Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Mulla on reikä tärykalvossa. Syntymävika. En tiedä Oisko jo mennyt umpeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun myötä tajusin, että minullakin on ne torukset suussa. Luulin että kaikilla kasvaa sellaiset patit! Ei ole yksikään hammaslääkäri tai purentafysiologi asiasta mitään sanonut. Minulla tosin ei ole koskaan ollut kiskoja tms suussa, joten voi olla ettei siksikään ole ollut tarvetta kiinnittää niihin huomiota.
On myös voimakkaasti sivulle kallellaan oleva kohtu, en ole vielä koskaan ollut raskaana mutta toivon että ihan normaalisti toimiva, ainakin kuukautiset tulevat säännöllisesti. Toisella puolella ihan vänkyrät kylkiluut, varsinkin hoikempana näytti todella typerältä kun makasin selälteen. Sydämessä sivuääni, on tutkittu paljon ja vaarattomaksi todettu. Minulla on todella harvinainen lääkeallergia, erikoislääkäri totesi ettei ole koskaan aikaisemmin tullut kenelläkään potilaalla vastaan. Osa nivelistäni menee kummallisesti pois sijoiltaan, vääntyy siis ihan outoihin asentoihin. Osa hampaistani vajaakehittyneitä, mm kaikki viisurit. Osaan nostaa vain toista kulmakarvaa erikseen. Erikokoiset pupillit, ollut kai aina tai ainakin lapsesta lähtien.
Tuli tästä keskustelusta mieleen että yhdellä tutulla oli umpisuoli ihan väärässä paikkaa. Se tulehtui ja lääkäreillä oli vaikeaa diagnostiikan kanssa erikoisen sijainnin vuoksi.
Minäkin tunnen tyypin, jonka umpisuoli oli asettunut ihan outoon paikkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kolmas nänni, se leikattiin pois kun oli niin ikävässä kohdassa että rintaliivit alkoivat hankaamaan. Oli siis toisen rinnan alla, että kaarituki hankasi.
Minulla on poskessani pieni reikä. Molemmissa korvissani on samanlainen reikä kuin poskessa. Reiät ilmeisesti ollut syntymästä asti.
Tästä on ollut joskus iltalehdissä juttua.
[url=https://www.is.fi/terveys/art-2000004876476.html[/url]Molemmat pikkuvarpaani elävät naapurivarpaan alla. Tämä on ikävä vaiva juostessa maratoneja kun _aina_ tulee niihin rakkulat. Kellään vinkkejä saamaan varpaat suoriksi/pois alta?
Kinesioteipillä pikkuvarpaat sivuun :)
Tai pesemätöntä, rasvaista villalankaa niiden ympärille pehmustamaan ja kosteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Rento mankkajäbä kirjoitti:
Iso peräaukko. Älkää naurako mutta näin se on saan helposti työnnettyä,sisään puolenlitran cokispullon. En ole kuullut että muilla heteromiehillä olisi näin. Jo nuorena poikana huomasin että peräaukkoon sai työnnettyä helposti sisään asioita. Isoin asia mitä olen kokeillut oli litran limuoullo se teki vähän tiukkaa ja sattu. En ole hirveästi viitsinyt huudella tästä julkisesti. Kakka kuitenki pysyy ihan hyvin sisällä, mutta tulee liukkasti ulos kun rentoutan peräaukon.
Tuleeko usienki testailtua mitä mahtuu sisään ja miksi? Voin tulla katsomaan että onko kaikki kunnossa, kuitenki elämäni aikana aikamonet peräaukot rassannu myös ammattimielessä.
Toivolako se siellä kesken työpäivän kirjoittelee? Eihän teidän kesäloma ole vielä alkanut, vasta tämän viikon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suussa maitohammas. Se on ihan käyttökelvollinen enkä itse huomaa mitään eroa muihin hampaisiin verrattuna. Hammaslääkärin mielestä se saa olla paikallaan, koska mitään pysyvää hammasta ei siellä ole koskaan ollut tulossa. Ikää mulla 52v.
Mulla on kolme 😁 Ainoastaan yhdestä oli pysyväkin hammas olemassa, mutta aivan väärässä paikassa. Olen 38v.
Kaikki luomeni ovat ihonmyötäisiä, ei ollenkaan koholla olevia. Ja löytyy jalkapohjasta, naamasta ja etusormesta ja muualta kehosta. Kauniita :)
Lantion kohdalla minulla on aina ollut n.10cm leveä paljon muuta kehoa tummempi, koko kropan kiertävä väriero. Se näyttää siltä niinkuin housut olisivat painautuneet siihen ja ei olisi veri kiertänyt ja väri muuttunut tummaksi, mutta ei se housuista johdu, muistan kun pienenä ihmettelin sitä kovasti.
Silmät ovat kunnon sekasikiöt, keskellä on harmaata, josta se muuttuu vaaleanvihreäkeltaisen väriseksi, siitä siniseksi ja reunat ovat harmaasinimustat. Molemmissa silmissä myös ruskeita pilkkuja.
Mitähän vielä, pienenä minulla ei ollut nenän yläosassa kunnollisia linjoja, eli näytti kuin nenä olisi alkanut puolivälistä. Nykyään sitten on "normaali" nenä ja muuttunutkin kovin. Sitten lyhyeksi, ohutranteiseksi ja pieneksi naiseksi minulla on leveät hartiat ja leveät hauikset, kädet näyttää kauheilta tykeiltä kun esittelee hauista ja saa jalat näyttämään pieniltä. Sitten nyt on muutenkin kaikkea pientä. Mutta tykkään kaikesta, kaikki ollaan omalaatuisia ja se on upeaa :)
todella karvainen arse ja boltsit... ja jopa jortikan varressa on paljon karvoja.
naiset lähtee aina lipettiin, kun alan riisuuntua.
m36
Minulla on penis ja kivekset, vaikka olen nainen.
Vuosimallia 1981 kirjoitti:
Minulla on penis ja kivekset, vaikka olen nainen.
Onko myös rinnat ja tuhero?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on klitoriksessa erään gynekologin sanoin "tavanomaista enemmän paisuvaiskudosta ja se on kiinnittynyt hivenen poikkeavalla tavalla". Tämä aiheuttaa sen, että kiihoittuessani mun klitoris alkaa tavanomaisen paisumisen lisäksi ikään kuin peniksen lailla nousta ja terska työntyy esiin häpyhuulien välistä. Sen siis huomaa sivuprofiilista ihan selvästi ja näkyy "nöpötyksenä" pikkuhousuissa.
Klitoris on myös hyvin kosketusherkkä ja kiihotun muutenkin helposti, joten tarkkana saa olla jos joutuu vähissä vaatteissa esiintymään. Siksipä onkin "kiva", että tullut tämä kunnolla huomiooni vasta parikymppisenä ekaa kertaa gynekologilla käydessä. Mm. kivasti varmaan uikkareissa nöpöttänyt, kun teinikiihkoissaan ollut rannalla/uimahallissa jätkiä katselemassa...
Miten olisi pienet sessiot? Ihan mielenkiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla rinnan puolen kylkiluut ulkonevat hyppyrit (nuorena minulla ollut myös ilmarinta) joten ne luut toimivat kätevästi kohottavina rintaliiveinä, ja siksi moni luulee että minulla on silikonit koska rinnat nousee niiden luiden takia vielä aika korkealle.
Laita kuva tai linkkikuvaan missä samanlaiset rinnat, mikä liivien koko?
Te kenellä punainen karvoitus alapäässä, oletteko punahiuksisia vai "normaalin" väriset hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.
Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.
Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.Luomi jalkapohjassa on kyllä tosi harvinaista.
Just pari päivää sitten luin juttua luomista ja ihotautilääkäri siinä kertoi että on tavannut luomia kaikkialla muualla kehossa muttei käsi- ja jalkapohjissa.
Minulla on kummassakin jalkapohjassa luomi! Jännä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla rinnan puolen kylkiluut ulkonevat hyppyrit (nuorena minulla ollut myös ilmarinta) joten ne luut toimivat kätevästi kohottavina rintaliiveinä, ja siksi moni luulee että minulla on silikonit koska rinnat nousee niiden luiden takia vielä aika korkealle.
Laita kuva tai linkkikuvaan missä samanlaiset rinnat, mikä liivien koko?
75F
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.
Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.
Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.Luomi jalkapohjassa on kyllä tosi harvinaista.
Just pari päivää sitten luin juttua luomista ja ihotautilääkäri siinä kertoi että on tavannut luomia kaikkialla muualla kehossa muttei käsi- ja jalkapohjissa.Minulla on kummassakin jalkapohjassa luomi! Jännä
Minun miehellänikin oli ja ihotautilääkäri oli sitä mieltä että ne pitää poistattaa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Minä synnyin 59 lopulla, äiti ei myöskään syönyt Talidomidia , eikä muitakaan lääkkeitä. On edelleenkin lääkevastainen rautamummo. Minulla on myös hevosenkenkämunuainen. Mistähän johtunee. Olisi hauska tietää onko muilla saman ikäluokan ihmisillä kuinka paljon tätä.
Minun mummolla on, syntynyt joskus 30-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn koukistamaan sormiani myös pelkästään ensimmäisestä nivelestä.
Eikö kaikki pysty? :o
Oikeesti?
Tarkoitan niin, että sormi on muuten suorana ja taipuu vain ensimmäisestä nivelestä (siis siitä kynnen alapuolella olevasta). Kokeile pystytkö.
En tiedä, että kuuluuko tämä varsinaisesti tähän ketjuun, mutta ilmeisesti suun ja nielun lievän epämuodostuneisuuden vuoksi puheeni on aina ollut hiukan epäselvää. Ajan kuluessa kun ihmiset ovat olleet melko julmia minulle puhevikani vuoksi en pysty puhumaan jännityksen, pelon ja ahdistuksen vuoksi senkään vertaa kuin jos he suhtautuisivat minuun hyvin. Kun minua on jatkuvasti komennettu ilkeästi puhumaan selvästi ja kuuluvasti olen alkanut jännittämään ja pelkäämään puhumista, jolloin siitä on tullut niin epäselvää, että että ilmeisesti kukaan ei saa selvää, sillä ainakin minun käsketään pitämään turpani kiinni, koska olen puhevammainen idiootti, jonka puheesta ei kukaan saa selvää. Siksi en nykyään enää puhu mitään kenenkään kanssa enkä kommunikoi muutenkaan, vaikka osaan kirjoittaa todella hyvin. Yksin kotona ollessani puhun itselleni ja silloin se minun mielestäni sujuu melko hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rento mankkajäbä kirjoitti:
Iso peräaukko. Älkää naurako mutta näin se on saan helposti työnnettyä,sisään puolenlitran cokispullon. En ole kuullut että muilla heteromiehillä olisi näin. Jo nuorena poikana huomasin että peräaukkoon sai työnnettyä helposti sisään asioita. Isoin asia mitä olen kokeillut oli litran limuoullo se teki vähän tiukkaa ja sattu. En ole hirveästi viitsinyt huudella tästä julkisesti. Kakka kuitenki pysyy ihan hyvin sisällä, mutta tulee liukkasti ulos kun rentoutan peräaukon.
Tuleeko usienki testailtua mitä mahtuu sisään ja miksi? Voin tulla katsomaan että onko kaikki kunnossa, kuitenki elämäni aikana aikamonet peräaukot rassannu myös ammattimielessä.
Toivolako se siellä kesken työpäivän kirjoittelee? Eihän teidän kesäloma ole vielä alkanut, vasta tämän viikon jälkeen.
Ei kyllä se ihan Teukka on täällä kuka kirjottelee, fiilaan ja höylään siinä missä saahankin.
Minulla on neljä kokonaan puhjennutta viisaudenhammasta joista ei ole ainakaan vielä ollut mitään ongelmia.