
Mulla on Y-kirjaimen muotoinen kohtu. Ihan samantekevää, kun en koskaan sitä tarvinnut ja nyt on vaihdevuodetkin jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on syntymämerkki paikassa, johon minua vammautettiin edellisessä elämässäni (pistettiin kiväärin pistimellä) ja merkki on aivan saman näköinen kuin itse vamma. Kuolin siis silloin tuohon. Muistan entisen elämän todella hyvin, perheeni, asuinpaikkani jne, ja olen käynyt jopa katsomassa tuttuja paikkoja ja vanhaa kotiani ulkomailla. Ja en ole foliohattupöpi, vaan väitöskirjaa tekevä fiksu ihminen.
Psykoosissa ollessaan ei tajuakaan itse olevansa "pöpi". Kokemusta on.
No se psykoosi on ollut mulla sitten yhdenjaksoisesti viimeiset 39 vuotta ja ihan olen onnistunut tässä psykoosissa opiskelemaan, etenemään uralla, perustamaan perheen ja kohta väittelrn tohtoriksi. Ihsn hyvä psykoosi siis.
Juuri näin.
Ihmisten yleistieto on aika olematonta välillä.
Raamatusta poistettiin keisari Konstantinuksen aikana kaikki jälleensyntymiseen liittyvä materiaali. Tämä päätös on vaikuttanut länsimaiseen ajattelutapaan ja asenteisiin enemmän kuin mikään muu hallinnollinen päätös. Jos tätä päätöstä ei olisi tehty, olisi meille uskonnon tunneilla opetettu aivan täysin eri asioita.
Ottamatta kantaa siihen mikä on totuus, toimi päätös nerokkaasti siinä mihin se oli tarkoitettukin: hallita kansaa paremmin (kuoleman)pelon avulla.
Haluatko kertoa aiheesta lisää, kiinnostaa? Vaikka siihen sinä joka et usko Jumalaan ketjuun jos et tänne halua.
Minulla on tosi pitkä häntäluu. Kädellä koskiessa tuntuu ihan pieni häntä ja se kipeytyy jos täytyy istua kauan aikaa samassa asennossa. En voi tehdä vatsalihaksia normaalilla istumaannousu-tyylillä sillä iho hännän kohdalta hankautuu rikki ja menee verelle.
Jouduin sappirakon poistoleikkaukseen, mutta leikkauksessa ilmeni, ettei minulla ole sappirakkoa koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä. Siis merkittävästi muuta purukalustoa pidemmät ja tosi terävät. Sekä ylhäällä että alhaalla. Vielä maitohampaiden aikaan oli ihan normaali purukalusto, mutta rautahampaat olivatkin tällaiset. Pidän niistä :) Vaikka on niistä joutunut kuulemaan aika rumia kommenttejakin.
Wau, hienot varmaan.
Nivusissa on kummallakin puolella isot koholuomet, ei symmetrisesti, mutta kummallakin puolella.
Värittömät kulmakarvat, ei näkyviä säärikarvoja muutaman ajoittain lisäksi, vaan vaaleaa nukkaa. Ei myöskään kainalokarvoja juurikaan. Blondi olen ja hiuksia kasvaa ihan normaalisti.
Minulla on kolme munuaista. Ehkä voisin luovuttaa yhden?
Heterokromia, toinen silmä ihan vaaleanvihreä ja toinen tumma sininen. Lisäksi palovammaa muistuttava syntymämerkki jalassa, ulottuu reidestä jalkapöydälle.
Moikka vaan tutuille.
Kun itse olen tylsääkin tavallisempi, saanko kertoa miehestä ja lapsesta? Miehellä on lapselle perityneet, isot ohuet korvat jotka saa käärittyä sievästi rullalle, kuin rustoa ei olisi! En tietenkään ole lapseni korvia rullaillut :D Mutta mieheni korvia, se on niin hassun näköistä ja mieskin tykkää, kuulemma rentouttaa. Miehellä on myös niin pitkä kieli, että yltää nuolla nenäänsä ja tämäkin on peritynyt lapselle!
Lisäksi miehellä sykkii pulssi ranteen päällä ja näkyy todella selvästi.
Ylimääräinen etuhammas "huuliluun" sisällä piilossa. Onpahan varahammas akuuttiin tarpeeseen. 😀
Luomurinnat K-kuppia, joista tullut maitoa teini-iästä saakka. Mitään syytä tälle ei ole löytynyt. Ikinä en ole raskaana ollut.
Kuulema eläinmaailmassa on myös naaraita, joilla ei ole omia jälkeläisiä mutta pystyvät imettämään toisen naaraan poikasia.