Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

561/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on AA-kupin tubulaariset rinnat. Käytännössä kaksi vaahtokarkin muotoista nänniä kiinni rintalastassa. Imetys ei onnistu, koska rintakudosta on liian vähän ja sekin lähes kokonaan tunkeutunut nännin sisään, aiheuttaen todella kummallisen ulkomuodon rinnoille.

Vierailija
562/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrvässä on luomi, ei onneks iso ;-) muijat kehunu hienoks yksityiskohdaks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on herttakohtu, tosin se taitaa olla suht yleinen - mutta poikkeama kuitenkin.

Ja alaleuassa, alahampaiden takana minulla on jotkin luukohoumat. Hammaslääkärikin kiinnitti niihin joskus huomiota, ja sanoi, että "ne ovat erikoiset, mutta mitään haittaa niistä ei ole". En ole onnistunut löytämään niistä mitään tietoa, joten en tiedä kuinka yleisiä sellaiset ovat tai mikä ne aiheuttaa.

Hae nimellä torus tai torus mandibularis. Alaleuan luukasvua. Syytä en tiedä, geneettistä oletettavasti.

En olisi uskonut, että opin av-palstalta  joskus jotain. Olen aina miettinyt, mitkä mulla törröttää ko. paikassa, välillä terävästikin ovat esillä repien kieltä. Kukaan ei ole koskaan asiasta maininnut, niin ajattelin niiden olevan normaalit, kroppaan kuuluvat tököt. Mutta mitä vielä, ei ilmeisesti ihan jokaisella näitä "sarvia" olekaan :D

Vierailija
564/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan imaista kivekset sisälle.

Olisi kyllä suotavaa että jos ryhtyy petipuuhiin entuudestaan tuntemattoman henkilön kanssa niin kysyisi etukäteen lupaa moiselle tempulle.

Sitähän joku kokemattomampi nuorukainen voi säikähtää pahasti jos ykskaks ilman ennakkovaroitusta tekee tuollaisen tempun missä poikaparan kivespussit imeytyy amazonin alapään syövereihin kuin mustaan aukkoon tai lihansyöjäkasvin kitaan ikään.

Muuten sinänsä oikein hieno ja harvinainen luonnonlahjakkuus tuollainen temppu.

Vierailija
565/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen transsukupuolinen ja tällä hetkellä minulla on sekä naisen rinnat että pippeli. Tää on varmaan aika erityistä.

Vierailija
566/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea puoleni on n. 4cm vasenta lyhyempi. Kengissä eroa on 2 numeroa. 

En ihan ymmärtänyt, että mitä tämä tarkoittaa? Jalka on pienempi mutta miten muuten lyhyempi?

Vierailija
567/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan imaista kivekset sisälle.

Olisi kyllä suotavaa että jos ryhtyy petipuuhiin entuudestaan tuntemattoman henkilön kanssa niin kysyisi etukäteen lupaa moiselle tempulle.

Sitähän joku kokemattomampi nuorukainen voi säikähtää pahasti jos ykskaks ilman ennakkovaroitusta tekee tuollaisen tempun missä poikaparan kivespussit imeytyy amazonin alapään syövereihin kuin mustaan aukkoon tai lihansyöjäkasvin kitaan ikään.

Muuten sinänsä oikein hieno ja harvinainen luonnonlahjakkuus tuollainen temppu.

Niin tässä tarkoitettaneen ns. "yhden yön juttua" , että sellaisessa ei ole soveliasta imaista varottamatta petikaverin kasseja syvälle uumeniinsa ?

Vierailija
568/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummajaisten kerho kokoontuu täällä! 

Ennemminkin normaalien kerho. Kaikissa meissä on pieniä tai vähän suurempia valuvikoja. Ei kait täydellisen virheetöntä ihmistä ole olemassakaan.

Vierailija
569/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollolandiassa stupidaillaan kirjoitti:

Minä olen älykäs. En ole tavallinen keskityhmä tollo. Älykkyys on harvinainen ominaisuus, jota pitäisi hävetä ja jota ei saa missään korostaa koska tyhmät pahastuvat tässä sossuyhteiskunnassa. Kaikkien pitää olla yhtä tolloja sossujen mukaan. Koulussa älykkäät poljetaan tyhmien massaan. Kukaan ei saa olla toista älykkäämpi tasa-arvon vaatimusten mukaan. Kuitenkin älykkäät maksavat tyhmien sossutuet. 

Et sinä ole älykäs. Älykäs ihminen pitää älykkyyden salassa eikä huutele siitä yleisellä keskustelupalstalla.

Höpöhöpö, älykäs tajuaa ettei jollain anonyymin laukomilla "totuuksilla" ole merkitystä.

Vierailija
570/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42 kirjoitti:

Raikuvan punainen karvoitus pimpissä.... ei ole muualla samanlaista vastaan....

Minulla oli myös punainen karvoitus alapäässä. Iän myötä tosin muuttunut enempi vaaleammaksi. Ennen oli tummanruskeanpunainen. Sellainen punainen, kuin joidenkin oikein punatukkaisten ihmisten hiusten väri on.

Vierailija
571/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähtee jos unohdun katsomaan jotain niin toinen silmä creepysti sivuun ja toinen jää katsomaan suoraan.

Karsastusta? Minulla sama, jos unohdun tuijottelemaan tyhjyyteen niin silmät valuu tuijottamaan ihan eri suuntiin. Jos läheltä katsoo peiliä toisella silmällä niin näkee selvästi että toinen silmä tuijottaa sivulle.

En muista onko mitään diagnosoitu mutta eipä tuosta haittaa ole kun keskittymällä silmät katsoo yhteen suuntaan.

Mulla taas vetää kieroon jos joutuu tuijottamaan yhtä kohtaa tietyn aikaa.

Vierailija
572/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä

Vierailija
573/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkinainen kitakieleke ja valkoinen pigmenttiläiskä oikean pakaran alapuolella joka näkyy rukettuessa

Vierailija
574/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.

Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.

Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.

Luomi jalkapohjassa on kyllä tosi harvinaista.

Just pari päivää sitten luin juttua luomista ja ihotautilääkäri siinä kertoi että on tavannut luomia kaikkialla muualla kehossa muttei käsi- ja jalkapohjissa.

Käsipohjissa? oli pakko mainita 😂

Vierailija
575/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn koukistamaan sormiani myös pelkästään ensimmäisestä nivelestä.

Eikö kaikki pysty? :o

Oikeesti?

Vierailija
576/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvin kapeat ranteet ja nilkat ja jotenkin häpeän niitä.

Miksi tälle alapeukkuja? Ne ovat tikkumaiset, mutta minulla on aika isot kädet ja jalat kuitenkin :(.

Niissä ei ole mitään häpeämistä.

Vierailija
577/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napani on ankkurinmuotoinen, kuten kuulemma monilla muillakin tiettynä aikana Lappeenrannassa syntyneillä. Oli asialla "merellinen" kätilö ❤

Kätilö ei navan muotoon voi kauheasti vaikuttaa. Mutta sama isä teillä kaikilla voi olla :)

Vierailija
578/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo muka todistaa, että kaikki pystyvät tuohon merkkiin jos Obama ja Williams saavat merkin tehtyä?

Hehän voivat olla leeviläistä/juutalaista sukua molemmat, niinhän minäkin olen ja kaikki perheen jäseneni saavat tuon käsimerkin aikaiseksi, mutta muita ko. merkin osaajia en tunne.

Minulle tuon merkin tekeminen ei ole ikinä tuottanut ongelmia, eikä junttisuomalaisessa suvussamme ole juutalaista nähtykään.

www.avotaynu.com 

Juutalaisten sukunimien luettelo, katso löytyykö omasi. Löytyy todella paljon suomalaisnimiä.

Ei ole juutalaissukunimiä suvussa. Päästä jo irti tuosta hölynpölystä.

Kävitkö sitten katsomassa Avotaynussa???

Sieltä löytyy yllättävän paljon suomalaisia sukunimiä,( ilman ääkkösiä) vaikka se on ulkomaalaisten juutalaisten pitämät sivustot.

Heissandöreissön. Mä kävin nyt katsomassa tuota sivustoa, ja ei kai se ihme ole jos siellä on suomalaisia sukunimiä listassa, kun sinne jokainen halukas voi naputella sukunimensä katsoakseen onko se juutalaista alkuperää. Itsekin laitoin nimeni ja siellä se listalla nököttää nyt. Huomasit kai sivumennen sanoen tän sivuston alussa olevan varoituksen: "The fact that you find a surname in this index does not necessarily mean that a given name is Jewish". En nyt tietenkään 100% varma ole osasinko oikein katsoa niitä sukunimiä, mutta ainakin tuo "varoitus"lause siellä sivustolla oli.

Vierailija
579/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rinnan puolen kylkiluut ulkonevat hyppyrit (nuorena minulla ollut myös ilmarinta) joten ne luut toimivat kätevästi kohottavina rintaliiveinä, ja siksi moni luulee että minulla on silikonit koska rinnat nousee niiden luiden takia vielä aika korkealle.

Vierailija
580/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee virtsa emättimestä, jostain siitä läheltä emättimen ulkoreunaa tai seinämää. Virtsaputken suu on olemassa, mutta ei sieltä mitään tule. Huomasin koko asian, kun kokeilin käyttää tamponia nuorena.

Ikinä en ole kertonut tätä lääkärille, gynelle tai kellekään. Toivottavasti en joudu katetroitavaksi koskaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi