Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
701/1574 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan järkyttävän kaunis. Miehet lakoavat edessäni, ja saan heiltä mitä ikinä haluankin.

Vierailija
702/1574 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella paljon luomia kehossa ja kaikkialla. Seuraa siinä muutoksia sitten, kun suuren lukumäärän puolesta ei vain voi tietää, onko jokin luomi uusi vai ei, saati sitten onko jokin muuttunut.

Tämä! Toisen vanhempani suvussa kulkee runsasluomisuus ja itselläni on esim. vasemmassa käsivarressa ranteesta olkapäähän helposti 50 luomea. Suht pieniä kaikki eikä ne haittaa itseäni ellen oikein keskity peilin edessä nimenomaan pilkkuihini. Vähän naurattaa (/hirvittää) ajatella jos on kumppanin kanssa tulevaisuudessa lapsia. Toiselta saa runsaasti luomia ja toiselta pisamia :D

Ja juu luomien tarkastaminen... sitä kai suositellaan että runsasluomiset ottaisivat valokuvia ja niitä vasten vertailisivat mutta eipä tuota ole tullut tehtyä. Jotain uudempia ja isompia joskus näytätin lääkärissä niin tämä ei ollut niistäkään yhtään huolissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1574 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esinahka puuttuu kokonaan. Lapsena poistettu terveydellisistä syistä. 

Onko tämä nyt niin erikoista? Eikö maailmassa varmaan enemmistöllä ole syystä tai toisesta poistettu.

Ei ole läheskään enemmistöllä, arviot vaihtelee yhdestä neljäsosasta yhteen kolmasosaan.

Vierailija
704/1574 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky laueta koska haluan. Tästä on muikkelit pitäneet.

Vierailija
705/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset

Niin mullakin, vain toisessa silmässä.

Vierailija
706/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopat hartioiden takana. Vähän kuin vauvalla, aikuisella ei kai pitäisi olla.

Mullakin!

Vierailija
707/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on syntymämerkki paikassa, johon minua vammautettiin edellisessä elämässäni (pistettiin kiväärin pistimellä) ja merkki on aivan saman näköinen kuin itse vamma. Kuolin siis silloin tuohon. Muistan entisen elämän todella hyvin, perheeni, asuinpaikkani jne, ja olen käynyt jopa katsomassa tuttuja paikkoja ja vanhaa kotiani ulkomailla. Ja en ole foliohattupöpi, vaan väitöskirjaa tekevä fiksu ihminen.

Olet siis väitöskirjaa tekevä, fiksu foliohattupöpi.

Vierailija
708/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa pikkuvarpaissa kaksi kynttä. Joskus jalkahoitaja huomasi sen, olin itse luullut, että pienet kynnet vain toivottomasti halkeavat, mutta ammattilainen osasi kertoa, että osalla ihmisistä on ns. kuudennet kynnet. Eli pikkuvarpaan kynteni eivät vain loputtomasti haljenneet reunasta vaan vajaan millin levyiset kynnet reunoissa on ihan omat kyntensä.

Vierailija
709/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leikkausarpia, isoimmat synnynnäisen kasvaimen jäljiltä ja sittemminkin ollut kolme leikkausta. Mahallani voisi melkein pelata jätkänsakkia ja persvakoni on leikkausarpi.

Vierailija
710/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

reikä häntäluussa

Vierailija
711/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella paljon luomia kehossa ja kaikkialla. Seuraa siinä muutoksia sitten, kun suuren lukumäärän puolesta ei vain voi tietää, onko jokin luomi uusi vai ei, saati sitten onko jokin muuttunut.

Tämä! Toisen vanhempani suvussa kulkee runsasluomisuus ja itselläni on esim. vasemmassa käsivarressa ranteesta olkapäähän helposti 50 luomea. Suht pieniä kaikki eikä ne haittaa itseäni ellen oikein keskity peilin edessä nimenomaan pilkkuihini. Vähän naurattaa (/hirvittää) ajatella jos on kumppanin kanssa tulevaisuudessa lapsia. Toiselta saa runsaasti luomia ja toiselta pisamia :D

Ja juu luomien tarkastaminen... sitä kai suositellaan että runsasluomiset ottaisivat valokuvia ja niitä vasten vertailisivat mutta eipä tuota ole tullut tehtyä. Jotain uudempia ja isompia joskus näytätin lääkärissä niin tämä ei ollut niistäkään yhtään huolissaan.

Mulla on jo pelkästään naamassa 26 luomea ja pisamia myös :D suvussa ei kyllä ole syöpää tms. ja lapsiakin ollaan uskallettu tehdä. Onneksi perivät miehen ihotyypin, vähän enemmän pigmenttiä eikä ihan näin hitollisesti luomia. Mulla on jokunen luomi myös kämmenissä ja sormissa. Äiti yritti pestä niitä pois lapsena kun ei uskonut, että tosiaan keskellä kämmentäkin voi luomi olla.

Vierailija
712/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kraattereita otsassa.

Vierailija
713/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko ikäni ajatellut että kaikki minussa on aivan eriparia; erikokoiset jalat ja rinnat, korvat eri tasolla toisistaan, samoin kulmakarvat. Silmät on harmahtavan väriset, mutta molemmissa pienet ruskeat läntit, toki haalistuneet iän myötä. Eihän kukaan muu näitä huomaa kuin minä, ellei sano asiasta ja katsoo oikein pitkään :D

Vierailija
714/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä nyt niin erikoista, mutta hiukseni ovat luonnostaan hyvin vaaleat, silmäni taas niin tummanruskeat, että näyttävät melkein mustilta. Kukaan ei ikinä usko, ettei ole tukka värjätty/käytä piilareita. Lapsilla tämä on kai vielä aika yleistä, kunnes tukka teini-iässä tummenee, mutta aikuisilla olen nähnyt harvemmin. 

Vierailija
715/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräinen kuoppa pyllyssä häntäluun kohdalla, toinen lapseni peri tämän myös

Vierailija
716/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsassa ollut selvät viivat aina, teini-iässä jo kunnon  juonteet ja kehossani on paljon luomia, pienet eivät haittaa mutta ne isot joista puskee karvaa.. hyi.

Vierailija
717/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaiseni täyttyvät kystiin kunnes kystat tuhoavat normaalin munuaisten toiminnan. Toisessa munuaisessa on 7x5cm kysta joka on isoin, sitten on 3cm halkaisijaltaan ja sitten sentin kokoisia muutama. Toisessa senttisiä kystia. Munuaisen siirto viimeistään kun olen 70 v.

Vierailija
718/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on törkeen iso. No tiedätte kyllä mikä.

Vierailija
719/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on törkeen iso. No tiedätte kyllä mikä.

Nenä? :'------------(

Vierailija
720/1574 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa silmässä on + 1,5 näkö ja toisessa -3. Minulta myös puuttuu 3 pysyvää hammasta. Maitohampaita siis vielä 45 v. Viisureita ei ole koskaan ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan