Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
721/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen jalka muutaman sentin toista lyhyempi josta johtuen toinen jalkapohjani on ns. Lättäjalka

Vierailija
722/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" merenneitovarpaat " nimetön ja pikkuvarvas kasvanu puolen sentin matkalta yhteen, tyttärellä samanlainen 😊

Sama, paitsi yhdessä olevat vatpaat ovat ukkovarpaasta kaksi seuraavaa. Perheessäni muilla ei ole tätä, eikä myöskään omilla lapsillani.

Minullakin etu- ja keskivarvas ovat molemmista jaloista kasvanut osittain yhteen. Sama mummullani, äidilläni, hänen siskollaan & tämän tyttärellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko kirjoitti:

Mun anus on ruskea.

Sen pitäisi olla valkoinen

Vierailija
724/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä kitalaessa.

Vierailija
725/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenään kerro, kun sitten kaikki tunnistaisi! ;) :D

Vierailija
726/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kongenitaalinen myopatia

Vierailija
727/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset

Tuo on nimeltään heterokromia, minullakin on. Minulla on myös kolmas nänni.

Heterokromiassa silmät ovat eriväriset. Iriksen läikkä on aivan eri asia

Vierailija
728/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa peukaloa koukkuun ilman että etusormi tulee mukana. Jos etusormea pitää toisella kädellä suorana, ei peukalokaan liiku mihinkään :D Tämä vaan vasurissa

Vierailija
729/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällä on kropassa silmäneula, joka on koteloitunut. Mennyt joskus lapsena ja vasta aikuisena se huomattiin kuvauksissa. Kiitos nykyteknologian.

Vierailija
730/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on synnynnäinen sydänvika joka hoidettiin kuntoon leikkauksella kun olin 4v.

ja myöhemmin mulla todettiin aspergerin oireyhtymä kun olin 19v. Juha "Junnu" Vainio (1938-1990) oli mun kohtalotoveri, hänelläkin oli synnynnäinen sydänvika ja sai leikksushoitoa Kotkan keskussairaalassa vuonna 1949, meidän suvussa isän enolla Paavolla (1909-1953) oli sydänvika ja kuoli tähän ja toisella isäni enolla, Paavon veljellä Maunolla (1921-1958) jota myös Manneksi kutsuttiin, oli epilepsia johon kuoli saatuaan kohtauksen

Mäntsälän Saaren kartanon puutarhaoppilaitoksessa. Taasen isän serkku Maire (1934-2013), Paavon ja Maunon siskon Meerin (1908-1997) tytär, vammautui loppuiäkseen sairastettuaan aivokalvontulehduksen lapsena jota ei kunnolla hoidettu tuolloin.

Joudun aina hammaslääkäriin mennessä ottamaan 4 kpl penisiliiniä sydämen takia tuntia ennen toimenpidettä. Muuten olen sydänleikkauksesta nyt pärjännyt hyvin viimeiset 30 vuotta.

Vierailija
731/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös nuo erikokoiset ja pariset tissit

Vierailija
732/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miehen sukupuolielimet ja olen monella muullakin tavalla miehinen, vaikka olen oikeasti nainen.

Vierailija
733/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmissäni on sellainen vika että näen kaikki ylösalaisin, lisäksi vasen ja oikea ovat vaihtaneet paikkaansa. Optikko huomasi tämän aikoinaan. Meitä on maailmassa noin 7...

Nyt on sellaisen lasit jotka kääntävät oikein päin.

Vierailija
734/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.

Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.

Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.

Luomi jalkapohjassa on kyllä tosi harvinaista.

Just pari päivää sitten luin juttua luomista ja ihotautilääkäri siinä kertoi että on tavannut luomia kaikkialla muualla kehossa muttei käsi- ja jalkapohjissa.

Häh? Mulla on luomi oikeassa jalkapohjassa, kai ollut aina. En ole pitänyt sitä mitenkään erityisenä.

Vierailija
735/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suulakeni on kupera, ei kovera niinkuin normaalisti. Tälle oli joku hieno nimikin. Hammaslääkäri totesi asian, kun olin jo yli viiskymppinen. Olin sitä ennen luullut, että kaikilla se on tällainen.

Vierailija
736/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahalaitainen ja pitkä kieli.

Vierailija
737/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 24 senttinen. Enkä valehtele tai ole keenori.

Vierailija
738/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee virtsa emättimestä, jostain siitä läheltä emättimen ulkoreunaa tai seinämää. Virtsaputken suu on olemassa, mutta ei sieltä mitään tule. Huomasin koko asian, kun kokeilin käyttää tamponia nuorena.

Ikinä en ole kertonut tätä lääkärille, gynelle tai kellekään. Toivottavasti en joudu katetroitavaksi koskaan...

Mikset ole kertonut? Jos se on esim. vesico-vaginafistula, se voidaan varjoainekuvata ja korjata leikkauksella. Luulisi että tälläisiä leikkausia tehtäisiin Suomessa ihan julkisella puolella joten ei tulisi edes maksamaan kauheasti. Netin mukaan yli 2 miljoonalla naisella on jonkinlainen fistula, yleensä synnyttämisen pitkittymisen takia, mutta kyllä niitä varmaan on olemassa ihan synnynnäisiäkin. Rohkeasti nyt vain lääkäriin.

Vierailija
739/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktat kuntoon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset

Tuo on nimeltään heterokromia, minullakin on. Minulla on myös kolmas nänni.

Heterokromiassa silmät ovat eriväriset. Iriksen läikkä on aivan eri asia

Kyllä läikkä iriksessä, yhdessä tai molemmissa silmissä, on myös yksi heterokromian tyyppi. Sopii googlata.

Vierailija
740/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeakätinen ja värittäessäni tai kirjoittaessani myös vasen käteni liikkuu oikean tahtiin. Tämä on esim kouluaikoina kuviksen tunnilla ollut todella kiusallista. Jouduin aina istuessani vasempaa kättä pitämään vasemman reiden alla tuolilla jottei vika olisi näkynyt/haitannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi