Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
1001/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on napa tosi korkealla. Pari kertaa on kysytty että eikö sulla ole napaa ollenkaan kun on ollut lyhyt paita päällä eikä sitä silti näy.

Vierailija
1002/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vasemmassa rinnassa sydämen kohdalla kirkkaanpunainen sydämenmuotoinen luomi. Käsittääkseni kirsikkaluomi nimeltään.

Oikea jalkani on yhden numeron isompi kuin vasen.

Kasvoni ovat vähän epäsymmetriset. Eniten pistää silmään se, että vasen kulmakarva usein kuvissa esim lupsottaa lähellä silmää ja oikea ihmettelevästi kohti hiusrajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iris koloboma, kuten kadonneella Madelinella, avaimenreiän muotoinen. Lisäksi saan peukalon nivelen paikoiltaan, eli käsiraudat ei minua pitele. Sormet muutenkin joustavat, saan peukun kiinni ranteeseen koko matkalta, kuten kaikki sormet taitettua kämmenen päälle "kaksinkerroin". Saan varpaat yhtä haralleen kuin sormet, näyttää hauskalta. Pääsen myös olkalukosta pois (harrastin taistelulajia, en ole rettelöinyt :D)

Terve serkku!

Suosittelen että käytte tutkituttamassa sydämenne, sillä kertomanne viittaa geenimutaatioon joka vaatii vakavuudesta riippuen jopa vuosittaisia käyntejä kardiologilla. Tiedän mistä puhun. Juurikin taistelulajit kielletty.

Vierailija
1004/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso palovamma, tullut jo ihan pienenä lapsena.

Vierailija
1005/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on napa tosi korkealla. Pari kertaa on kysytty että eikö sulla ole napaa ollenkaan kun on ollut lyhyt paita päällä eikä sitä silti näy.

Luultavasti olet aina ollut hoikka ja vatsan alueelta hyvässä kunnossa? Napa laskeutuu yleensä lihomisen ja vatsalihasten veltostumisen myötä.

Vierailija
1006/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea jalkapöytä 2cm (päkiästä) leveämpi mutta 2cm lyhyempi kuin vasen jalka. Viihdyn kumisaappaissa. Oisko jollai toisella toisinpäin niin ei tarvis ostaa kahta paria kenkiä että toiseen jalkaan saa 37 ja toiseen 39kengän?

N 30v

Vierailija
1007/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musitan yläasteelta erään poajn jolla oli mustekala-pupilli toisessa silmässä. Eli mustiainen vähän pitkänominen pystysuunnassa

Vierailija
1008/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea jalkapöytä 2cm (päkiästä) leveämpi mutta 2cm lyhyempi kuin vasen jalka. Viihdyn kumisaappaissa. Oisko jollai toisella toisinpäin niin ei tarvis ostaa kahta paria kenkiä että toiseen jalkaan saa 37 ja toiseen 39kengän?

N 30v

Mulla on kumpikin jalka normaalikenkää leveämpi. Pikkuvarpaat kärsivät aina normaaleissa F-lestin kengissä. Suosittelen ostamaan leveälestiset kengät sen sijaan, että ostat liian ison. Muuten se hölskyy. G-lestiä ja leveämpääkin saa ainakin Gaborilta, Riekeriltä, Sieviltä, Eccolta ja Medicukselta. Tottakai tämä ei ratkaise eriparijalkaisuuden ongelmaasi.

Vierailija
1009/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peukalot on lyhyemmät kuin etusormet. Tosi friikkiä!

Vierailija
1010/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti iso muna ja järjettömän kokoset pallit kaupan päälle... joutuu kulkemaan verkkareissa tai bagy tyyppisissä farkuissa.

Vierailija
1011/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nano nano kirjoitti:

"Vulcan-tervehdyksestä" näkyy tulleen kiista. Eleen osaa kuitenkin melkein jokainen, joka katsoi 80-luvun alussa Ystäväni avaruudesta -sarjaa.

Olen kysynyt vuosien mittaan kymmeniltä ihmisiltä, saavatko he sormensa tuolla tavalla erilleen. Melkein kaikki saavat. Minulla on kuitenkin jatkokysymys: saatteko te nimettömän ja keskisormen takaisin yhteen niin, etteivät pikkusormi ja etusormi liikahdakaan? Kukaan ei ole vielä onnistunut siinä, paitsi minä. :)

MInä Hep!

Vierailija
1012/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset

Tuo on nimeltään heterokromia, minullakin on. Minulla on myös kolmas nänni.

Ei muuten ole, ainakin Googlen mukaan heterokromiassa toinen silmä on kokonaan eri värinen toiseen silmään verrattuna. Itsellä sama homma eli vain pieni tumma läikkä sinisissä silmissä.

Täydellinen heterokromia on eriväriset silmät. Central heterochromia on se erivärinen rengas pupillin ympärillä, josta saattaa lähteä säteitä iirikseen muuallekin.

Sectoral heterochromia on sitä kun on erivärinen läikkä iiriksessä.

Ruskeat pisteet iiriksessä taas ovat kai auringon aiheuttamia "pisamia" eli oikeastaan vaurioita.

Minulla on se ruskeahko rengas pupillin ympärillä ja muuten vihreät silmät, se taitaa olla suht tavallista. Erivärinen läikkä on kai harvinaisempaa. Eriväriset silmät vielä harvinaisempia. Ne ois hienot.

Vierailija
1013/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvani. Ne eivät ole hörökorvan malliset mutta muuten jotenkin epämuodostuneet, kaverini kuvasi asiaa parhaiten sanomalla "aivan kuin korvanlehtiisi olisi ruiskutettu silikonia!"

Vierailija
1014/1574 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa nenänpäässä karvoja. Niitä ei kauempaa erota, mutta ihan läheltä kyllä. Ne on semmoisia lyhyitä ja aika ohuita, mutta mustia. Onkohan normaalia, ja pitäisiköhän alkaa sheivaamaan nenää...

Vierailija
1015/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty vatsaleikkaus, siis venynyt rasvausvatsa on leikattu pois. Olen tämän jälkeen lihonnut noin 10 kiloa. Kaikki rasva on mennyt peppuun ja tisseihin. Mielestäni näytän normaalilta kurvikkaalta naiselta ja mielestäni on normaalia että tissit kasvaa kun lihoo .

Kenestäkään muusta asia ei tunnu olevan normaali. Saan ihan järjettömän paljon sekä negatiivista että positiivista huomiota ja kaikki käyttäytyvät niinkuin minulla olisi silikonit. Ahdistaa ja vituttaa.

Vierailija
1016/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tehty vatsaleikkaus, siis venynyt rasvausvatsa on leikattu pois. Olen tämän jälkeen lihonnut noin 10 kiloa. Kaikki rasva on mennyt peppuun ja tisseihin. Mielestäni näytän normaalilta kurvikkaalta naiselta ja mielestäni on normaalia että tissit kasvaa kun lihoo .

Kenestäkään muusta asia ei tunnu olevan normaali. Saan ihan järjettömän paljon sekä negatiivista että positiivista huomiota ja kaikki käyttäytyvät niinkuin minulla olisi silikonit. Ahdistaa ja vituttaa.

Siis raskausvatsa eli ylimääräinen iho.

Vierailija
1017/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti iso muna ja järjettömän kokoset pallit kaupan päälle... joutuu kulkemaan verkkareissa tai bagy tyyppisissä farkuissa.

Todella iso pimpsa/ sen alue. Kun olet muualta kohtuu normaali kokoinen on tuon alueen peittäminen mahdotonta, kaikissa housuissa näkyy kamelinvarvas tai kumpu. Olen tuomittu käyttämään pitkiä paitoja lopun ikääni.

Vierailija
1018/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toinen peukalo samanlainen kuin Megan Foxilla.

Mulla on kummatkin ja aina inhonnut ja peitellyt niitä:(.

Vierailija
1019/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnynnäinen pianistin peukalo. Lisäksi paksu peukalonivel verrattuna muihin sormiin, minkä vuoksi sopivia käsineitä ei löydy. Joskus leikkaan peukalon kohdalta rikki.

Vierailija
1020/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28,5 cm pitkä uloke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi