Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
1041/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreissä silmissäni on ruskeita pilkkuja, äidilläni ruskeissa silmissä keltaisia, joten ehkä sieltä peritty. Pyllyssäni on hymykuopat molemmin puolin ristiselän kohdalla, vaikka se ei kai olekaan kovin harvinaista. Olen naiseksi aika karvainen, koska hiukset ovat todella paksut, mutta onneksi karvat ovat vaaleita. Globaalisti sekin on harvinaista, että olen aito blondi.

Vierailija
1042/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28,5 cm pitkä uloke.

Sun tapauksessa varmaan per*eestä roikkuu 28,5 senttinen iki-pa*ka.

Sillä on lapamato, joka tulee välillä haukkaamaan raitista ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhytselkäinen suomalainen, harvoja täällä persjalkaisten meressä :D

Vierailija
1044/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreissä silmissäni on ruskeita pilkkuja, äidilläni ruskeissa silmissä keltaisia, joten ehkä sieltä peritty. Pyllyssäni on hymykuopat molemmin puolin ristiselän kohdalla, vaikka se ei kai olekaan kovin harvinaista. Olen naiseksi aika karvainen, koska hiukset ovat todella paksut, mutta onneksi karvat ovat vaaleita. Globaalisti sekin on harvinaista, että olen aito blondi.

Dimples of Venus.

Vierailija
1045/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi maitohammas edelleen ja ikää 47 v. Vuosi sitten mureni toinen maitohampaani siis näihin kahteen kohtaan ei koskaan tullut pysyvää hammasta joten maitohampaat eivät irronneet näistä kohden normaaliin tapaan.

Lisäksi minulle tuli viisaudenhampaat vain alhaalle. Muutenkin hampaat todella pienet ja todella isoja rakoja hampaissa.

Vierailija
1046/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visual snow/lumisade jatkuvasti, ja huono pimeänäkö johtuen siitä että näen kaikkien valonlähteiden ympärillä ”viivoja”.

Aina kun sanon tästä jollekin vaikuttaa siltä ettei kukaan oikein usko, ja mitä olen itse asiaa tutkinut, sille ei ole oikein mitään hoitokeinoa. Olen siihen tottunut, mutta olisihan se kiva pystyä näkemään ilman että koko maailma näyttää värisevän.

Minulla on tämä myös ja Facebookin vertaistuki-ryhmän myötä tajusin että meitä on PALJON. 

Vierailija
1047/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhytselkäinen suomalainen, harvoja täällä persjalkaisten meressä :D

Minullakin on lyhyt selkä ja pitkät jalat, mutta en kyllä laske sitä erikoisuudeksi.

Vierailija
1048/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on syntymämerkki paikassa, johon minua vammautettiin edellisessä elämässäni (pistettiin kiväärin pistimellä) ja merkki on aivan saman näköinen kuin itse vamma. Kuolin siis silloin tuohon. Muistan entisen elämän todella hyvin, perheeni, asuinpaikkani jne, ja olen käynyt jopa katsomassa tuttuja paikkoja ja vanhaa kotiani ulkomailla. Ja en ole foliohattupöpi, vaan väitöskirjaa tekevä fiksu ihminen.

Jos muistat entisen perheesi niin oletko käynyt tapaamassa niitä tai jos siitä on niin kauan aikaa että heitä ei enää ole niin oletko käynyt katsomassa edellisen elämäsi lasten lapsia? Entä osaatko vielä sitä kieltä mitä edellisessä elämässäsi puhuit?

Vierailija
1049/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi munasarja. Huomattiin keisarileikkauksessa.

Vierailija
1050/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin mittapuulla erikoista lienee ainakin se, ettei toinen munuaiseni ole omani alunperin. Vitiligo on myös erikoisuus, minulla vaan aika lievänä (hiusten seassa pari valkoista kohtaa joista kasvaa valkoisia hiuksia).

Miehelläni on poimu kahden varpaan välissä molemmissa jaloissa.

Vierailija
1051/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olen tylsääkin tavallisempi, saanko kertoa miehestä ja lapsesta? Miehellä on lapselle perityneet, isot ohuet korvat jotka saa käärittyä sievästi  rullalle, kuin rustoa ei olisi! En tietenkään ole lapseni korvia rullaillut :D Mutta mieheni korvia, se on niin hassun näköistä ja mieskin tykkää, kuulemma rentouttaa. Miehellä on myös niin pitkä kieli, että yltää nuolla nenäänsä ja tämäkin on peritynyt lapselle!

Lisäksi miehellä sykkii pulssi ranteen päällä ja näkyy todella selvästi.

Mulla on kanssa tommoset lörppäkorvat, ne on kyllä pienet kooltaan. Mies tykkää hipellellä ja pyöritellä niitä. :)

Vierailija
1052/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitiligo nivelien päällä. Oikean lonkan päällä on isoin vitiligo alue joka on täsmälleen Australian kartta! ! Siinä on myös Tasmania. (Enkä ole Porvoosta.)

Teidän joilla on jokin kartta syntymämerkkeinä pitäisi pitää sellaiset kokoontumisjutut vaikka FB ssä tms, olisi kiva katsoa löytyisikö yhteensä koko maapallollinen maita :) Ihan vaan hauskan pidon takia, puuhatkaa tuommoinen juttu.

Tästä tulisi hauska kokoontuminen!

Minulla on oikean käsivarren sisäpuolella Islannin kartan muotoinen, haalean ruskea syntymämerkki. Sellainen ehkä 5cm pitkä.

Vierailija
1053/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon lapsenpyöreyttä jäljellä poskissa ja aika syvät hymykuopat, jotka katoavat aina kausittain. En ymmärrä miten se on mahdollista. Liittyykö siihen että hymyilee joskus enemmän joskus vähemmän ja joku lihas vahvistuu?

Vierailija
1054/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta mulla on miehen käsien mittasuhde, siis selvästi eripituiset etusormi ja nimetön.

Yleensä naisilla etusormi ja nimetön ovat samanmittaiset tai ero on pieni, ja jos eroa on, etusormi on pidempi. Miehillä taas nimetön on usein pidempi kuin etusormi.

Vierailija
1055/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on etupylly!

Vierailija
1056/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksen epikriisin mukaan lääkäri otti jotain klipsejä väärässä järjestyksessä niin se pienin klipsi tipahti jonnekin minun sisälle. Toisella kerralla kun operoitiin uudelleen niin klipsi löytyi, mutta se on koteloitunut sisälleni. Tämän kanssa siis eletään :D

Vierailija
1057/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn katsomaan kieroon niin, että kumpikin silmä katsoo nenää kohti. Pystyn jättämään toisen siihen paikalleen ja pyörittelemään toista samalla. Tuntuu aika ikävältä, joten en ole tehnyt sitä enää vuosiin.

Vierailija
1058/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehossa on sydämentahdistin ja sen arpi tietty ☺️ Henkivartijani 💗

Vierailija
1059/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta mulla on miehen käsien mittasuhde, siis selvästi eripituiset etusormi ja nimetön.

Yleensä naisilla etusormi ja nimetön ovat samanmittaiset tai ero on pieni, ja jos eroa on, etusormi on pidempi. Miehillä taas nimetön on usein pidempi kuin etusormi.

Kiintoisaa, mutta onkohan tätä oikeasti tutkittukin?

Mulla nimetön selvästi pitempi ja ihan nainen olen ☺️ luulisin 🤔😂

Vierailija
1060/1574 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomurinnat K-kuppia, joista tullut maitoa teini-iästä saakka. Mitään syytä tälle ei ole löytynyt. Ikinä en ole raskaana ollut.

Kuulema eläinmaailmassa on myös naaraita, joilla ei ole omia jälkeläisiä mutta pystyvät imettämään toisen naaraan poikasia.

Mulla myös tihkunut aina maitoa. Verikokeissa prolaktiini ja makroprolaktiini koholla. Sain lääkkeet, jotka ovat hillinneet maidontuotantoa ja jotka normalisoivat kuukautiskiertoa ja mahdollistivat raskautumisen. Prolaktinooma voi aiheuttaa hedelmättömyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi