Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
961/1574 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värittömät kulmakarvat ja lähes väritön alapään karvoitus. Tukka on nykyään aika tumma ja ollut ruskea jo kauan, mutta lapsena oli myös vaaleat, välillä lähes albiinot hiukset.

Silmä karsastaa, eri kokoiset sieraimet. Kasvoni ovat siis hiukan epäsymmetriset, ja tutkimuksen mukaan tämä syynä naimattomuuten.

Ei sillä symmetrisyydellä tuota tarkoiteta, vaan mittasuhteita.

Vierailija
962/1574 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rustouttanut sääriluut. Potkin aina vaparitreenia ennen betonipylvääseen sääriäni ja mulkoilen treenikavereita pylvään takaa huppu silmillä.

Olen myös rustouttanut kyynärpääni. Melkoisen näyttävät rustoutumat kyynärvarsissa. Tietää että olen aika kova luu. Talviaikaan vain pahasti hilseilee ja isoja valkoisia iholaattoja lentelee tatamille ja tarttuu treenikumppaneiden vaatteille nahistelun merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1574 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä laatuinen, marmorikuulan kokoinen kasvain niskassa ollut taaperosta aina tähän päivään 30veehen asti.

Vierailija
964/1574 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomi jalkapohjassa ja toinen varpaiden välissä. 

Vierailija
965/1574 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on synnynnäinen oikean munuaisvaltimon ahtauma, leikattu 10 vuotiaana muttei saatu aivan kuntoon. Tätä ei ole maailmassakuin noin 2.lla prosentilla...olen silti hengissä mutta minulla on kystia selkärangassa ja aivoissa. Minulla on invaliditodistus muttei määritettyä prosenttia joten olen normaalitöissä vaikka koko ajan kipuilen selän ja jalkojen kanssa koska toinen jalka on aina ollut 3 cm lyhyempi, tämä todettiin vasta 35 vuotiaana, että näin olen erikoinen.

Vierailija
966/1574 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni kohtu, noin 3,5 cm. Normaali koko on 7-9 cm.

Vierailija
967/1574 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullut merenneitovarpaista, mutta meidän suvussa ovat yhteen kasvaneet toinen ja kolmas varvas. Joka sukupolvessa pari tällaista.

Vierailija
968/1574 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe**eessä on reikä.

Vierailija
969/1574 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalat eripari polvesta alaspäin. Ikenet näkyvät hymyillessä. Pari varvasta kasvavat alusta yhteen. Kämmenet suurehkot,pitkä selkä. Omituinen rakennelma mutta tällä jatketaan.

Mulla näkyy myös ikenet hymyillessä. En ole ikinä tullut ajatelleeksi, että olisi jotenkin outoa tai erikoista.

Minusta se on, kyllä huulen järjen mukaan pitäisi pysyä hanpaiden päällä eikä nousta siitä ylöspäin, on fysiologinen poikkeavuus, ei kyllä mitenkään merkittävä,mutta minulle siitä on keljuiltu, muilla kun ei tätä ole ollut ympärillä

Vierailija
970/1574 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on siniset silmät mutta peräaukon ympärillä ruskea renkula. En tiedä onko perinnöllistä, sillä miehelläni on kanssa ja olemme sisaruksia.

Ethän vaan ole ammatiltaan lähihoitaja?

Vierailija
971/1574 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt mitään kovin erikoista ole, että on leveät ja isot lättäjalat. Huvittavaa on se, että tasan kaikilla muillakin meidän suvun miehillä, isällä, sedillä ja serkuilla on ihan samanlaiset kaviot. Mitäs siinä, niillä läpsytellään ja joskus porukalla asiasta vitsaillaan. Varsinkin joiden sukuun naitujen miesten siroille ja holvikkaille neitijaloille.  

Vierailija
972/1574 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" merenneitovarpaat " nimetön ja pikkuvarvas kasvanu puolen sentin matkalta yhteen, tyttärellä samanlainen 😊

Mulla nimetön ja keskimmäinen varvas samalla tavoin, serkulla kokonaan yhteenkasvaneet.

Vierailija
973/1574 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisuuteni on kolmipäinen penis.

Olen tyydyttänyt monet naiset uskomattomiin orgasmeihin.

Vierailija
974/1574 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko niin ihmeellinen, mutta saan siirrettyä pikkuvarpaan viereisen päälle. Kokeilkaa, jos osaatte niin kommentoikaa, kun en koskaan ole tavannut toista joka siihen pystyisi. ( ja siis ilman käsien tai minkään muun avulla tietenkin)

Saan tehtyä saman. Oman järkeilyn mukaan saattaa johtua siitä, kun lapsena oli liian pienet kengät ja pikkuvarpaat vääntyi. Ei olisi pitänyt palautua normaaleiksi, mutta palautuivat (paitsi että saa nostettua viereisen päälle vanhaan virheasentoon vieläkin).

Mä pystyn tähän myös. Varpaat on muutenkin yliliikkuvat, toisesta jalasta pystyn liikuttamaan jokaista varvasta yksitellen. Ei ole ollut erityisen hyödyllinen taito.

Vierailija
975/1574 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värittömät kulmakarvat ja lähes väritön alapään karvoitus. Tukka on nykyään aika tumma ja ollut ruskea jo kauan, mutta lapsena oli myös vaaleat, välillä lähes albiinot hiukset.

Silmä karsastaa, eri kokoiset sieraimet. Kasvoni ovat siis hiukan epäsymmetriset, ja tutkimuksen mukaan tämä syynä naimattomuuten.

Ei sillä symmetrisyydellä tuota tarkoiteta, vaan mittasuhteita.

Siis eihän se ihmisestä kaunista tee, että kasvojen oikea ja vasen puoli ovat keskenään samanlaiset! Vai onko Anne Pohtamo mielestänne ruma? Symmetrialla tarkoitetaan tosiaan mittasuhteita, että esim. nenä on suhteessa oikean pituinen. https://www.is.fi/viihde/art-2000000749733.html

Vierailija
976/1574 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beckerin luomi oikealla hartialla. Näyttää kuin hartia, dekolteen oikea puoli ja osa oikeasta käsivarresta olisi ruskettunut. Uimahalleissa, saunailloissa yms. joku tulee usein kysymään, onko ihoni palanut joskus auringossa niin pahasti, että rusketus jäi pysyväksi. Luojan kiitos ihokarvoitus luomen alueella on vain aavistuksen vahvempi kuin ympäröivässä ihossa. Vähemmän onnekkailla kasvaa luomen alueella paksu karvapehko.

Vierailija
977/1574 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhki kulunut pylly.

Vierailija
978/1574 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti eripariset häpyhuulet.

Vierailija
979/1574 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen jalka parisen senttiä oikeaa isompi.

Vasen käsivarsi luomia täysi (24kpl) oikeassa vain muutama.

Oikealla ohimolla ruma syylä syntymämerkkinä joka välillä rupeaa vuotamaan p*rusti verta.

Saan kielen torveksi,kuulemma perinnöllistä mutta vanhemmillani ei onnistu testattu on.

Vierailija
980/1574 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaat kuin lapsella, pienet töpöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi